Tak jsem také neodolal a už ho mám doma. Zatím mám najeto pár kilometrů, ale je z toho už cítit dospělá motorka... Rok jsem jezdil SH 150i. Byl jsem s ním moc spokojen a ted ho prodávám. Je to funglovka, najeto 4t. Pokud by to někoho zajímalo, tak fotky jsou zde:
http://www.starling.cz/shacko Cena je 55 000 bez DPH 19%
Mám na něm navíc namontovaný boční stojánek. Ten mi tam chyběl:-)
Vetší kubatutu jsem zvolil, protože uvažuji, že prodám i moji Transalpku a budu už sedlat jen tohoto skůtříka:-) Tak všem tady hodně kilometrů bez nehod...
Pokud jde o brzdy na SH300, tak souhlasím, že jsou úžasné. Mohu porovnat s s SH150 a s Hondou Transalp, ketrá má dva kotouče vpředu a jeden vzadu. Třístovka je s ní zcela srovnatelná. Také se mi moc líbí kombinovaný brzdový systém CBS. Funguje parádně...
Ještě ke zhodnocení SH300. Výborné brzdy, vypadá, že po zajetí bude mít i úžasné zrychlení (už teď je to paráda) a je pohodlný. Skůtrů jsem vyzkoušel více a nejvíc mi sedí právě SH. Perfektní je jejich úzká linie, výborná je geometrie do města a pokud jde o tuhost rámu, tak Ti, kteří tady povídají o tom, že má podlahu a bude se kroutit se mýlí. Ani SH150 se vůbec nekroutila a o SH300 to platí stejně. Naopak je rám velmi tuhý a snese i velké náklony a ostrý průjezd zatáčkou...
Vadí mi zde však jiná věc a to je to, že na něm hodně fouká. Koukal jsem se po plexi a asi bych šel do GIVI, ale stejně mám pocit, že nekryje prostor pod světlem, kterým může také dosti foukat. Jinak mohu jen doporučit. Přestože se design nemusí líbit každému, jízda předčí očekávání. Loni jsem byl na skůrt srazu ve Vyškově (autem:-() Byl jsem tam náhodou a SH150 porazilo v rozjezdech mnohem větší stroje s dvojnásobnými objemy. Prostě nevypadá na to, ale je to dravec:-) Kamarád se na něm projel a nevěřil. Jezdil na Burgmanovi 250, ale proti SH to byl totání lenoch. Nechci se nikoho dotknout, ale je to tak:-) Tak se mějte přátelé a doufám, že se někdy někde potkáme. Nebo že bychom udělali SH sraz sami??? Kdo by do toho šel?