Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
14 črc 2015, 18:11
Vidim, ze pridali kopu elektronickych ku.vitok. Cim som starsi, tym viac sa drzim hesla: "Co nemam sa nepokazi"
14 črc 2015, 18:55
Vyzerá skvele,ale ako píše HonzaR to sa uvidí až ked ju bude možné vidieť na živo.Čo je najpodstatnejšie uvádzacia cena 5140eur(dúfam že bude aj v týchto končinách) je len o málo vyššia ako u predchádzajúceho modelu.
15 črc 2015, 12:08
U Hondy nemám obavu, že by se něco podělávalo. SHáčko, jako ryze účelový stroj, v podstatě nepotřebuje vylepšovat, to akorát doba si vyžaduje některé prvky doplnit, či pozměnit...
23 črc 2015, 10:30
To uz nemá tu zásuvku na 12V v kastliku pod riditkama?
03 srp 2015, 11:29
Vyzera to tak ze tu mame konstrukcny problem na Hondach, cca posledne dva rocniky. NEBEZPECENSTVO POZIARU - nesprávna montáž tesnenia relé štartéra. Zoznam modelov (SH300 tam je) a podrobnejsie info je tu
http://www.motorradonline.de/motorradbr ... der/674812
24 zář 2015, 06:54
Zdravím,tak jsem včera udělal výměnu. "Hondičku" SH 150i jsem vyměnil za silnější Sh 300i. Po roce provozu a najetých 10696km. Jezdilo to dá se říci že bez závad, až na palivové čerpadlo, ale to prý měli svolávačku. Je to o hodně jiné svezení. Neskáče to v jednom jako koza a když se otočí heftem, tak......., Zajímavé je že nové SH 300 má servisní interval už 12 000km-výhoda? olej, filtry samo budu měnit dříve, jako jsem měnil u 150ky.
Jsem zvědav jestli má Honda vychytaný ten jejich klíč, doufám že nebudu "pokusnej kralík", když to někde kiksne tak je to v p.......,dávaj k tomu akorát klíč, aby se dalo otevřít sedlo, prodejce prý zatím nemá instrukce jestli se to dá jinak nahodit, když dojde baterka v dálkáči. Pěkně se to klopí do zatáček, padá to tam samo. Jsem byl zvyklý na plexi, fouká na mne ...hnus...,zatím prý k tomu není, tak to bude první co tam přijde namontovat, pak možná boční brašny. Za ten první den necelých 100km a velká spokojenost.
24 zář 2015, 08:05
Takže už je nový model v prodeji? Zajedu se na něj podívat, beztak se potřebuju objednat na servis... Jinak výdrž baterie v DO u aut je běžně minimálně 5 let, takže bych neměl strach. A to sedlo se otevírá jen klíčem? Myslel jsem, že je tam na sedlo ovladač, podobně, jako u Pia Beverly. Škoda, že nepasuje plexi ze starého, bez něj to protě nejde, zvlášť v tomto období. Přeju radost z nového stroje, pořád tvrdím, že SH300 je naprosto nej městský skútr.
24 zář 2015, 08:47
SH300 jem měl. Model 2012. V sobotu jsem se byl podívat new model v Bolce. Ted co jezdím na Forze mi posez na SH přišel, noo jak to říct, komický(?) Každopádně po dílenské stránce bylo "staré" SH lépe zpracované. Vůbec tak nějak nechápu snahu zluxusnit skútr chromovými doplňky v předu, na boku ta lišta
OMG! Chromem, full LED osvětlením a bezklíčovým startováním tomu moc nepřidali.. Nádrž furt stejně malá. K plusu o něco větší díra pod sedlem(delší rozvor). S dálkou jsem si chvíli hrál, chodil od stroje ke stroji jak blbeček
No kleplo by mě z toho! Zlatej železnej klíček
Všude jako pokrok uvádějí silnější motor
Staré SH 20kW / 27Nm, nové 18,5kW / 25,5Nm.. Jsem blbej já nebo někdo od Hondy?? Ano, delší servisní interval = snížené tření v motoru.. bla, bla, bla... To má Forza se stejným motorem také. No nevím nevím. Při téhle cenové politice je Forza ve všech ohledech asi lepší volba.. Nové SH300 zklamalo..
24 zář 2015, 12:01
Tak zatím jsem ho jen viděl v prodejně na Jarově, nejel jsem na něm. Zpracování mi nepřijde nijak horší, chrom je otázka názoru, mně se zdá ještě docela vkusný, asi jak ke které barvě. K červené a modré bude imho ladit. Nižší výkon a krouťák - to jsem očekával, na nové emisní limity to museli bohužel seškrtit. Druhá věc je, jak moc se to projeví na jízdě, možná to člověk při běžné jízdě díky zpřevodování ani nepozná... Pneu Metzeler Feelfree - stále osvědčené držáky. Jinak ostatní inovace (ledky, bezklíč) předpokládám, že Honda by nedala do praxe nic neověřeného.
24 zář 2015, 12:36
Lidsky tvor je od prirody konzerva a novych veci se casto obava, vyvoj nezastavis a tak si budeme muset zvykat na bezklickove startovani, LEDky a jiné vymozenosti moderni doby. Před 20ti lety taky kazdej remcal na automaty, ze je komplikovany a bude to poruchove a dnes? To same u centrálního zamykani na dalku. Ma to kazde druhe auto funguje to spolehlive a pouzivame to vsichni z vesela. Takze bych se toho nebal a sel tomu naproti. Druha vec je, a to je problem uzivatele, ze jsou jedinci, kteri jezdi do vybiti baterky v ovladaci a pak se nejlepe v horni dolni Lhote 200km od domova divi, ze neodemkl a nenastartoval. Nikdy mi baterka neklekla ze dne na den a vzdy jsem baterku vcas vymenil a nikdy nebyl problem. Ja nove SH videl, ja zklaman nejsem, zpracovani Honda a funkcnost to mit asi bude. Mne se do mesta libi.
24 zář 2015, 12:42
angel všetko je to vec názoru, mne osobne sa viac páči nové shčko ako staré aj s tými "chrom doplnkami" a určite to je ako celok krok vpred a nie vzad.A čo sa týka výkonu ano staršie shčko malo výkon 20kw/8250ot a 26.5nm/6000ot a nové má síce iba 18,5kw/7500ot a 25,5nm/5000ot ale ako som uviedol hlavne krúťák pri nižších otáčkach takže je ten motor pružnejší a to je na tom dôležitejšie ako celkový výkon a presne to isté predtým Honda spravila aj u Sh125/150.
24 zář 2015, 12:56
Přesně tak. Co člověk to názor. Nepotřebuju číst, že vlastně nemám pravdu když mám jiný názor. To může být námět pro anketu. Já se neobávám nefunkčnosti moderních vymožeností, naopak. Ani slovo nepadlo o tom, že to bude poruchové. Měla to před spousty let už Forza 250. Jen bych takovou věc prostě na skůtru dokázal postrádat. Myslím to bezklíčové startování. O novém SH jsem vážně uvažoval. Ničím mne ale nespřesvědčilo. Kdyby dali aspoň větší nádrž. Ale je to primárně městkých skútr, takže proč, že.. Ta spousta chromu bude hezká na Goldu apod., ale sem mi to nějak nepasuje.. Co je praktické a na starém SH jsem postrádal, je zadní vnitřní blatníček. Také jsem na novince nejel, jen seděl, očumoval a s dálkou chodil kolem dokola
. Nepotykali jsme si s tímto systémem. A také je jasné, že poměr váha/výkon bude naprosto v pořádku. Bude to střela jako "staré" SH. To např. mé (o 30kg těžší) Forze v kopcích trochu výkonu chybí. PS: koupím malou krabici výkonu. Dám si do kufru abych měl sebou až bude někde v kopci potřeba
24 zář 2015, 20:11
Já se na to SH snad pojedu taky kouknout
Odesláno z mého GT-I9506 pomocí Tapatalk
25 zář 2015, 03:56
Zatim velká spokojenost, (teprve druhy den).Zajíždím a pořád objevuji velké plusy proti sh 150tce.Nastartovat bez dálkáče podle manuálu by to jít mělo (prodejce nevěděl-novinka),Úložný prostor pod sedlem krapet větší než u 150ky,nerovnosti tlumi pekne (je to jak prilepeny k silnici),sedlo pohodlnější, spotřeba zatím co ukazuje budík po Praglu tak 3,3l/100. Jen to plexi chybí...a kryty na ruce.Bezklicove ovladani je super, na kratke zastavky nemusis hledat po kapsach klice.Kdyz nekde stojim dele tak to samozr.zablokuji.Přes vikend to chci protahnout na Liberecko, tak jsem zvedav na spotrebu,pohodli atd...(Sedlo se otevira take bez kliče, jenom kufrik potrebujes klíč).Nemá výstražné blinkry a zásuvka je pod sedlem z výroby.Kastlik v předu je tak na rukavice není zamykací.
25 zář 2015, 09:02
Zažil jsem to stejně, ze 150 na 300, i když se mi mezi to vklínil ještě na pár měsíců SRmax. Pocity byly stejné, vyspělejší stroj proti koze 150. Shodný design v tomhle případě velice mate, protože rozdíly jsou jak v konstrukci, tak v rozměrech i ergonomii.
Apropos - nemají plexi aspoň v Hondě to originální? Na fotkách je nové SH300 i s plexi a kryty na ruce...