Givi AF je rozhodně dobrá volba. Ale asi nejen já i ostatní potvrdí, že nakonec jezdíš stejně s plně dolů staženým plegem, takže ve finále je to jedno jestli je nebo není posuvné. Obzvlášť za deště přes něj, asi jako přes jakékoli jiné takto vysoké plego, prostě nevidíš.
K montáži - ano, začneš tím horním krytem kapličky. Budu slušnej = jde pěkně zkurveně dolů
Tohle japonští bratři nevychytali. Neboj se zabrat silou. Nejprve dlaní od budíku nahoru až tu část, která překrývá kontrolky dostneš přes armaturu podní a směrem dopředu kryt odtlačíš, vycvakneš. Dělali jsme to ve dvou s mechanikem od Hondy od Denárů.. ten to taky v té době dělal všeho všudy asi podruhé. Tenkrát objednávali nový plast. kryt, protože ho prostě servali jak už nevěděli jak s ním dolu. U mě už věděl, že musí zabrat a kam zhruba páčit, tlačit.. A ve dvou proto, že jsem mu zepředu tlačil na světlo, aby tu celou kapli neurval z řídítek
. Pak už je to jednoduché. Zbytek kaple světla se jen rozšroubuje, odcvakne. Zůstane ti v ruce přední polovina s parabolou, jen odcvakneš konektor od žárovky. Každopádně stejný postup je i při výměněně žárovky. Ještě že nepraskají
Tohle dělat někde v lese bych teda nechtěl. Pak se taky vyřezávají díry v tech černých malých plastíkách skrz ně prochází konstrukce plega(je tam papírová šablona neboj).
Výhodou Givi AF je, že fakt dobře drží, jeho nosná konstrukce jde využít na přidělání dalších cajků jako navi, atd. a fakt dobře chrání. Nikdy jsem na sobě neměl ani jednu mouchu, což se nedá říct o stehnech, na která jde všechno mezerou pod řídítky(ale to je jiná písnička)
Chce si to jen zvyknout na průhlednou stěnu 20(?)cm před ksichtem. Možná právě proto nepotřebuješ skoro ani brejle třeba do Jet helmy. Nefouká na tebe
Kdybys chtěl můžeme to zkusit spolu (Liberec), v sobotu odpoledne. Já s tím takhle jel za tím mechošem do Turnova a zpátky s krytem pod sedlem. Doma jsem pak plego domontoval. Jinak přeju ať se to podaří bez újmy. Třeba to kluci japonský na rok 2014 vymysleli nahoře trochu lépe.. ikdyž pochybuju..
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...