Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 kvě 2014, 16:57
Takže kmitání odstraněno výměnou přední pneu. Nyní nové Diablo a vyzkoušeno bez držení z 80 až skoro do nuly. Super. Ať žije Sh!
26 kvě 2014, 19:48
v neděli projíždka po SK 260km ,průměr cca 80km/h spotřeba 2,8l přesně benzín Shell V-power 95
26 kvě 2014, 20:21
Já když jsem vezl své "nové" Sh, tak na trase cca 130 km mi to jelo za průměr 2,77. Takže to odpovídá. Jediná "nevýhoda" u Sh je slabá diskuze. Není moc o čem, prostě se tam leje benzín a ono to jezdí
26 kvě 2014, 21:53
jj řeší se jen pičoviny já mám najeto 20000km a nic tak jen umývám a jednou za rok vyměním s radostí filtr a olej
26 kvě 2014, 22:02
Tak to je luxus, jezdit do tří litrů s tříkilem, hold Honda.
27 kvě 2014, 13:59
Já už jsem taky píchnul, v pneuservisu opraveno na počkání, pomalu jsem ani nemusel slézt ze skútru.
Moje spotřeba +- 3,2l/100km, ale je v tom i město a jízda ve dvou. Co se týče závad, tak nuda stejně jako ostatní, nic, ani šroubek se nepovolil.
28 kvě 2014, 13:44
Je to tak, gumy má Sháčko děsně nekvalitní - to není stroj, který by už nepíchnul (!) Včetně mně...
28 kvě 2014, 16:51
Jo, zapomněl jsem, kufr klepe po nastartování při volnoběhu na stojanu. Chce to podložit měkkou gumou. Takže vlastně už máme "závadu". Nádrž bych si osobně dovedl představit mezi nohama, viz Piaggio, a tím pádem větší prostor pod sedlem. Ale zase by se našel někdo, komu by chyběla pod nohama ta rovná plocha.
Takže nápad pro konstruktéry Sháčka. Model Shs - standard - tak jak je, a model Shc - case, tedy s větším kufrem
. A jestli se to ujme, tak chci dividendy
16 čer 2014, 14:16
Mrkněte na toto video honda SH 300i po 90 tkm
https://www.youtube.com/watch?v=kWmjPV61C_8
16 čer 2014, 14:40
To musí být nějaká náhoda.. Jinak je třeba se toho nejpozději ve 40tKm zbavit jako to udělal _Tom_ Pak už to stojí strašně moc peněz = když zrovna neteče tak to sežere od výměny do výměny všechen olej, odpadají z toho postupně všechny díly, atd..
16 čer 2014, 19:25
Tak to by měli vidět majitelé číňanů. Zvláště ti, co je chválí, protože už bez poruchy ujeli celých 500 km.
I když vlastně nic moc, nebyly tam originál válečky
16 čer 2014, 19:52
pěkné.......
je vidět, že většinou majitel jezdí tak dva jízdní režimy. na variátoru jsou vidět ty vyleštěný plošky v kterých rychlostech se nejčastěji pohybuje. odhadem rychlejší město, a maximálky. můžu posoudit, protože jsem to sledoval a měl rozdělané při každém servisu abych to vyčistil.
ale super že někdo takové video udělal, já měl sh takhle rozebrané při posledním servisu, čištění spojky, válečky a řemen venku a vše mě přišlo relativně čisté, jen prach.
ke kufru,
celý problém je v tom, že honda používá pro svoje kufry dra druhy plastů. horní je vesměs barevný plast a spodní černý. honda nepoužívá lakování jako takové, ale přímo barevné plasty. a tím jak jsou v pantech spojené kovovou osičkou tak se po x tisících kilometrech a vybracích ty plasty vymačkávají a je krásně vidět který plast je tvrdší a který to vymačká dřív a pak to klepe.
těsnění pomůže na chvilku, jenže o to víc to tlačí mezi víky a za chvilku se to vymačká ještě víc
shad, givi používá obě půlky kufrů ze stejného materiálu a proto se to neprojevuje
moje vysledování za 25 tisíc km s origo kufrem na hondě PS, 4 tkm na sh300 a po reklamaci kufru opět as 20tkm s novým kufrem od hondy na sh300, pak givi 25tkm na SH a tam už ani známka klepání tohoto typu.