Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
14 led 2017, 13:35
Tohle vypadá super. Určitě bude i více funkční. Palec hore!
29 led 2017, 16:55
Ahoj všem, co jezdíte na Integře 2012,
rád bych se zeptal, zda má cenu o ní vůbec uvažovat, když má rozvor 1525mm (rok 2012) a já mám 190cm?
Jezdí na ní nějaký dlouhán?
díky
Dušan
29 led 2017, 17:02
Nejde o rozvor, ale o plasty a místo na nohy - kolena. Já mám 191 a model 2012 jsem zavrhl.
29 led 2017, 17:52
Ja som sice este o cosi vyssi (198), ale starsie ako 2015 nehrozi, 2015 ma uz viac miesta na nohy, ale kolenami som uz natesno, cize pre mna nie.
A ako pise kolega, razvor neries, zalezi na vyske a tvare sedla, riaditok, podlahy, plastov atd. Ja sa napr. nezmestim ani na B650, ale moj SR MAX mi sadne
29 led 2017, 19:17
Mám také cca 190 a na 750 se vejdu bez potíží. U 700 jsem měl kolena v kontaktu s kapotáží.
29 led 2017, 20:04
Mám 189 cm a na výstavě jsem si sednul na nový model. Ne že bych se nevešel, ale kolena jsem měl skoro na plastech. A to ten starší model je na tom prý ještě hůř. Myslím, že to budeš muset vyzkoušet, protože asi nejde ani tak o výšku postavy jako spíš o délku nohou...
29 led 2017, 20:25
je to problém s nekonfekční postavou, skůtrem počínaje, oblekem konče.
Pokud bych se s těmahle nohama co mám narodil jako ženská, padali by mi chlapi k nohám jako kuželky.
16 úno 2017, 14:07
Ahoj.
Mám dotaz ohledně elektriky u modelu 2015. Mám napojené nějaké věci rovnou na baterii (samozřejmě pojistky tam jsou). Ale protože bych to chtěl mít zapojené čistě tak, aby na baterce byl pouze org kabel k plus a mínus, tak jsem hledal nějaké body, kam bych tyto své kabely zapojil.
Pro mínus jsem našel uzemňovací bod na levé straně sedla, hned za prostorem pro helmu. Hned pod bočním plastem je tam celkem přístupný bod, kam je nataženo docela dost zemnících drátů. Ale kam zapojit plus? Máte někdo nějaký nápad nebo vlastní zkušenost? Do spínací skříně se mi nechce a nemůžu najít, kam vede ten tlustý kabel z baterie.
Díky
Honza
16 úno 2017, 14:26
Asi ti úplně nepomůžu - záleží, co budeš napájet, já mám vyhřívání heftů napojené na kontaktech baterie a jediné, co jsem napojil jinde, bylo napájení navigace. To jsem chtěl mít aktivní jen při zapnutém klíčku a volný kontakt jsem našel v pojistkové skříni - viz příspěvek z 2.6.2016:
maxi-skutry-f5/honda-integra-t4638-270.html
16 úno 2017, 19:17
Ahoj
Tady máš návod, je to názorně nafocené a popsané.
Jedná se o slovenské fórum věnované Hondě NC a Integře.
http://nc700.sk/viewtopic.php?f=89&t=30 ... %A9#p14357
Sent from mTalk
20 úno 2017, 09:00
Ahoj.
Děkuji za odkaz. Tam už jsem byl a zajímavé vlákno pro inspiraci. Nakonec jsem to řešil svorkovnicí. Neteče mi tam nic velkého.
Jen mne nahlodal HonzaR, protože navigaci mám napřímo s pojistkou. Přehodit jí na spínanou čast by bylo lepší. Tak budu o tom přemýšlet.
Zeptám se Honzy - jak se ti povedlo připojit na pojistkovou skříň, jaký je tam přístup?
A druhý pro všechny - měřil jste někdo, kolik máte odběr na baterce, když je motorka vypnutá? Je tam něco, co má odběr a kolik? Popřípadě je rozdíl, jestli je klíček jen zasunutý ve spínačce? Ptám se prot, že mám na moto zabezpečovačku a bere mi tak 9mA v klidu. Tak by mne zajímalo, za jak dlouho už nenastartuji....
Ď.
Honza
20 úno 2017, 13:11
Pojistková skříňka je pod krytem sání pod řídítkama. Napojil jsem to autoelektrikářskými rychlosvorkami tohoto typu:
http://www.conrad.cz/zarezova-svorka-3m ... ra.k54084522.2. edit:Ahoj, používáte někdo tento kryt řetězu na Integře? S jakým výsledkem? Špiní se řetěz a jeho okolí méně? Dík za poznatky.
http://www.nc700shop.com/en/protection/ ... cover.htmlrossocromo-chain-cover.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 bře 2017, 15:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
26 úno 2017, 23:17
Zapojil jsem navigaci na tu pojistku, co jsi psal a funguje to. Děkuji. Označení má OP a jištění 7,5 A. I jsem ji proměřil, jestli to opravdu jde na zapalovač. Ale z té pojistky jdou ven dva dráty. Kam jde ten druhý? A pro info - dnes jsem si proměřil Oxfordy, které mám přímo na baterce. Při zapnutí vyhřívání berou cca 3,2 A (zajímavé je, že to neberou kontinuálně, ale skokově - střídá se proud mezi 3,2A a 0,5A v intervalu 1/2s), po samovolném přepnutí do úsporného režimu, kdy zjistily, že je vypnuté moto, berou 3-4 mA. Po samovolné úplném vypnutí neberou vůbec nic, ani po přepnutí na mikroA jsem nic nenaměřil. Tak jsem je nechal na baterii.
11 bře 2017, 12:02
dreamer píše:Ja som sice este o cosi vyssi (198), ale starsie ako 2015 nehrozi, 2015 ma uz viac miesta na nohy, ale kolenami som uz natesno, cize pre mna nie.
Nuz, musim vziat posledne slova mojho vlastneho citatu spat a trochu ich po dnesku poopravit na aktualnu verziu: kolenami som sice trochu na tesno, ale pre mna definitivne ano
12 bře 2017, 11:09
Chlapi, da sa niekde zohnat/kupit servisny manual na Integru? Ma ho niekto? Pripadne info poprosim do sukromnej spravy, dakujem.