No pardon, že píšu za svůj příspěvek - mám dotaz - tak si tak přemýšlím o té SH300. Vychází mi to samozřejmě, že mě velmi láká. Jedno jsem ale vypozoroval po přečtení tohoto vlákna - že
je SH300 dost háklivá na zacházení, a myslím to jak na
spotřebu paliva, tak i na
spotřebu řemenů, válečků a dalších nutných hovadin
... jinými slovy, někdo s ní dokáže (když se snaží) jet i mírňoulince pod 3 litry, někdo za 5.5, když jí dává brutálně pod kotel. Někomu vydrží řemen 20000 (nebo se mýlím?) a někdo má za 30000Km řemen třetí, válečky druhé a destičky třetí... to jsou jako obrovské rozdíly.
S mojí SH125 jsem to všechno mohl hnát na maximum/ a nebo ne, ale nikdy to nemělo tak razantní výkyvy. Spotřeba
nebyla menší, než 2.9l (jednou jsem měl 2.6, ale to byla konstantní jízda 55Km/h) a
nebyla vyšší, než 3.4l, ať jsem jezdil jakkoliv. Řemen i válečky měly v podstatě taky pravidelnější životnost.
Ano, je mi jasné, že to má 2x větší výkon a že tím se dá dříve vše opotřebit, když se tomu "šlape", ale přeci jenom, mi to připadá dost. Jsou tu majitelé SH300, kteří využívají plný výkon, když potřebují, ale jinak jezdí pohodovou jízdu. Pak jsou tu ti, kteří podléhají jejímu výkonu často a náležitě toho výkonu využívají. Přesto mě rozdíly těch čísel, které jsem tu vyčetl, docela šokovaly...
Ale ve čtvrtek se s ní jdu svézt, tak se už těším, protože v létě jsem sedlal X-Max 400 a to je pro mě už moc bachratý a velký. Výkon pěknej, na delší výlety super, ale já prostě potřebuju úhoře do džungle
Tak mi prosím klidně sdělte, kdo má jaké zkušenosti s těmi spotřebáky (řemen, válečky, destičky, spojka) a se spotřebou, na kterou se nemáte problém dostat... mějte se, M.