Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
30 kvě 2018, 08:42
Dáváš jí plexi po směru
Mi přijde, že kolem té mojí je ještě dost místa
30 kvě 2018, 09:17
Do SH125 se mi vlezou obě helmy co mám docela v pohodě. Jen kolem už nezůstane vůbec žádné místo.
Měl bych dotaz jestli tu je někdo, kdo z SH125 přešel na SH300. Cítíte nějaké velké rozdíly v manipulaci a mrštnosti? Např. parkování v kopečku či na chodníku, kdy je nutné trošičku odtlačit. Je to znát, že to je těžší, jsou místa, kam to s SH125 šlo a SH300 ne?
Díky
30 kvě 2018, 09:25
Winterwolf píše:Dáváš jí plexi po směru
Mi přijde, že kolem té mojí je ještě dost místa
No abych řekl pravdu zkousel jsem to akorát v prodejně. A nešlo mi to zavřít, přišlo mi, že je to dole úzký. Ale zkusím to ještě jednou pořádně. Jinak samozřejmě sklem dopředu. Jakou máš velikost já mám totiž XLku.
Jako ona se vejde kdyžtak do kufru, ale pod sedačku by mi to vyhovovalo víc. Ale helmu kvůli tomu měnit nebudu, protože tohle je nejlepší helma co jsem kdy měl.
Odesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk
30 kvě 2018, 09:44
Desper píše:Do SH125 se mi vlezou obě helmy co mám docela v pohodě. Jen kolem už nezůstane vůbec žádné místo.
Měl bych dotaz jestli tu je někdo, kdo z SH125 přešel na SH300. Cítíte nějaké velké rozdíly v manipulaci a mrštnosti? Např. parkování v kopečku či na chodníku, kdy je nutné trošičku odtlačit. Je to znát, že to je těžší, jsou místa, kam to s SH125 šlo a SH300 ne?
Díky
Ahoj měl jsem SH150 z roku 2001 ( ještě karburátor) a nyní 300. V mrštnosti není skoro rozdíl jen s tím faktem že 300 to zvládá o dost rychleji při jízdě. Manipulace na místě taky není problém - má jen 169kg a ty zadní madla jsou super na přidržení
-- 30. 5. 2018 09:50 --
header009 píše:No abych řekl pravdu zkousel jsem to akorát v prodejně. A nešlo mi to zavřít, přišlo mi, že je to dole úzký. Ale zkusím to ještě jednou pořádně. Jinak samozřejmě sklem dopředu. Jakou máš velikost já mám totiž XLku.
Jako ona se vejde kdyžtak do kufru, ale pod sedačku by mi to vyhovovalo víc. Ale helmu kvůli tomu měnit nebudu, protože tohle je nejlepší helma co jsem kdy měl.
Mám také XL,ale je to JETka z Lidlu za 900,- mám jí už několik let a je to na ní znát,ale fakt mi vyhovuje. Je pravda,že je potřeba víc zatlačit než když tam není,ale nic moc drastického.
Jelikož se mi ale rozbilo zapínání a už se mi stalo,že jsem dojel s rozepnutou tak ji budu muset vyměnit
-- 30. 5. 2018 09:55 --
Ještě poznatek z včerejší noční jízdy po městě - ty LED světla svítí naprosto neuvěřitelně.... Dokonce se mi po probliknutí i taxik uhnul
30 kvě 2018, 10:10
Já na tím ještě polaboruji až bude čas. Ale jinak jede to parádně akorat si možná prenastavim odpružení na měkčí, přijde mi to na dírách že by to mohlo být měkčí. Ještě kouknu na gumy jak jsou nafoukaný. Ale jízdní vlastnosti super, na to že je to jednoválec tak i kultivovaný. Já sem nad míru spokojen.
Odesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk
30 kvě 2018, 14:49
Ahoj, tak jsem také čerstvý majitel nového SH 300 - červená barva. Právě se blížím k 1000 km.
Povezeníčko krásné, manipulace horší, protože mám jen 60 kg a musím trochu zabrat.
Jen mi jeden blbec s nákladákem motorku položil ze stojánku k zemi. Stojím takhle před obchodem na parkovišti a přilítl
praštěný dopravce a strašně spěchal, začal tam couvat, tak k motorce běžím, ale než jsem doběhl... tak byla na zemi.
Zvařval jsem na něj do kreténů a málem mu jednu praštil.. Řikám, to jste ji neviděl... to jste nemohl minutu počkat, dal bych jí úplně jinam.
Většího pitomce jsem neviděl... říkám mu, to se Vám ten spěch vyplatil, ted budeme vypisovat zápis o nehodě.
On ještě měl keci typu, to nemáte tady parkovat , atd... Chtěl se domluvit na financích... tak mu řikám... protože je úplně nová, a nějaký ten lak, tak 3 tis. a jsme domluveni.. On mi řikal, že jsem upadl... že mi dá jen 300 Kč. takže jsem se s ním vůbec nebavil a sepsal protokol.
Nahlásil na jeho pojištovně a přijel pojištovák, že si to mám opravit a vše zaplatí. Jen za helmu, která byla stará mi napsal 300 kč.
Takže takovéto trable s tím mám, doufám, že to byla poslední nehoda... Jinak ještě nemohu sehnat žádného kdo by mi to přelakoval.
Firmy co lakují auta, mi řekli, že si na to netroufnou, prý motorky nedělají.. prý to má jiný typ laku, atd..
30 kvě 2018, 15:22
Tak to je hodně nemilý, bohužel se to stává no. Ale jinak k tomu lakování určitě bude vědět prodejce nebo autorizovaný servis, větší servisy mají i lakovnu, navíc ty máš lesklou barvu, která je oproti matné o dost podobnější autolakum a schopný autolakyrnik to musí zvládnout bez problémů.
Odesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk
30 kvě 2018, 15:44
Měl jsem, podobně jako Winterwolf, SH150 a 300. Rozdíl je mezinimi v ovladatelnosti skutečně malý, zanedbatelný. Snad akorát - moje specifická garáž - kde si musím při vytáčení trochu pomoci smýknutím zadním kolem, tam byla zpočátku cítit větší hmotnost tříkila. No, ale zvládám to samé teď s Integrou - 237kg...
31 kvě 2018, 10:54
Tak jsem skůtříka včera protáhl pořádným lijákem a musím říct,že ochrana je vcelku dobrá.
Když drží člověk kolena u sebe a mírně se skloní ( mám 182cm) za plexi tak při jízdě ani moc nezmokne. Bohužel ta "přeháňka" včera v Praze byla krapet silnější takže první zastavení na světlech znamenalo promáchané nohavice a nohu jsem si položil přímo do potůčku co byl na silnici
Mimochodem když prší tak jako včera a jedete jen 40-50km/h tak za 3km máte mokré i trenýrky
Ráno mě velmi překvapil materiál sedla - nevím jestli je něčím ještě naimpregnované nebo ne,ale jak jsem ho otevřel tak většina vody stekla a stačil jen lehce přetáhnout hadrem a bylo suché
Majda měla tak hloupě udělané,že se tam voda držela i po utření...
Jak se tu někdo ptal na Vmax tak jsem včera zkusil na dálnici směr Benešov a 140km/h se dá a asi by i šel dál - cestovní 130km/h je bezproblémová
Překvapivě je to shodné jak u silného auta - Jak má člověk dostatek výkonu tak nepotřebuje jet na max
31 kvě 2018, 18:41
vozbrouk píše:Ahoj, tak jsem také čerstvý majitel nového SH 300 - červená barva. Právě se blížím k 1000 km.
Povezeníčko krásné, manipulace horší, protože mám jen 60 kg a musím trochu zabrat.
Jen mi jeden blbec s nákladákem motorku položil ze stojánku k zemi. Stojím takhle před obchodem na parkovišti a přilítl
praštěný dopravce a strašně spěchal, začal tam couvat, tak k motorce běžím, ale než jsem doběhl... tak byla na zemi.
Zvařval jsem na něj do kreténů a málem mu jednu praštil.. Řikám, to jste ji neviděl... to jste nemohl minutu počkat, dal bych jí úplně jinam.
Většího pitomce jsem neviděl... říkám mu, to se Vám ten spěch vyplatil, ted budeme vypisovat zápis o nehodě.
On ještě měl keci typu, to nemáte tady parkovat , atd... Chtěl se domluvit na financích... tak mu řikám... protože je úplně nová, a nějaký ten lak, tak 3 tis. a jsme domluveni.. On mi řikal, že jsem upadl... že mi dá jen 300 Kč. takže jsem se s ním vůbec nebavil a sepsal protokol.
Nahlásil na jeho pojištovně a přijel pojištovák, že si to mám opravit a vše zaplatí. Jen za helmu, která byla stará mi napsal 300 kč.
Takže takovéto trable s tím mám, doufám, že to byla poslední nehoda... Jinak ještě nemohu sehnat žádného kdo by mi to přelakoval.
Firmy co lakují auta, mi řekli, že si na to netroufnou, prý motorky nedělají.. prý to má jiný typ laku, atd..
Chod do origo servisu a objednaj nove plasty. Mne v Kymcu povedaly, ze sa nelakuje ale objednava cely plast uz farebny. Poistovna to cvakne ak to urobi origo servis bez problemov.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
04 čer 2018, 13:43
Ahoj,
prosím majitele SH rok 2017 a 2018 jestli by mi mohl otestovat bezklíčové startování.
Můj skutr se nechová podle manuálu
Stojím u skůtru s "tatrankou" a otočím do polohy "i" tedy zapalování zapnuto(kontrolky svítí). Pak odejdu cca 5m od skutru a schovám tatranku za železnou popelnici. Dojdu ke skutru a normálně nastartuji
V manuálu píší že si hlídá perimetr 2m k odemčení a cca 0,5m k nastartování...
Díky za info
Lukáš
04 čer 2018, 14:19
Odpoledne na to kouknu, ale myslím si, ze mě prodejce instruoval jinak než to říkáš ty. Myslím že otočením do polohy jedna kdy proběhne i stagging už se dá nastartovat i bez klíče. Musím na to ještě kouknout, upřímně nemám ještě ty polohy v hlavě
Odesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk
04 čer 2018, 14:47
Díky,
jde mi o to,že se mi povedlo v pátek nechat skutra stát před prací se zapnutým zapalováním asi 2 hodiny....
Vzniklo to proto, že jsem si odemkl sedadlo a při otevírání jsem zamkl spínačku. Jenže sedlo už pak nejde zacvaknout z5 takže jsem si o5 odemkl sedadlo, zacvaknul ho a jak sjem chvátal tak jsem místo doleva otočil doprava... Teď už instinktivně beru za řidítka jestli jsou zamčené
04 čer 2018, 16:00
Tak sem to zkoušel a je to tak jak mi říkal prodejce. Jakmile otočíš do polohy 1 což už je jako provoz, tak jde nastartovat ikdyz s klíči odejdeš. Varoval mě několikrát, že se to stává běžně, že standardně otočíš klíčem pro start, začneš se oblíkat položis klíče třeba někde na stůl a sedneš, startujes a odjíždíš. V práci nebo kam jedeš, chcípneš a zjistíš že nemáš klíče a v tu chvíli je konec protože už neodjedeš nikam.
Dost nepříjemná situace..
Taky sem si na to ještě nezvykl, furt se s tím hned jak přijdu snažím otáčet a ono se musí nejdřív zamáčknout. Ale jinak je to dobrá věc.
Odesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk
04 čer 2018, 16:56
No to je dobře nedomyšlené. Jestli to nemá Vision jednodušší - zastrčíš klíček, otočíš, nastartuješ. Klíčkem chcípneš, otočíš, zamkneš, klíček odneseš. Asi si to chce nacvičit nějaký alalogický grif. Zvyk je železná košile, prostě si to nějak šikovně zautomatizovat a pak nad tím už nepřemýšlet. Mám rád jednoduchá řešení a ujíždím na citátu z Adély: "Jak primitivní... Ale jak účinné!"