Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
13 bře 2019, 20:07
Šanca je vždy,ale asi sa dozvieš to ,čo už vieš a to, že si si to urobil sám a skúšaš to na nich.Ak si to už prebral-šanca ja minimálna.Tiež zastávam názor ako crhy,že keď si mám niečo poriadne zkur...- zkur.., si to sám.A to platí nielen pre servisy.
13 bře 2019, 20:10
Je to škoda, zastav se tam s tím, zkus to vyhádat.
Pokud neuznají, tak to v podstatě můžeš rovnou objednat na PD. Nebo nechat svařit. Čirou náhodou by se dal najít šikovný člověk, co mi pár plastů svařil k nepoznání od originálu (to byly opravdu hodně poškozené - hlavně to, co jsem v Pl nesehnal, nebo cena nového plastu doslova téměř překračovala cenu skůtru
)
Naposledy upravil
crhy dne 13 bře 2019, 20:14, celkově upraveno 1
13 bře 2019, 20:13
Svařit to nepůjde ( teda podle rychlého pohledu teď večer) a hlavně by to bylo vidět a to by mi vadilo... tak mi zítra ráno držte palce.
13 bře 2019, 20:17
Ono, jestli je to za 2500 nový - nalakovaný díl, tak to ještě vcelku ujde, to u SW-T jsou i trochu jiné "úlety"... (ale nasere to)
Jinak věř, že když je někdo šikovnej, tak svaří úplně všechno, včetně vyplnění chybějících ploch plastu... Nic nepoznáš, ale muselo by to jít potom na lak a jestli-že je za 2,5T nový lakovaný díl, tak není co řešit...
13 bře 2019, 21:48
Já mám matnou černou, ale ano 2500,- je za díl v barvě
13 bře 2019, 21:57
to Winterwolf, myslím že neuznají, ale držím palce. Mechanik by to musel zaplatit ze svého, protože asi nebude mít pojistku na blbost. Já jsem vycvičený z půjčoven z Asie, kde vše fotím a stejně i tady při předávání jsem si skútr nafotil. Všiml jsem si, že technik držel taky mobil v ruce, tak třeba fotil i on. Dobrou noc a zítra hodně štěstí.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
13 bře 2019, 22:06
Uvidíš jak se k tomu postaví. Pokud budou tvrdit, že to oni neudělali chtěl bych mluvit přímo s mechanikem, který se skůtrem pracoval. A pokud i on mi do očí řekne, že to nepraskl a nebude s nimi řeč, asi bych jim v klidu oznámil, že je mi to líto, ale budu si muset stěžovat na oficiální zastoupení Hondy v ČR, případně není dneska problém napsat email přímo do Japan. A i když by mi to v ničem nepomohlo, alespoň se tam dozví jak to funguje na Jarově.
Z vlastní zkušenosti vím, že tě to bude drbat pár dní, ale nakonec nad tím mávneš rukou, pořešíš opravu a příště už dáš skůtr na servis jinam.
Držím palce a hlavně pevné nervy.
13 bře 2019, 22:34
VlČek píše: Mechanik by to musel zaplatit ze svého, protože asi nebude mít pojistku na blbost
Na blbost možno nie ale poistku “na škody z výkonu povolania” áno.Väčšina firiem takúto poistku od pracovníkov vyžadujú. Postup by mal byť následovný: servis keď je prozákaznícky orientovaný by mal uznať že sa to stalo omylom v ich servise počas objednaných prác a to aj keď je možné že sa jednalo o únavu materiálu alebo nedodržania prac postupov a zosobniť škodu mechanikovi. Ktorú mu následne dajú v škodovej komisii nahradiť, či už vo výške 100% alebo iba jej časťou. A tú sumu by si zase mechanik uplatnil ako náhradu v poisťovni z jeho poistky. Toto by bolo férové a myslím aj nejrozumnejšie riešenie vo vzťahu k zákazníkovi.Systém aby bol aj vlk nažraný a zostala aj koza živá
Good Luck
13 bře 2019, 22:52
Hrůza, nejhorší je to dohadování... I proto nemám moc rád nový věci ale přiměřeně rozbitý.. 2500 bych nedal ani náhodou.. normálně bych to podlepil z druhé strany..zatmelil..nebo přelepil samolepkou jen aby to nedrncelo... protože nervy má člověk jen jedny a času je málo... Ale to je můj názor každopádně hodně štěstí a výdrže při reklamací
14 bře 2019, 08:41
to Forester, máš pravdu. Pojistka na blbost je lidové pojmenování Tebou popsané pojistky. Věřím Winterwolfovi, že mu to poškodil mechanik při opravě, ale dokázat to .... je jiný příběh. A napsat do Japonska nepomůže, protože Japonci to předají do Vídně a Vídeň to pošle do Prahy své organizační složce. Pracoval jsem na importu a toto je běžný postup. Honda Jarov je moloch, největší a nejsilnější dealer Hondy v ČR. Jediná šance je, že se mechanik přizná.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
14 bře 2019, 09:45
No pánové mám překvapivé rozuzlení problému. Večer jsem nad tím ještě dlouho přemýšlel a připravoval si argumenty. Ráno jsem dorazil do Auto Jarov a seděl tam jiný přijímací technik ( na to že se se mnou ten včerejší domluvil na 8 ráno že tam bude...) tak jsem ho slušně požádal ,jestli může jít se mnou ke skůtru, že tam mám problém aby se podíval. Došli jsme ven on na to kouknul znaleckým okem, já se nadechl, že začnu svou řeč a on se jen otočil usmál a povídá
" To je jasná chyba materiálu a nebo to někdo přetáhnul, pojďme ke stolu a sepíšeme záruční opravu" Tak jsem vydechl, poděkoval nechal vystavit žádanku na opravu s cenou 0,- a jel do práce. Nový díl bude do 14 dní
Ještě to pro jistotu heftnu stříbrnou lepenkou ať to neupadne
PS: díky za podporu
14 bře 2019, 11:30
Gratulujem. Najst normalne rozumneho cloveka to chce stastie.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
14 bře 2019, 12:18
Super i já se připojuji s gratulací. Konec dobrý, všechno dobré. Hondě Jarov dávám (+) za přístup. Dnešní technik je férový a zkušený, víc takových. Pěkný den všem
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
14 bře 2019, 14:08
Tak gratulujem a musíme zložiť poklonu servisu,že ťa proste neodpálil.Pamätám si, že pred mnoho rokmi tam bola mototechna s takým klasickým výkladom a v nej bola vystavená Jawa 350/634.U nás ju vtedy na vlastné oči nebolo vidieť a ja som tam stál celé hodiny a slintal.Vtedy to bola novinka.Odvtedy sa ale hodne zmenilo.
14 bře 2019, 14:12
Kluci díky, nejsmutnější na tom je, že to co by v obchodě mělo být jako samozřejmost tak nás všechny překvapuje...
srnka: Tak teď tam takhle mají Forzy s kufrem