Dnes bol v BA zase Honda Day, tak som si bol Integru vyskusat aj ja. Je to "stroj"
Celkovo sa mi islo velmi dobre. Motor isiel ochotne. Prevazne som radil manualom, podradit a dat do otacok nebol absolutne ziaden problem. Motor to potiahol velmi ochotne. Brzda - velmi jemna. Znacne efektivne sa dalo brzdit "len"malickom. No mal som dojem, ze brzdna draha bude asi vacsia, ako u mojej Piaggio X10. Posed - nesedelo sa mi zle. Nohy maju jednu predpisanu poziciu aj ked sa zda, ze sa ich da ulozit vselijak. No neda. Po 20 min jazdy som celkom citil prdel. Napriek tomu, ze sa sedi vyborne, tlmenie motorky je dost tvrde a na zadnici to bolo dost rychlo citit.. Akceleracia - X10 ma navrch v rozbehu. Integra az ked je rozbehnuta. Zo 40 km/h na 100 naozaj za momentik. Motorka je velmi obratna a nic nenasvedcuje tomu, ze som sedel na 230 kg vahe. X10 je vahovo o par kil lahsia (216 kg), a predsa sa mi zda ocosi nemotornejsia. Motoricky - niet co vycitat. Motor posobi odladene, citit v nom silu. Znacne ma bavilo sledovat udaje na pristrojovke. Pripadala mi spartansky jednoducha, ale pocas jazdy som videl na vsetko, co bolo treba a informacie som rozoznaval ihned bez dlhsieho uvazovania, co znamena co. Automat je nastaveny na kludnu jazdu, vedel ist na 6 stupni aj pri rychlosti okolo 50 Km/h, no akonahle som razne pridal, pochopil to velmi rychlo a podradil o 2 stupne dole. Mozno by podradil aj viac, kebyze mu prikurim, ale nakolko prsalo a bolo mokro, az tak velmi som blbnut nechcel. Velmi ma potesila funkcia neutralu. To by som ocenil aj na X10.
Na zaver - vedel by som si predstavit, ze by mi tento stroj stal doma v garazi a pouzival by som ho na mestske jazdenie. Zivy dvojvalec s malickou spotrebou - no co viac. No na dlhe cesty by som zvolil asi pohodlie polohovania noh a posedu. Cize za X10 by som asi zatial nemenil
X10 dava pocit sice mozno klamneho, ale predsa len vacsieho bezpecia. Integra zas budi vacsi respekt a zda sa mi tak trochu "nebezpecnejsia"