od angel2904 » 04 kvě 2017, 08:59
Válečky nevím. Ale obojí jak výkon a spotřeba má s ucpaným filtrem souvislost. Ale na 4200km "totálně ucpanej" filtr? No proč ne. Pokud se jezdilo na polňačce.. No každopádně jsem zastáncem továrního origo stavu za všech okolností. Pokud tedy neplánuješ modifikaci stroje - sportovní variátor, laděný výfuk, iridiová nebo jiná spec. svíčka a KN sportovní vzduch.filtr), dávat jen KN sportovní filtr ke k ničemu. Pratelné nebo jiné podobné vložky vzduch.filtru taky. Předpokládám, že takový názor nemám jen já. Je dobré filtr čistit nebo lépe dát nový vždycky s olejem po 6.000km(nebo jednou ročně) a né dle předpisu až po 12.000km. Tím jak je airbox nízko nad zemí, filtr se špiní rychleji než u moto s filtrem pod sedlem nebo v předu pod nádrží apod. Každopádně pokud bys chtěl, 1ks nový origo Hondí filtr mám. Zbyl mi po SHčku.
20170504_084201.jpg
20170504_084212.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...