Po pitomé organizaci v liberci jsem se také svezl cca 40min, město i dálnice. a pssst i polní cesta ke kamarádovi

Nejdřív je potřeba uvědomit si s čím tam člověk jde, otestovat něco nového jako celek, nové technologie a směr kterým honda půjde v nových modelech nebo skútr či motorku? v mém případě ani nevím, skútr obměnitnechci, motorku taky ne. na spojku jsem byl hodně zvědavý a moto v mém případě bude bombou když jsem doteď jel na max 300ccm, i když jsem loni swt 600 vyzkoušel. takže v ledasčem mě berte s rezervou
integra je skútr? nebo motorka? nevím.. zepředu to připomíná nový skútr bmw, velký čumák, výhoda asi v dešti a nefouká na nohy. plexi docela nízko ale funkční při 140km\hod na dálnici funguje a nefouká, na helmě ale mouchy jsou, takže v dešti je to jiné než u cestovních plexi. Zadek integry je podle mě supersport. vše strašně úzké včetně sedla spolujezdce. tzn. pohodlí pro pasažéra menší než u skútru SH300 a samozřejmně na čemkoliv větším. Tunel uprostřed hodně vysoký. slézání jako na moto. Obával bych se tašky známé z B650 na tunel. Tam se asi nevejde ani ta nejmenší.
Posez: nalézám a noha jedině přes sedlo takže hned si škrtám botou na sedačku. nohy na zemi. mám 185cm a pohoda, sedlo příjemné tak ve výšce PS, tj vyšší než SH a ještě vyšší než burgman a SWT. Posez jak na SH=židle podle toho co psal Standa. Ale to je osobní názor, mě by tohle sedlo perfektně. Židle neznamená nepohodlné. Při jízdě nefouká na nohy, příjemější "maso" nezi nohy dává takový lepší pocit, že tam něco je jako na motorce takže v zatáčkách větší jistota. pocitově určitě fajn. Mě osobně to sedlo víc než jak na gauči rozvalené na swt. Předkopnout nohy nelze. Místo na nohy nic moc ale plasty nevadí, jen pocitově i u SH mnohem víc prostoru. mít 190cm asi se nevejdu a budu koleny narážet na ty plasty před sebou. a samotná chodidla jsou trochu výš. takže nezvykle šlatu do prázdna než se dotknu země.
Výhled a řidítka: vše jak má být, při své výšce koukám nad plexi. Na budíky jsem moc nekoukal, ale to jde o zvyk. osobně by se mi líbily spíš kulaté obyčejné ručičkové. Je to jak na velké cestovním skútru a v polovině vývoje řidítek si někdo vzpomene že to má být motorka. jsou vidět vidle, kolem řidítek knoflíky jak na motorce, půlku z toho bych vyházel nebo přesunul na nevyužité nohy, je tam toho fakt zbytečně moc, ale jde o zvyk. přitom místo na uchycení navi za trubku řidítek není. Na ruce pohodlé, možná trochu předklon, takže zase jak na motorce. to i na SH si sedím pohodlněji a váhu tolik na rukou nemám. V zrcátká je vidět tak nějak jako na SH a swt takže by to mohlo být lepší. mohly by být dál od sebe. ale nic strašného
Úložný prostor: děs. Sedačku odklápím po odemčení samotným zámkem vedle sedla. to i SH má ovládání od spínačky. Zvedám ohromné sedlo jak na swt a pod sedačkou nic. byl tam zámek, vesta, nářadí, návod, lékárnička. peněženku jsem tam už nedal, takže celou cestu na zadku v kalhotech.Nádrž je pod sedlem takže zapomeňte na cokoliv místo spolujezdce, válec apod. Nechápu proč nemůže být v tunelu. Nosič na topcase a samotný kufr si na tom neumím představit. zhyzdí to zadek integry. nevím jestli se dělají boční kufry a jak to bude vypadat. lae závěr není to na úložný prostor skútr. v max výbavě možná ale neviděl jsem jak to vypadá ani na fotce. kolem řidítek taky žádná schránka. nebo je tam, ale tak pro nabíječku na telefon.
Motor a spojka: na tohle jsem se těšil nejvíc, motor hodnotit nijak nebudu, protože je 2x větší než co znám takže jo jede to pěkně. Když mi vysvětlili jak se s tím zachází první co jsem tam dal byl pochopitelně automat. při rozjezdu super, jede to pořád naprosto plynule. a to mnohem plynuleji než u variátoru, u integry chybí takovéto prokluzování variátoru nebo jak to popsat. jakoby skútr s variátorem jezdil pořád v režimu neustálého prokluzování spojky, kdežto u integry bych to přirovnal k zubatému kolu které je do spirály, pořád to drží táhne a motor je jakoby zakousnutý do řetězu. super pocit, nevím jestli jsem to popsal pochotitelně.
Takže rychlosti nahoru bez pocitu řazení, super automat. všechny ty režimy by chtěly asi cvik. snad jediné co jsem nechápal je ten "poloautomat", nahoru cvakám levou rukou rychlosti a při zpomalení na to zapomenu a koukám ono si to podřazuje samo. při podřazování nesouhlasím s tím co se psalo, že to cuká. ano projevilo se to, ale jen při prudším ubání plynu, ale co bych mohl čekat, nebo jak by si stím měl ten motor asi poradit. podle mě to dělá správně prostě rychle uberu a ta převodovka musí najít časoprostor tam ty rychlosti srovnat. pokud po 10km kdy už to mám v ruce, ubírám a jezdím trochu rozumě je to perfektní a bez cukání. Je to jak v autě s rychlím zpomalením a součastným podřáazováním to taky není to samé jako když zpoamluji plynule. Takže za mě je to mýtus a není to nijak nepříjemné.
D režim je město s omezovačem otáček a jakoby kochačka. Kdo se svezl v autě s podobnými režimy dá mi za pravdu a já jsem rád že i něco takového v integře je.
S režim mi posune otáčky výš a manuál je na tlačítku super. palec jsem tam měl pořád a je to radost.
Takže co se týče řazení, opravdu mě to uchvátilo a tím že když jedu nevidím jak to vypadá je to zábava. ale těch režimů je na 40minut jízdy hodně a moc se zkoušet nadá. Pokud jsem si ale zvykl a líbilo se mi to po téhle cestě pak po dvou hodinách jízdy by to bylo jak srostlé se mnou.
Snad poslední co by stálo za zmínku je to co na skútrech děláme pořád. po městě mezi auty, vzít za plyn rychle předjet zase zpomalit a znova jen přidat, ubrat znova víc plynu a předjet, semafory, červená a stojím, prudší rozjezd apod. Mě přijde, že ta převodovka je vždy o vteřinu rychlejší než moje hlava. takže při automatu super. i v tom Dčku je to pohotové.
tak asi tolik k pocitům. jestli jsem na něco zapomněl ptejte se.
Za mě technika za jedna. ostatní je na každém, různě velké postavy, a pohled na celou integru také věc názoru. za mě ani motorka ani skútr, ale při jízdě pěkná ne moc velká a ne moc těžká hračka se kterou bych jezdil asi rád. Každopádně kufry by byly víc než vhodným doplňkem, bohužel to bude zase ranec.