Honda SH 300i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Kiwi » 13 dub 2009, 08:47

problém není v tom, že jsou věci složitější, ale v tom, že lidi jsou tak rozežraný, že nebudou jezdit 10 let ve stejným autě apod. Proto firmy kvalitu výroby odrbávaj aby to fungovalo pár let a pak nazdar, vyhodit. Takže problém vidím v globalizaci a lidské nenažranosti. No vraťme se k SH :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 00:14, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Jezdič » 13 dub 2009, 08:50

No za cenu cistsiho ovzdusi bych dal vzdy prednost modernimu motoru. A jelikoz mi uz neni 18, tak muzu rict, ze servisni intervaly se od osumdesatych let znacne prodlouzily a o enormnim narustu problemu proti 20 let starym strojum se taky mluvit neda. Driv se taky tolik nejezdilo jako dneska a nebyla 2leta zaruka. Byla tusim 6 mesicu. Ber to tak, kdyz byly mobily za 80.000,- to by si je nikdo nekoupil. Za 2000,- toho umi 1000x vic nez ty stary kufry a dovolit si je muze kazdej. Vis to je vec nazoru. Jo, mame doma stary telefon s tim vytacecim cifernikem, nechces ? :D
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Jezdič » 13 dub 2009, 18:53

Ber to tak, že PGM-FI je jediná cesta u Hondy ke splnění emisních hodnot. Jediné co u Hondy nemá strikacky jsou krosky a ty zase nemuzes prihlasit k provozu na pozemnich komunikacich. Chapu co jsi chtel rict, ze kdyz bude neco slozitejsi a technicky narocnejsi je toho proste vic co se muze podelat.
Ale u tech motorek a motoru vubec to je jaksi nevyhnutelnost, teda pokud nechceme byt na urovni Kyrkgyzstanu.

jo jinak to SHacko pekne smrdi jak se vypaluje, fuj. To se od roku 1981 nezmenilo :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod vladimír » 13 dub 2009, 23:07

se zájmem jsem si přečetl o dalším spokojen.majiteli H300i.Právě se chystám na 4000km prohlídku a výměnu motor.oleje-už to zaklepávám-jezdím si v pohodě,bez jedinného problému/jen dotažení povoleného zrcátka/.Přes zimu jsem jen 2x oživil vymontovaný aku a na 1.cvrknutí motor naskočil.Už jsem dost natěšený na další projížďky,nejsi tak daleko,tř.se někdy potkáme.Jakou že to máš barvu-nějaký nový odstín /provedení city?/.Přeji příjemné km. :cry:
vladimír

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 30 črc 2008, 16:18
Bydliště: Stříbrná Skalice
Skútr / moto: Honda SH300i - červ.Velvet,kufr,plexy

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Jezdič » 14 dub 2009, 10:01

Tak dnes jsem prekonal magickou hranici 100km :D . je to opravdu znacny rozdil oproti Ledu 100. To SHacko strasne svadi. Tak jak jsem s Leadem jezdil prevazne v pravem nebo prostrednim pruhu. Tak s SHckem je to naopak. Taky na rychlost si mussim davat pozor. S Leadem jsem jezdil skoro porad plny plyn, coz je na SHhacku jaksi o usta. Takze se musim velmi krotit. Dnes jsem pozoroval jak krasne vrni v malych rychlostech a i na volnobeh uz tolik nevibruje jako na zacatku. Trosku me zaskocilo, ze mi nesel nastartovat, prestoze jsem slysel cvaknuti konektoru v leve brzde. No jo, to byl ale brzdovy spinac. Ten na startovani je o kus dal a brzda se musi poradne pritahnout. :D Trochu mi vadi v tom origo kufru ty gumovy cumprdlici na dne. Vozim tam casto doklady a kdyz tam na ne dam helmu, tak se mi do tech papiru vymackavaj. No alespon ten kufr nedrnci. Na krizovatkach jsem nyni na rychly start kralem (proti plechovkam).
Taky je videt, ze na rozdil od Leada se na nej ridici divaji tak nejak pekne, libi se jim. 8) Stale jsem nadsen z protoceni vsech rucicek pri sepnuti zapalovani :P a taky se mi libi chromove krouzky kolem budiku. Stale se potykam s jakoby chybejicich 5cm na chodidla smerem dopredu. Vozil jsem i batuzek a ten rikal, ze takhle to na Ledu nikdy nefoukalo. (Pro neznale, jako ze takhle ryhle Lead nejezdil :D ) Jsem zvedavy kolik vydrzi ty pneu. Uvidime. Brzdy vyborne, jsou potreba :D Prosim jak to vlastne funguje? Kdyz mackam predni brzdi i zadni nebo naopak?

Barva co mam se delala i v roce 2008. Je to seda Dolphin ( http://moto.honda.cz/motocykly/scooter/ ... ianty.html ) a ma i cerny rafky a cervene prositi sedla.

V sobotu jsem byl se svym BMW na Jestedu a v Jizerkach. To je opravdu cestovni expres. Ale na tech klikatych a po zime hodne posterkovanych horskych silnickach by se vic hodilo SHacko. Na dalnici zase bavorak prokazal sve cestovni schopnosti.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod sollik » 14 dub 2009, 15:39

No koukám že jsi rychle zapoměl jakou ti Lead prokázal službu, pěkně ho haníš :cry: :evil:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Jezdič » 14 dub 2009, 15:48

Ále prd, Velebnosti :D Lead me skvostne vozil 3 roky :-). Jen je to tezky, kdyz se presedla ze stroje s 5kW na stroj s 20kW. I pres veskere sympatie k Leadu, je SH300 jina liga. Noo, hlavne cenove :roll: ale i jízdně :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod vladimír » 14 dub 2009, 21:28

H300i má instalované tzv.duální brzdy - levá páčka současně brzdí obě kola/ je nastavený urč.brzdný účinek/ a pravá páčka pouze přední kolo - taky je patrné při razantním brždění dost značné "ponoření vidlice".Asi i dost nebezpečné na někt.povrchu.Jsem taky zvědav na "výdrž destiček" - už jsem několikrát musel dost ostře brzdit.Uvidím jak stav destiček posoudí na té 4000km prohlídce.
vladimír

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 30 črc 2008, 16:18
Bydliště: Stříbrná Skalice
Skútr / moto: Honda SH300i - červ.Velvet,kufr,plexy

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Jezdič » 14 dub 2009, 23:59

Jo, takhle se mi to presne jevilo. Tak ted mam jistotu. Akorat ze u meho BMW je to presne naopak a rekl bych ze je to i logictejsi (u toho BMW) :D
Dnes jsem najel cca. 150km vesmes po dalnici. Musim rict ze ve 120 je clovek zmitan ve vetru jak kus papirovyho kapesniku :-) Na dlouhe cestovani v rychlostech nad 110 to teda neni :(

EDIT:
Tak to zmítání je jednoznačne z toho, že ve vyšších rychlostech musí být odpovídající oblečení a ne "nafukovací" větrovka jako jsem měl včera na sobě. Ta je dobrá leda tak do města. Na dálnici se dá jet v pohodě 120 a i 140 se nechá. To si vybavuji ještě z Bandita, že plápolající tričko mi ve 140 nádherně rozvlnilo bike :D . (to byly časy, kdy na mě ješte trička nebyly vyšponovaný)

Spotřeba: 1. dotankováni a vyšlo 5,1 l. na 100km. (stav tacho cca. 150km)
Pneu Bridgestone, po jízdě na dálnici byla směs lepivá jak na Superbiku :D
Brzdy, super
Kola, super přeletávaji nerovnosti(diry)
Včera ho viděli 2 kámoši a oba byli velmi překvapeni že se jedná o tříkilo. Tipovali 125ku.

Mechanizmus zavírání kufru by mohl byt "příjemnější". Třeba se to časem ochodí.

Najeto 260km.

Veliké + je reflektor. Včera jsem jel už v noci jak po okreskach tak po dálnici. Světlo na skůtra hodnotím na velmi pozitivně.
Naposledy upravil Jezdič dne 15 dub 2009, 21:14, celkově upraveno 1
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Jezdič » 15 dub 2009, 21:11

Najeto necelych 300km druhe dotankovani, prumer 4,0 (Dalnice 120km/h ve dvou a trochu mesta). Trochu me prekvapuje jak casto spina ve meste vetrak chladice, prestoze zas takove vedro neni a hlavne neposkakuji vylozene v kolone. To az bude 33 nad nulou a vyžeru totalne ucpanej Nuselak, tak ta vrtule mi uleti :-).
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Honza.K » 15 dub 2009, 21:24

To chlazení musí být dimenzovaný na popojíždění po rozpálené Italii, takže asi je to normální. U SH125 mám opačný "problém" a málokdy se s teplotou dostanu do poloviny teploměru. Ventilátor se mi ještě spustit nepodařilo.
Je vidět že 2x výkonnější motor topí o dost víc :)
Uživatelský avatar
Honza.K

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 13 bře 2009, 21:39
Bydliště: cca 25km od Brna
Skútr / moto: Honda SH125i 2009

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Jezdič » 16 dub 2009, 09:56

Podle teplomeru je teplota absolutne v normalu, dokonce bych rekl mirne pod normalem. Rozhodne se rucicka neblizi cervenemu poli, spis je nekde kolem pulky az mirne pod pulkou. Alespon vim, ze mi vetrak funguje. :D

Jinak stale musim davat pozor aby me vykon ve meste nesvadel. Opravdu je ho tam pozehnane a clovek ma tendence jakmile je trochu nekde misto to vyuzivat. Skutr se lehce ovlada a je v provozu obratny. Svadi me ke klickovani a to i v rychlostech kolem 80km/h, coz uz je nebezpecne a dost rychle. No budu se muset nad sebou zamyslet a trochu se zklidnit. Nerad bych se kroutil v bolestech nekde u obrubniku. :D

Taky si budu muset na rozdil od Leada ktereho jesem nikdy nezamykal retezem poridit nejaky retez. Prece jen je to jina liga a tak bych nerad aby se mi na nem prohanel nejaky virtualni "jezdič".

SPZ stale nemam. Nez Honda posle technicak a nez se to prihlasi bude kveten :D
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Honza.K » 16 dub 2009, 10:11

Bez přihlášení jsem najezdil 1000km :) Na techničák jsem čekal 9 pracovních dní...
Uživatelský avatar
Honza.K

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 13 bře 2009, 21:39
Bydliště: cca 25km od Brna
Skútr / moto: Honda SH125i 2009

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Myschan » 16 dub 2009, 20:53

Dnes jsem potkal nějaké sh 300 v Brně. Nějak se ty sh množí :lol:
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Kiwi » 16 dub 2009, 21:09

no lidi tady vymejšlej blbosti. Ale stačí jet na západ od našich hranic a poučit se. (hlavně naši politici) Takže bych řek, že SH časem budou kralovat a budou si je kupovat lidi, který nejsou scooter srdcaři. Jsou hezčí scooty, ale tak úspornej a spolehlivej stroj se super servisem...v tomto asi Honda nemá konkurenci
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků