S mojou vyskou 198 cm, jeansy nosim v dlzke 36”, ziadny problem. Co sa ochrany pred pocasim tyka, zvysil som origo plexi drziakmi od fy Bruudt o 6 cm a je to dokonale. Dokonca som odmontoval MRA deflektor, lebo to uz bolo velmi vysoke a v horucavach som nedostaval skoro ziadny vzduch do helmy. Nohy a kolena su chranene dobre, kapotaz ich kryje. Vietor a dazd dostavam len na ramena, pretoze origo plexi je uzke, dalo by sa vyriesit sirsim plexi, ale ja s tym problem nemam. Chranice ruk nemam, zisli by sa mozno len v chladnejsom pocasi, v lete nosim kratke rukavice a prijemne mi podfukuje do rukavov, ale vacsinu vetra odklana tvar plexi. Celkovo je ochrana nadpriemerna, ale je to motorka, auto z toho nikdy nebude.
Vaha skoro 240 kg... Pri jazde po dialnici sa vyssia vaha stroja ukaze ako vyhoda. Nelomcuju nim narazy vetra pri predbiehani kamionov, ani bocny vietor. Sedi na ceste ako pribita. Tazisko je velmi nizko, pri manipulacii na mieste vahu citis len ked ju treba tlacit, alebo cuvat do kopca. Je vyvazena tak, ze sa da lahko udrzat aj pri jazde krokom pred semaformi, alebo pri jazde v kolonach minimalnou rychlostou, nohy davam dole az ked stojim.
Odporucam zvysenie riaditok o 2,5 cm a sportove stupacky od fy Dzell. S tymto setupom nemam problem jazdit cely den aj 500-600 km bez toho aby som sa citil nekomfortne. Ani na Varadere som sa necitil o nic lepsie, naopak po takom dni ma bolel chrbat a kolena, lebo nebolo ako zmenit polohu tela a najma noh. To sa na Integre da. Priklad. Nohy vpredu, sedis ako na cruiseri a nizkootackovy zvukovy prejav motora tento pocit este umocnuje. Na prdkanie krajinou kochackovym tempom idealna poloha. Po nejakom case ta to omrzi, dostanes chut na ostrejsiu jazdu, nohy presunies na stupacky pod zadkom, zrazu sedis ako na sportovo-turistickom stroji s vystretym chrbtom v miernom predklone, motor s DCT v rezime S3, alebo v manualnom nabere otacky a zvukova kulisa sa zmeni z krotkeho bublania na agresivne vrcanie a ty si ladne rezes alpske zakruty s dostatocnym vykonom pre chladne hlavy. Ako by si presadol na uplne inu motorku. Ktora motorka, alebo skuter toto dokaze?
A k tomu este pri spotrebe len o 2 deci vyssej ako ma moja Aprilia SR MAX 300
Integra je skvely univerzalny stroj, ktory klame telom. Vyzera ako skuter, no jazdi ako motorka. Dr. Jekyll a Mr. Hyde na dvoch kolesach.