MisaKacenka samozrejme neberiem ti tvoj nazor ale....nedavno som cital jeden clanok a pri tvojom prispevku sa mi ten clanok hned vynoril z pamäte
Je tam zachyteny rozhovor s vyvojarom Hondy, ktory ma na svedomi prave modely Integra, NC700X a S.
Mozno tu by bola odpoved pre teba:
Jaké reakci trhu očekáváte na modely NC700C a NC700X? Věříte, že jejich praktické výhody dokážou zákazníky přesvědčit o tom, že výkon není vše?
Prováděli jsme průzkum jezdeckého stylu u motocyklistů v Německu. Více než 80 % jízdy tráví s motorem v otáčkách do 6 000, a 90 % jezdců nepřekračuje rychlost 140 km/h. Tyto studie byly prováděny na majitelích modelů Transalp a CBF600. Proto jsme se zaměřili na takový rozsah otáček, který se nejčastěji využívá a má největší efektivitu.
Nebojíte se, že tím utrpí faktor zábavy?
Doufáme že ne. Už jsme pár motocyklů pro zábavu vyrobili, a nějaké zkušenosti tedy máme. Při vývoji všech tří nových modelů jsme se maximálně snažili o to, aby jízda na nich byla potěšením. NC700 akcelerují do rychlosti 140km/h rychleji než CBF600, takže výkonu je víc než dost. Podvozek u všech tří modelů zaručuje vynikající jízdní vlastnosti a skvělou ovladatelnost.
cely clanok tu: http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-r ... 20288.html