Tak dnes jsem prekonal magickou hranici 100km
. je to opravdu znacny rozdil oproti Ledu 100. To SHacko strasne svadi. Tak jak jsem s Leadem jezdil prevazne v pravem nebo prostrednim pruhu. Tak s SHckem je to naopak. Taky na rychlost si mussim davat pozor. S Leadem jsem jezdil skoro porad plny plyn, coz je na SHhacku jaksi o usta. Takze se musim velmi krotit. Dnes jsem pozoroval jak krasne vrni v malych rychlostech a i na volnobeh uz tolik nevibruje jako na zacatku. Trosku me zaskocilo, ze mi nesel nastartovat, prestoze jsem slysel cvaknuti konektoru v leve brzde. No jo, to byl ale brzdovy spinac. Ten na startovani je o kus dal a brzda se musi poradne pritahnout.
Trochu mi vadi v tom origo kufru ty gumovy cumprdlici na dne. Vozim tam casto doklady a kdyz tam na ne dam helmu, tak se mi do tech papiru vymackavaj. No alespon ten kufr nedrnci. Na krizovatkach jsem nyni na rychly start kralem (proti plechovkam).
Taky je videt, ze na rozdil od Leada se na nej ridici divaji tak nejak pekne, libi se jim.
Stale jsem nadsen z protoceni vsech rucicek pri sepnuti zapalovani
a taky se mi libi chromove krouzky kolem budiku. Stale se potykam s jakoby chybejicich 5cm na chodidla smerem dopredu. Vozil jsem i batuzek a ten rikal, ze takhle to na Ledu nikdy nefoukalo. (Pro neznale, jako ze takhle ryhle Lead nejezdil
) Jsem zvedavy kolik vydrzi ty pneu. Uvidime. Brzdy vyborne, jsou potreba
Prosim jak to vlastne funguje? Kdyz mackam predni brzdi i zadni nebo naopak?
Barva co mam se delala i v roce 2008. Je to seda Dolphin (
http://moto.honda.cz/motocykly/scooter/ ... ianty.html ) a ma i cerny rafky a cervene prositi sedla.
V sobotu jsem byl se svym BMW na Jestedu a v Jizerkach. To je opravdu cestovni expres. Ale na tech klikatych a po zime hodne posterkovanych horskych silnickach by se vic hodilo SHacko. Na dalnici zase bavorak prokazal sve cestovni schopnosti.