Jazdil som dlho na velkych motorkach, potom som presedlal na skutra 300 ccm a po par sezonach som prisiel k zaveru, ze to bol pre moje potreby az prilis radikalny downsizing
Skuter mi vyhovoval z praktickeho hladiska, na dochadzanie do prace, ochranou pred pocasim, ale mimo mesto a vo dvojici to uz bolo malo. Po troch sezonach som presedlal a Integra je pre mna presna trefa do cierneho. V meste si dovolim to co so skutrom, prepcham sa vsade, ochrana pred pocasim rovnako dobra, chyba len vacsi priestor pod sedlom (ten mini ktory tam je sa navyse pekne zohrieva od motora, cize na potraviny a veci haklive na teplo neodporucam pouzivat, ja tam nosim len prsiplast, naradie a lekarnicku). Vaha je OK (mozno preto ze som bol zvyknuty na podstatne tazsiu moto), tazisko "proklate nizko", cize ako pise Honza, stabilita v rychlostiach "krokom" excelentna, casto na svetlach ani nedavam nohy dole a v pomalej rychlosti balancujem kym nenaskoci zelena (potom ale vyrazam VZDY prvy, nedam hadam len Teslu a mozno nejaky exoticky sportiak s automatom, ostatni radobyzavodnici ostavaju v zrkadlach ako male bodky
Integra je viac motorka ako skuter, resp. motorka, co sa na skuter len podoba. Zabava zacina hlavne za mestom, v zakrutach, pripadne vo dvojici, tu uz nema so skutrom spolocne vobec nic. Ale vlastne nieco predsa... spotrebu. Je az neuveritelne, ze potom co si zablbnem v Alpach a pocas presunu tam a spat idem stale mierne nad povoleny limit, si nezapyta viac ako 3,5 litra na sto. Co sa prevodovky a prejavu motora tyka, ani tu nema so skutrom nic spolocne. Je to motorka s robotickou prevodovkou, ktora je mimochodom skvela, ale elasticita variatora, najma v meste sa od nej ocakavat neda. Rozbehy z miesta su sice hladke, ale tu a tam sa pri pomalom posuvani v hustej premavke pripomenie pevny prevod s retazou a rychlosti cvakaju hore dole v snahe prisposobit sa. Variator ma v mestskej dzungli v tomto jednoducho navrch. Kazdopadne odporucam pred kupou skusobnu jazdu, Integra je skvela pre toho, kto vie ocenit jej jazdne vlastnosti, ale je to trochu iny zivocisny druh a tak ju treba aj hodnotit. Jej hlavnym poslanim je uspokojit majitela, ktory vyzaduje hybridnu prevadzku (mesto, turistika, kratke aj dlhe trasy). Cisto na mestsku prevadzku najma ak je odkladaci priestor pod sedlom dolezity, by som sa obzeral skor po skutri s variatorom.