Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
05 pro 2013, 16:23
No jezdim tak uz treti zimu a no problem.
Ale az to prorazim, dam ti vedet TUNERE.
Az to zuju, dam ti vedet Losky.
05 pro 2013, 20:32
Když to funguje, ok;-) To to neplave?
05 pro 2013, 21:51
Díky
05 pro 2013, 22:38
Je to opravdu jen a jen na mestske jezdeni a to v situacich, kdy se jezdi rano pri teplotach kolem 0, kostky i asfalt je oslizly az namrzly. Nejvetsi vyhoda ale prichazi jakmile napadne snih. To se clovek s normalne nahustenejma pneu ani nerozjede. Normalne s tim nejezdim vubec mimo mesto a max. jezdim cca. 60km/h. Citit plavani je az kolem rychlosti nad 80. Jinak ne. Jenom je znat na nerovnostech velky komfort. Skutr neskace a plasty nechrastej.
Beru to jako nouzove zimni opatreni a skutecne to funguje, hlavne pokud je nasnezeno. Na mokre a oslizle silnici se necha zajiste normalne s davkou pozornosti jezdit na normalne nahustenych pneu, to je jasny.
06 úno 2014, 09:34
Přátelé, rozhodl jsem se, že zimu využiju k opravě průpichu zadní gumy opravené knotem. Sice to tlak drží, ale chtěl bych to mít pořádně. Otázka zní: Co všechno se musí demontovat a za pomocí čeho, abych zadní kolo dostal ven? Předpokládám, že především výfuk musí pryč - mám rovnou koupit nové těsnění, nebo jiný materiál, který by se mohl demontáží poškodit?
18 úno 2014, 09:51
ano po sundání výfuku doporučím nové těsnění. měl jsem to v ruce a zpátky ho prostě přesně na stejnou polohu nedáš. stojí pár korun. nářadí normální, tuším že jsem bojoval jen s nějakým prodloužením klíče. jsem si říkal že si to vyndám sám, ale ten časbych využil asi smysluplněji než fušovat do práce lidem co to mají za poloviční čas
18 úno 2014, 18:42
Tome, diky moc.
17 bře 2014, 21:24
Chlapi poraďte Vaše zkušenosti.Chtěl bych si koupit na SH300 vzduchový filtr KN.Nechci nijak zvyšovat výkon,ale líbí se mi že na jaře vyperu nasadím a hotovo.Prosím o Vaše zkušenosti i s jinou moto.
Díky Jaery
17 bře 2014, 21:30
Směle do toho. Ale nejde-li ti o zvýšení výkonu např.kombinací filtr KN a nějaký laděný výfuk, myslím, že místo čištění bych za pár Korun koupil klasický nový a tak každý rok (podle nájezdu).. Rychlé, levné, účinné.. Kolik času strávíš praním filtru, kolikrát se dá vyprat a bude vždy vypraný dokonale jak nový ?
18 bře 2014, 10:46
Zůstal bych u klasiky. Filtry se ucpávají především mikročásticemi prachu, které nevypereš a průchodnost filtru se zhoršuje. Pro motor je lepší dát v pravidelném intervalu filtr nový.
18 bře 2014, 11:45
taky jsem nad pratelným filtrem uvažoval, papírák je fajn ale s ním kupujete kupu plastu, už po třech tisících ho aspoň trochu vyčistím, ale při výměně je to tuším za 500kč, pokud by pratelný byl srovnatelný funkčně pak by to bylo lepší. já koupím třeba 4 filtry za sezonu
18 bře 2014, 12:08
Ahojte trosku som to riesil a objavil som aj filter
RamAIR made in UK, univerzalny rozmer cena asi 5EUR, sam si vyrezes potrebnu velkost a osadis do povodneho plastu. A
navod ako na to som nasiel tu, tak neviem, ci by bolo toto dobre riesenie ako alternativa za lacny peniaz, filter vyzera ze je lepsi ako papierovy.
18 bře 2014, 21:36
Myschan podľa mna palec hore a je pokoj to je fakt to je proste zadarmo.
18 bře 2014, 21:58
Kucí já tam dám vlošku doma se toho valí