Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
23 zář 2014, 21:49
asi nejvíc by ti řekl angel2904. jestli se nepletu montáž prováděl sám
24 zář 2014, 08:57
Givi AF je rozhodně dobrá volba. Ale asi nejen já i ostatní potvrdí, že nakonec jezdíš stejně s plně dolů staženým plegem, takže ve finále je to jedno jestli je nebo není posuvné. Obzvlášť za deště přes něj, asi jako přes jakékoli jiné takto vysoké plego, prostě nevidíš.
K montáži - ano, začneš tím horním krytem kapličky. Budu slušnej = jde pěkně zkurveně dolů
Tohle japonští bratři nevychytali. Neboj se zabrat silou. Nejprve dlaní od budíku nahoru až tu část, která překrývá kontrolky dostneš přes armaturu podní a směrem dopředu kryt odtlačíš, vycvakneš. Dělali jsme to ve dvou s mechanikem od Hondy od Denárů.. ten to taky v té době dělal všeho všudy asi podruhé. Tenkrát objednávali nový plast. kryt, protože ho prostě servali jak už nevěděli jak s ním dolu. U mě už věděl, že musí zabrat a kam zhruba páčit, tlačit.. A ve dvou proto, že jsem mu zepředu tlačil na světlo, aby tu celou kapli neurval z řídítek
. Pak už je to jednoduché. Zbytek kaple světla se jen rozšroubuje, odcvakne. Zůstane ti v ruce přední polovina s parabolou, jen odcvakneš konektor od žárovky. Každopádně stejný postup je i při výměněně žárovky. Ještě že nepraskají
Tohle dělat někde v lese bych teda nechtěl. Pak se taky vyřezávají díry v tech černých malých plastíkách skrz ně prochází konstrukce plega(je tam papírová šablona neboj).
Výhodou Givi AF je, že fakt dobře drží, jeho nosná konstrukce jde využít na přidělání dalších cajků jako navi, atd. a fakt dobře chrání. Nikdy jsem na sobě neměl ani jednu mouchu, což se nedá říct o stehnech, na která jde všechno mezerou pod řídítky(ale to je jiná písnička)
Chce si to jen zvyknout na průhlednou stěnu 20(?)cm před ksichtem. Možná právě proto nepotřebuješ skoro ani brejle třeba do Jet helmy. Nefouká na tebe
Kdybys chtěl můžeme to zkusit spolu (Liberec), v sobotu odpoledne. Já s tím takhle jel za tím mechošem do Turnova a zpátky s krytem pod sedlem. Doma jsem pak plego domontoval. Jinak přeju ať se to podaří bez újmy. Třeba to kluci japonský na rok 2014 vymysleli nahoře trochu lépe.. ikdyž pochybuju..
24 zář 2014, 09:14
Ok, tak moc díky za odpověď i za nabídku pomoci. Super, no ale z Milevska do Liberce nepojedu, stačí mi to takto. Pokud to pohnojím, tak si objednám kapličku novou a bude to... Prozatím bych si to přilepil lepící páskou, než dojde nová. Já jsem plexi už měl na SH 125i, a mohu potvrdit, že nejen v dešti, ale hlavně v mlze není vidět vůbec nic. A to jsem měl origo, které nešlo nijak stáhnout a koukat přes ně taky nešlo, tak jsem šmudlal kapesníkem při občasné zastávce... Ale rosit se bude každé plexi, ještě, že tohle půjde šoupnout dolů a pak bude člověk řešit už jen plexi na helmě. Minulé pondělí jsem v mlze jel daleko, z Říčan až k Denárům a do Lysé nad Labem mlha jak sviňa, helma se mlžila zvenku zevnitř, no nakonec se vevnitř udělala atmosféra, že se nemlžila aspoň vevnitř a zvenku jsem to čas od času setřel rukavicí. Stejně jsem musel do nepromoku, protože bych byl v tom sajrajtu zmáchanej až hrůza, chvíli to jde, ale na delší vzdálenost ne...
No tak jo, plexi podle vyjádření dodavatele by tu mělo být snad v úterý středu, tak zkusím při montáži fotit a dám sem nějakou tu fotku nebo někam, kde to bude užitečný pro druhý...
Jo, ještě dotaz: jak moc se to škrábe? Já jsem to originál na 125i poškrábal během dvou měsíců a to jsem o tom věděl, že to chce velejemný zacházení, takže jsem to myl a utíral mikrovláknovou utěrkou, ale nepomohlo to...
24 zář 2014, 09:39
Aha, já myslel, že jsi odněkud poblíž když jsi kupoval u Denárů v MB. Je mi jasný, že do Lbc nepojedeš.
Mno, co se poškrábání týče, i já jsem plego pokřtil hned při prvním čištění(překvapilo mě, že je celkem měké). To se postupně omezilo jen na čištění výsuvné části. Skrz tu nosnou se nokouká, ne ?
No první čištění probíhalo ve sprcháči, odmočit, pak velmi jemný kartáč na mouchy = blbost. Taky jsem si asi dva dny pěkně nedával
Později se ovědčilo plego nechat hodně odmočit, jemně očistit a já používal velmi jemnou leštěnku na nové metalické laky a tím jsem plego vždy perfektně dočistil, jemné škrábance rozleštil a zůstal tam i "mastný" film, po kterém sjížděli kapky vody jak na tobogánu
24 zář 2014, 10:03
No to je výhoda toho, že je to ze dvou částí, že se ten vršek dá sundat a omýt jinde...
Tak a proč jsem kupoval u Denárů? Protože když jsem v lednu kopoval 125i, tak jsem se s panem Kvítkem lépe domluvil než s Budějovicema. Ale hlavně: servis v Boleslavi a servis v Budějovicích je cenově nesrovnatelný. V Budějovicích vychází první servis SH 125i na něco kolem 1400 Kč, tolik platil kolega a já při druhém servise ve 4000 km. V Hondě Mladá Boleslav jsem za první servis mého 125i platil 970 Kč a trvalo to poloviční dobu. Navíc mě vzali opravdu v tu hodinu, na kterou jsme byli domluvení, zatímco v Budějovicích jsem musel hodinu navíc čekat. Takže když jsem přecházel na SH 300i, tak jsem vůbec neuvažoval o Budějovické Hondě, ale počítal jsem s koupí rovnou v MB. Čímž ale zároveň říkám, že přispívám k tomu, co nechci, aby Budějovická Honda byla taková či horší. Myslím, že jejich cenová úroveň je dána množstvím zákazníků a tady na jihu nemají lidi tolik peněz, jako v okolí MB, kde si vydělají ve Škodovce nebo v Praze. Bohužel ale já taky nemám peněz na rozhazování, takže krmit dražší konkurenci za to, že jsou blíž si taky nemohu dovolit. Ale fakt jim držím palce, aby to nemuseli zabalit, protože jsem rád, že tu ta možnost, i když dražší, zajet do servisu blízko, je. Ale v současnosti mám kolegu v Říčanech, tak když jedu do Boleslavi a nechci na jeden zátah, tak jedu navečer přespím a ráno jedu v klidu dál. Jezdím přes boční silnice a je to paráda, sleva na ceně servisu mi uhradí benzín i oběd, navíc mám dobrý zážitek.
Co NC-čko, nefouká na něm už teď moc?
24 zář 2014, 10:16
To nemůžeš srovnávat. Mám tam taky vyšší Givi plexi a proti nízkému orig štítku je to super.
Jinak co se nás liberckých týče, tak mnozí jezdí právě do MB kvůli přístupu prodejny tady v Lbc. Tedy konkrétně co se mě týče tak kvůli přístupu pracovníka, který tam teda už nepracuje. Ale velkou měrou přispěl k negativní pověsti liberecké Hondy. Proto co jsem zatím koupil i servisuji, tak právě v MB. Petr Kvítek je člověk na svým místě !
24 zář 2014, 15:15
Ahoj, já jsem taky zvládl namontovat AF sám. Není to tak moc složité, chce to přesně trefit ty dva prořezy na držáky a pěkně je začistit. Pak je to jen pár šroubů a ta prokletá kaplička, jako úvodní hlavolam.
24 zář 2014, 16:21
Tak jsem si cvičně rozebral odpoledne ten předek a opravdu: ta kaplička se musí s rozmyslem, já jsem to postupně opatrně páčil a pak podebral příborovým nožem (stranou, kde se to drží) a kapličku vycvakl. Při zpětné montáži jsem pak ty nýty potřel vazelínou, snad půjdou příště snadněji oddělit. Když už jsem to měl dole, tak jsem si učesal trošku ty dráty od výhřevů heftů a těším se na příští týden, až tam to AF bude...
Tady jsou fotky:
http://1drv.ms/1que6TI
24 zář 2014, 17:54
Možná ti rovnou doporučím, kup si černou folii - někde v reklamce, kde vyřezávají plotrem. AF má jednu vadu, která aspoň mně donutila ji vyřešit. Čím víc je posuvné plexi dole, tím víc se v něm odráží světlo z reflektoru. V denním světle to není tak znát, ale za tmy to dost oslňuje. Vyřešil jsem to právě tou černou folií, kterou jsem nalepil zhruba od úchytů posuvného plexi směrem dolů.
25 zář 2014, 09:25
Jo jo, "má pravdu předsedo".. Já tam vozil připevněnou tuto
http://www.motocyklovedily.cz/produkt/2 ... a-ledvinku mini navi brašnu na výšku. Má dlouhý pásky (sucháče) na připevnění. Zcela odstínila odraz světla a navíc to bylo praktické
02 říj 2014, 15:49
Tak plexi jsem dneska namontoval. Fotky z montáže jsou tady
http://1drv.ms/1ptbqXo, sundání kapličky ještě jednou tady
http://1drv.ms/1que6TI, myslím, že to může někomu pomoct v rozhodování, jestli do toho jít nebo ne. Po namontování jsem to byl projet a bohužel ten horní posuvný díl je vlnitý, jsou tam podélné vlnky, takže to není nic moc na koukání. Už jsem to řešil s dodavatelem a objednal jsem si horní část ještě jednu, stejně se časem poškrábe, a tuhle zreklamuju. Jinak dojmy z jízdy jsou veskrze pozitivní, jel jsem jen v mikině, na helmu nefouká, na ruce nefouká a do rozkroku už taky skoro ne. Tak ještě aby se přes to dalo koukat a bude to dobré. Jo, díky za tip na tu taštičku, už jsem ji objednal, koukal jsem, že to oslňování od posuvné části opravdu bude problém...
02 říj 2014, 17:03
Výborně, Air Flow rulez! Já si dal cvičně tu kapličku včera taky. Měnil jsem preventivně H4, protože vlákno bylo viditelně opálené, tak jsem nechtěl čekat, až mi to někde večer zhasne...
Mimochodem, také přidám pár fotek jednoho vylepšení, snad zítra...
-- 3. 10. 2014 09:17 --
Pořídil jsem kryty rukou Acerbis Dual Road. AirFlow sice ruce částečně kryje, ale takhle jsou úplně v závětří. Montáž je víc, než jednoduchá - sundáte závaží a do původních závitů našroubujete kryty. Pravý kryt je potřeba podložit asi 3-5mm aby plyn nedrhnul. Toť celé, kryty dobře pasují mezi plexi a kapotáž řídítek, navíc jsou přenosné na jiné moto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
05 říj 2014, 18:54
Jo, to vypadá funkčně. Na kolik ta sranda vyšla a kde se to dá sehnat? Ne, že bych to honem pořizoval, myslím, že mi moje rukavice TucanoUrbano poslouží a vyhřívané hefty k tomu, není co řešit... Ale kdyby přece jen někdy...
z mobilu...
05 říj 2014, 21:18
Vyjdou na devatenáct stovek a mají je ve Vrbovce v 2. patře - motofans nebo tak nějak. Ale jestli máš ty chňapky a topidla, tak máš vystáráno.
20 říj 2014, 15:25
Chtěl bych se zeptat, po kolika km děláte údržbu tlumičů pérování?