Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
03 črc 2014, 16:23
Já věděl. Ale představa "42000 najeto na stojanu" mě pobavila
13 črc 2014, 06:41
Mám dotaz pro majitele SH300i. Uvažuji o výměně, mám tento rok koupený SH125i. Uvažuji o ekonomické a jízdní stránce. Pokud bych prodal své zánovní SH-čko (125-ku) a koupil 300-ku. Co mě k tomu vede: lepší jízdní vlastnosti (125-ka docela na nerovnostech skáče), spotřeba o litr horší, s tím počítám, ale zase delší servisní intervaly, což by to mohlo částečně kompenzovat. Dále jsem se pral docela s dostupností náhradních dílů v náhradě (vzduchový filtr), protože od ročníku 2013 je na SH125 hodně změn a dřívější díly ne vždy pasují... Jezdím denně a od konce února mám najeto 5300 km, myslíte, že má cenu na SH300 přecházet z hlediska ekonomického, jízdních vlastností, celkové užitné hodnoty? Vím, že SH125 nyní dobře prodám, co poradíte?
13 črc 2014, 19:03
Když čtu tvé rozjímání, tak nevím co chceš slyšet. Jestli chceš jezdit za míň, nech si co máš, jestli tě láká lepší rozjez a pružnější motor skoč do 300, jinak nevím jaké díly řešíš, protože filtr a olej jsou stokoruny a jinak u nového stroje nic nepotřebuješ, navíc je zde záruka. Jinak platí to co se zde stále omílá, klepe časem kufr a pak už není o čem psát. Jedině to kam si jel a odkud si se vrátil. Pro jistotu dodám, že u každého stroje se může vyskytnout vada, ale ..............................
13 črc 2014, 21:12
Jo, jsem na vážkách, láká mě t větší pružnost a nebudu teda jezdit tolik n plnej knedlík. Ale to rozhodování je pro m proto tak těžké, že oba jsou to špičkové stroje a volba ani jednoho není šlápnutí vedle. Nevím, uvidím, jaké podmínky mi nabídne Denar, to rozhodne.
13 črc 2014, 21:33
Mezi 125 a 300 jsem měl dlohodobou spotřebu cca půl litru navíc u sh300. Takže zase taková katastrofa to není. Jinak vše směřuje k 300ccm. Pružnost,velikost a nakonec i ta spotřeba
13 črc 2014, 21:46
Díky za názor. Teď jezdím za 2.5-2.6 litrů... Chci se rozhodnout především rozumně... Srdce už to táhne ke 300-stovce.
14 črc 2014, 07:36
Hondu SH jsem nikdy neměl, ale pokud máš (jak píšeš) možnost výhodně stávající 125-ku prodat, tak bych do výměny osobně šel. Pokud Ti SH po ostatních stránkách vyhovuje, tak už jen pro ten výkon, krouťák i malinko lepší jízdní vlastnosti...
Navýšení spotřeby není tak hrozné, ale možnosti a zážitky, které Ti to nabídne jsou snad neporovnatelné. Jediným problémem by byla ztráta při prodeji stávajícího stroje, ale jestli máš dobrou nabídku, neváhal bych
14 črc 2014, 15:03
Měl jsem oboje. Tedy přesněji Sh 125, Sh 150, Sh 125, Sh 300, Sh 300. Nebo tak nějak, možná jsem něco už zapomněl. Píšu jen Sháčka, protože těch se to týká. Trochu odbočím - podle mé zkušenosti jede dobrá 125 líp, než unavená 150. A nyní k tématu. 125 je proti 300 taky trochu menší, což si každý neuvědomuje. Takže 300 je tím pádem trochu pohodlnější. A zhruba o 05 - 07 l víc papá. Ale to je dle mého názoru naprosto směšná cena za lepší zrychlení a maximálku. O jízdě ve dvou do kopce je asi zbytečné psát. Cenu servisních dílů bych vůbec neřešil. Honda je dražší obecně, ale zas nemá s ničím problém. O spolehlivosti netřeba mluvit u žádného z těchto strojů. A pokud třeba pojedeš na menší výlet, je rozdíl jestli jedeš 80 proto, že to víc nejede, nebo jedeš 80, ale víš, že když budeš chtít, můžeš jet 130.
Osobně bych vůbec neváhal a jednoznačně bral 300
14 črc 2014, 15:17
Objednána verze s ABS v bílé barvě. Díky všem...
14 črc 2014, 19:50
Gratuluji k výběru a uvidíš, že nebudeš litovat
19 črc 2014, 07:56
Před necelými dvěma lety jsem stál před podobným rozhodnutím. Taky jsem se nakonec rozhodl, že 150-ku vyměním za 300-ku a pořád jsem přemýšlel, zda jsem udělal dobře. Ale vše bylo zapomenuto, když jsem na 300-ku poprvé sedl a vzal za plyn. Uvidíš sám, je to obrovský rozdíl. Já toho dodnes nelituju. P.S. Mě neklepe ani ten kufr....
19 črc 2014, 08:00
Hlavně pořád je to velikostně a vahově podobné 125ccm. Takže každý bude koukat jak tak malý skútr jede
19 črc 2014, 08:08
Tak je doma. Prvních 100km jsem jel Max. 70, pak do devadesáti. Spotřeba byla při tomto režimu 2,82l na sto. Po všech stránkách lepší, jak očekávaná dynamika, mnohem lepší posez, lépe se to klopí, brzdy o hodně velký kus lepší, brzdí účinněji s menší silou na páčky. Jedno velké mínus je menší úložný prostor pod sedlem. Mám verzi s ABS, v bílé matné barvě a vzhledově je to krásný stroj. Fotky později.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
19 črc 2014, 19:57
Jo jo, ještě jsem chtěl a zapomněl říct, že to tišší než SH 125... Další poznatky budou přibývat...