Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
02 lis 2014, 20:53
Jaká je doporučená baterie? Mám najeto 6599 Km a mám jí od března 2011 a prý dle Jarova už nedobíjí. Ale cena 3800 Kč je víc než do auta! Má někdo tip na prodejce skutr baterií a co je dobrá cena?
02 lis 2014, 21:10
Jestli skutr uz nedobiji, tak ti nova baterka moc nepomuze. Zadej si typ baterie do vyhledavace a vyskacou ti ruzne obchody. Urcite ji nekupuj v Honde.
02 lis 2014, 21:36
Jestli to není baterií, jak tvrdí Auto Jarov, tak čím by to nedobíjení baterií mohlo být? U baterií, je Varta dobrá značka?
03 lis 2014, 12:09
Pokud motorka nedobiji, tak to muze byt napr. spatny regulator, spatny alternator. Chce to nechat promerit odbornikem. Pokud motorka dobiji, tak to vetsinou bude spatna baterie. Jestli maji odborniky na Jarove to nevim, ale kdyz jsem jednou poptaval na Jarove v Honde dodatecnou montaz vystraznych svetel na SW 600, tak ten typek ze servisu tvrdil, ze to nejde a kde si cosi...
Dnes vystrazna svetla na SW mam. takze odbornost je asi takova...
Varta je dobra, stejne tak Yausa, Exide, Banner a mnoho dalsich.
03 lis 2014, 12:58
Pokud je to regulator,tak novej stocji skoro 10.000,- v honde. Bohuzel Honda na vadne regulatory celkem trpi. Kazdopadne se da sehnat starsi anebo sehnat neoriginal. Pokud je to jen baterka, tak pak koupis baterii stejnych rozmeru a kapacity kolem 1.000,- Kc.
03 lis 2014, 14:23
V prvni řadě zjisti, jestli to opravdu nedobíjí, nebo jestli je v háji pouze baterka. Dobíjení, ti změří jakýkoliv elektrikář. A pokud si to chces zjistit sam, tak si kup treba
TOTO je to jen orientacni, ale funguje to a nemusis nic rozdelávat, teda za predpokladu, ze mas na skutru 12V zasuvku. Pokud to bude pri nastartovanem motoru ukazovat 13,5-14,5V, tak to dobíji a bude chyba pravdepodobne ve spatne baterce.
04 lis 2014, 09:55
Pokud je v haji regulator, tak pokud se ti povede nastartovat a jezdit, tak ti po cca. 50 km chcipne skutr a uz ho nenastartujes. Pokud je vadna baterka, tak skutr sam od sebe nechcipne a bude jezdit. Maximalne po odstaveni nenastartujes. Baterka je u SH300 v podlaze, v podstate na ni mas nohy. Velice jednoduchy pristup.
05 lis 2014, 18:11
Nějak tomu nerozumím. Pokud nedobíjí, tak je to regulátor (či alternátor), nikoliv akumulátor. Ty regulátory se jim asi moc nepovedly, taky mi kdysi odešel na Sh 150. Pokud nedrží, tak je to aku, který seženeš jako neoriginální, naprosto bez problémů a za relativně normální cenu. Že by ale baterka chcípla už po 3 letech, to se mi při normálním provozu a údržbě moc nechce věřit.
05 lis 2014, 19:55
Dovolím si připomenout, že u gelovky když klesne napětí pod nějakou hodnotu (někde okolo 8 V) je navždy mrtvá. I když se nabije, tak za chvilku ztratí napětí a nejde nastartovat. Je jedno jak je stará, stačí když se to stane jednou jedinkrát. Takže koupit novou. Regulátor zde již popsali jiní.
09 lis 2014, 19:20
Tento příspěvek již byl smazán
kým
Jezdič v 09 lis 2014, 19:20.
15 lis 2014, 14:58
Moc děkuji všem - byla to baterie. Přes vícero pokusů od dobití i přes kabely. Ujel jsem libovolnou vzdálenost, vypnul a - nechal-li jsem to v zimě chvíli, tak už nenastartoval. Takže od Varty koupeno za 1100 Kč a vše OK.
Další problém, který mám, je že nejsem sto dojet více než 210 km max. na plné nádrži
-- 15. 11. 2014 14:21 --
Ještě dotaz - nemá někdo z druhé ruky pláštěnku / pokrývku nohou pro SH300i, případně Termoscud Tucanourbano termo deku?
16 lis 2014, 19:47
Já dávám tak 230-240km na nádrž. Záleží na spotřebě, resp. stylu jízdy. Asi není dobré, zkoušet, kdy až motor škytne na suchu. Já vždy při tankování vynuluju denní počítadlo a jakmile mám 200km, tak hledám pumpu.
16 lis 2014, 20:12
Pavel Kučera: Já mám deku originál od Hondy. Stála něco kolem 2500, už nevím a je dobrá. Akorát při určitém úhlu větru mi plácá do nohou. Někdy je to dost nepříjemný. Ale nestává se to často. Nevím, jak se chová Tucano... Ale v Hondě tohle normálně můžeš objednat.
z mobilu...
26 lis 2014, 10:46
Dělám to přesně jak HonzaR. Spotřeba mi kolísá kolem 3,2 - 3,4l. Zhruba po těch 220 km hledám pumpu. Ale věřím, že těch 250 by to ujelo.
26 lis 2014, 10:55
Malý dotaz: Mám ročník 2014, všechny e-shopy nabízejí vzduchový filtr do ročníku 2013. Myslím si ale, že se tento rok na motoru nic nezměnilo, je to tak? Beru filtr od RMS za dvě stovky, budu ho měnit po 3 tis. km, za tu cenu si myslím, že je to dobrá volba a co jsem se bavil s panem ze Skútry Malšice, tak je RMS dobrá značka. Máte někdo opačné zkušenosti?