od HonzaR » 27 srp 2013, 09:48
Tak mně včera večer při odjezdu z práce nemile překvapilo prázdné zadní kolo a malý hřebík v něm. No, už před lety jsem si pořídil opravný sprej, tak jsem ho použil, jiná možnost nebyla, leda volat odtah. Hřebík jsem nechal na místě, natlakoval a domů jsem dojel. Dokonce jsem doma naměřil správný tlak 2,5atm. takže sprej tlakuje dostatečně. Jenže ráno tak bylo 1,5atm, tak jsem navštívil pneuservis. Podle slov opraváře spreje nepoužívejte, je to nanic (možná nic objevného), doporučoval vozit sadu knotů a něco k nahuštění. Opravil mi to knotem a řekl, že by to chtělo zalepit pořádně, ale musím si sundat kolo. Proto bych se chtěl zeptat, na co se mám připravit, při demontáži zadního kola? Je jasné, že musí dolů výfuk, pravý tlumič pérování, atd. Mám počítat i s nějakým materiálem, jako je třeba nové těsnění výfuku? Nebo nějaká potenciální rizika specifická pro SHáčko? Díky za rady.
z ho*na bič neupleteš...