Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH 300i

04 led 2020, 13:24

Jen rychlé poznatky z fotek :
Plexi není komplet - chybí krytky na ruce - chceš jezdit jako kurýr takže dost podstatné
Deka tam sice je,ale je vypuštěná takže vzduchové zpěry budou zpuchřelé cca 500,- za jednu
Přední kotouč už bude na výměnu
Přední blatník je poškrábaný

Jo a není to po prvním majiteli takže info, že je kupovaná v ČR nemusí být pravda - oblíbený trik bazarníků je ten, že je kupovaná v ČR tímto majitelem ,ale ten předním si to dovezl...

PS: repas motoru (pořádný ne jen píst a kroužky) počítej min 10000,- pokud si to nebudeš dělat sám.

Re: Honda SH 300i

04 led 2020, 13:50

V servisních údajích také chybí zmínka o servisu vidlic. R.V. 2010 a první servisní záznam 2016 v 18tkm? :roll: Opatrnost je na místě.

Re: Honda SH 300i

30 led 2020, 15:12

Ahoj,
zeptam se tech kdo maji sh 300 (18,5kw) od novoty, ci s prokazatelnymi kilometry.

kdy jste menili ty to kompenenty:
remen
variator
spojka
valecky

Mam najeto 27500 a chtel bych si svepomoci vymenit remen, valecky, olej (ten menim po 6k km). Je na toto potreba nejake speciální nářadí? Je vhodné se do toho pouštet? Levej snad uplně nejsem.

diky

Re: Honda SH 300i

30 led 2020, 15:57

V návodu máš, řemen v 24 000km takže pokud jsi ho ještě neměnil tak hurá na to.

Potřebuješ rázový utahovák ( ideálně pneumatický) na povolení a utažení matic varia a spojky jinak už je to brnkačka.
Pak nezapomenout dát na čisté závity lepidlo proti nechtěnému povolení a máš to.

Re: Honda SH 300i

30 led 2020, 16:53

Na povolení matic rázový utahovák možný je, ale na utažení je rozhodně lepší momentový klíč plus blokovací klíč na variátor.Lepidlo souhlas a když to bude rozdělané tak spojka bude za vyčištění taky vděčná.

Re: Honda SH 300i

30 led 2020, 16:56

díky moc
nasel jsem:
utahovaci moment variatoru : 85 NM
utahovaci moment spojky: 75 Nm

Ty momenty jsou ok?

Vse urcite profouknu vzduchem v kombinaci s nejakym cisticem.


diky

Re: Honda SH 300i

31 led 2020, 11:15

Utahuji to na cit takže to ti nepotvrdím.

Jak to budeš mít rozdělané tak udělej pár fotek ať mají i ostatní přestavu.
Díky
Lukáš

Re: Honda SH 300i

31 led 2020, 12:12

Přesně taky nevím,najdi si to někde v dílenské příručce,ale na 3kilo se mi to zdá málo.Třeba burgman 400 má těch 85 na spojku a vario tušim 105

Re: Honda SH 300i

04 úno 2020, 07:46

Absolvoval jsem výměnu řemenu v listopadu, není tam žádná záludnost, blokovací klíč je super, jen se koukám, že dost podražili (https://www.scootland.cz/zbozi/101_octa ... vaci-klic/), já jsem ho kupoval zhruba za polovinu. Dost lidí si ho taky dělá svépomocí.

Manuály jsou na Motorkářích, případně stačí použít Google :-) Utahovací momenty jsou 83 Nm pro variátor a 74 Nm pro spojku, utahovák taky nepoužívám, pořídil jsem už kdysi v Lidlu momentový klíč a úspěšně ho používám.

SH300 a plexi

07 bře 2020, 23:06

Pořídil jsem si SH300 s originál plexi. Bohužel jsem ho musel dát pryč, neboť jeho horní hrana byla přímo v úrovni mých očí a to mě opravdu velmi rozptylovalo. Chtěl bych se proto zkušenějších zeptat, jak by mělo být správně plexi vysoké - resp. koukáte se přes něj nebo skrz něj. Zatím se přikláním k variantě, že bych pořídil nějaké menší, abych koukal přes něj a neomezovalo mě rozhled. Děkuji za každou radu - doposud jsem měl stroje vždy bez plexi.

Re: Honda SH 300i

08 bře 2020, 00:29

Koukám srz plexi, ale to je proto ze se hrbim. Na léto zvažuji, ze si nechám udělat kratší.

Re: Honda SH 300i

08 bře 2020, 10:27

Orig. plexi se dá uříznout. Mně to na SH dělali v Plexi Plus v Čimicích.
Jinak správná výška štítu je po tvůj nos.

Re: Honda SH 300i

08 bře 2020, 11:52

Když to se mi právě nechce protože co si budem nalhávat když je zima,prší a nebo jedeš někam dál tak je to super se za plexi schovat. Zase když je venku 30 a víc tak se neochladíš.

A výhoda velkého plexi na skůtru je, že nemusíš mít plexi na přilbě a vejde se ti pak pod sedlo 8)

Re: Honda SH 300i

08 bře 2020, 12:56

Na SH300 je jedno tutové řešení - Givi Airflow! :D

Re: Honda SH 300i

08 bře 2020, 13:48

Hrana plexi zhruba v úrovni nosu je ideální kompromis a vzletně řečeno historická zkušenost zdejších generací skútrařů , kterou je možno si na SF v různých vláknech ověřit, pokud máš na to čas. Ono stačí chytnout v noci déšť s protijedoucími auty nebo ve dne mlhu a velmi rychle zjistíš, že vlastně chvílemi jedeš úplně po slepu a jak jsou tyto situace nebezpečné. Pokud se do nich ve svém provozu nedostáváš, tak je to samozřejmě jedno. A plexi v nižší poloze zase způsobuje turbulence do prilby.
Odeslat odpověď