od _Tom_ » 16 čer 2014, 19:52
pěkné.......
je vidět, že většinou majitel jezdí tak dva jízdní režimy. na variátoru jsou vidět ty vyleštěný plošky v kterých rychlostech se nejčastěji pohybuje. odhadem rychlejší město, a maximálky. můžu posoudit, protože jsem to sledoval a měl rozdělané při každém servisu abych to vyčistil.
ale super že někdo takové video udělal, já měl sh takhle rozebrané při posledním servisu, čištění spojky, válečky a řemen venku a vše mě přišlo relativně čisté, jen prach.
ke kufru,
celý problém je v tom, že honda používá pro svoje kufry dra druhy plastů. horní je vesměs barevný plast a spodní černý. honda nepoužívá lakování jako takové, ale přímo barevné plasty. a tím jak jsou v pantech spojené kovovou osičkou tak se po x tisících kilometrech a vybracích ty plasty vymačkávají a je krásně vidět který plast je tvrdší a který to vymačká dřív a pak to klepe.
těsnění pomůže na chvilku, jenže o to víc to tlačí mezi víky a za chvilku se to vymačká ještě víc
shad, givi používá obě půlky kufrů ze stejného materiálu a proto se to neprojevuje
moje vysledování za 25 tisíc km s origo kufrem na hondě PS, 4 tkm na sh300 a po reklamaci kufru opět as 20tkm s novým kufrem od hondy na sh300, pak givi 25tkm na SH a tam už ani známka klepání tohoto typu.
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km
dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km