Honda Integra

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda Integra

Příspěvekod angel2904 » 14 led 2017, 13:35

Tohle vypadá super. Určitě bude i více funkční. Palec hore!
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda Integra

Příspěvekod nedory » 29 led 2017, 16:55

Ahoj všem, co jezdíte na Integře 2012,

rád bych se zeptal, zda má cenu o ní vůbec uvažovat, když má rozvor 1525mm (rok 2012) a já mám 190cm?
Jezdí na ní nějaký dlouhán?

díky
Dušan
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 29 led 2017, 17:02

Nejde o rozvor, ale o plasty a místo na nohy - kolena. Já mám 191 a model 2012 jsem zavrhl.
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Honda Integra

Příspěvekod dreamer » 29 led 2017, 17:52

Ja som sice este o cosi vyssi (198), ale starsie ako 2015 nehrozi, 2015 ma uz viac miesta na nohy, ale kolenami som uz natesno, cize pre mna nie.

A ako pise kolega, razvor neries, zalezi na vyske a tvare sedla, riaditok, podlahy, plastov atd. Ja sa napr. nezmestim ani na B650, ale moj SR MAX mi sadne :)
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 29 led 2017, 19:17

Mám také cca 190 a na 750 se vejdu bez potíží. U 700 jsem měl kolena v kontaktu s kapotáží.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod tomkob1980 » 29 led 2017, 20:04

Mám 189 cm a na výstavě jsem si sednul na nový model. Ne že bych se nevešel, ale kolena jsem měl skoro na plastech. A to ten starší model je na tom prý ještě hůř. Myslím, že to budeš muset vyzkoušet, protože asi nejde ani tak o výšku postavy jako spíš o délku nohou...
Uživatelský avatar
tomkob1980

250+
 
Reputace: 141
Příspěvky: 352
Registrován: 22 dub 2011, 22:38
Bydliště: Vodňany
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 IRON MAX, Yamaha MT 09 Tracer

Re: Honda Integra

Příspěvekod nedory » 29 led 2017, 20:25

je to problém s nekonfekční postavou, skůtrem počínaje, oblekem konče.
Pokud bych se s těmahle nohama co mám narodil jako ženská, padali by mi chlapi k nohám jako kuželky.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 16 úno 2017, 14:07

Ahoj.
Mám dotaz ohledně elektriky u modelu 2015. Mám napojené nějaké věci rovnou na baterii (samozřejmě pojistky tam jsou). Ale protože bych to chtěl mít zapojené čistě tak, aby na baterce byl pouze org kabel k plus a mínus, tak jsem hledal nějaké body, kam bych tyto své kabely zapojil.
Pro mínus jsem našel uzemňovací bod na levé straně sedla, hned za prostorem pro helmu. Hned pod bočním plastem je tam celkem přístupný bod, kam je nataženo docela dost zemnících drátů. Ale kam zapojit plus? Máte někdo nějaký nápad nebo vlastní zkušenost? Do spínací skříně se mi nechce a nemůžu najít, kam vede ten tlustý kabel z baterie.
Díky
Honza
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 16 úno 2017, 14:26

Asi ti úplně nepomůžu - záleží, co budeš napájet, já mám vyhřívání heftů napojené na kontaktech baterie a jediné, co jsem napojil jinde, bylo napájení navigace. To jsem chtěl mít aktivní jen při zapnutém klíčku a volný kontakt jsem našel v pojistkové skříni - viz příspěvek z 2.6.2016:
maxi-skutry-f5/honda-integra-t4638-270.html
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod samíc » 16 úno 2017, 19:17

Ahoj

Tady máš návod, je to názorně nafocené a popsané.
Jedná se o slovenské fórum věnované Hondě NC a Integře.

http://nc700.sk/viewtopic.php?f=89&t=30 ... %A9#p14357

Sent from mTalk
Uživatelský avatar
samíc

25+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 29
Registrován: 19 kvě 2015, 20:28
Bydliště: Milevsko
Skútr / moto: Honda NC 750X DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 20 úno 2017, 09:00

Ahoj.
Děkuji za odkaz. Tam už jsem byl a zajímavé vlákno pro inspiraci. Nakonec jsem to řešil svorkovnicí. Neteče mi tam nic velkého.
Jen mne nahlodal HonzaR, protože navigaci mám napřímo s pojistkou. Přehodit jí na spínanou čast by bylo lepší. Tak budu o tom přemýšlet.
Zeptám se Honzy - jak se ti povedlo připojit na pojistkovou skříň, jaký je tam přístup?
A druhý pro všechny - měřil jste někdo, kolik máte odběr na baterce, když je motorka vypnutá? Je tam něco, co má odběr a kolik? Popřípadě je rozdíl, jestli je klíček jen zasunutý ve spínačce? Ptám se prot, že mám na moto zabezpečovačku a bere mi tak 9mA v klidu. Tak by mne zajímalo, za jak dlouho už nenastartuji.... :-)
Ď.
Honza
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 20 úno 2017, 13:11

Pojistková skříňka je pod krytem sání pod řídítkama. Napojil jsem to autoelektrikářskými rychlosvorkami tohoto typu: http://www.conrad.cz/zarezova-svorka-3m ... ra.k540845

22.2. edit:
Ahoj, používáte někdo tento kryt řetězu na Integře? S jakým výsledkem? Špiní se řetěz a jeho okolí méně? Dík za poznatky.
http://www.nc700shop.com/en/protection/ ... cover.html
rossocromo-chain-cover.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 bře 2017, 15:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 26 úno 2017, 23:17

Zapojil jsem navigaci na tu pojistku, co jsi psal a funguje to. Děkuji. Označení má OP a jištění 7,5 A. I jsem ji proměřil, jestli to opravdu jde na zapalovač. Ale z té pojistky jdou ven dva dráty. Kam jde ten druhý? A pro info - dnes jsem si proměřil Oxfordy, které mám přímo na baterce. Při zapnutí vyhřívání berou cca 3,2 A (zajímavé je, že to neberou kontinuálně, ale skokově - střídá se proud mezi 3,2A a 0,5A v intervalu 1/2s), po samovolném přepnutí do úsporného režimu, kdy zjistily, že je vypnuté moto, berou 3-4 mA. Po samovolné úplném vypnutí neberou vůbec nic, ani po přepnutí na mikroA jsem nic nenaměřil. Tak jsem je nechal na baterii.
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod dreamer » 11 bře 2017, 12:02

dreamer píše:Ja som sice este o cosi vyssi (198), ale starsie ako 2015 nehrozi, 2015 ma uz viac miesta na nohy, ale kolenami som uz natesno, cize pre mna nie.


Nuz, musim vziat posledne slova mojho vlastneho citatu spat a trochu ich po dnesku poopravit na aktualnu verziu: kolenami som sice trochu na tesno, ale pre mna definitivne ano ;)
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Honda Integra

Příspěvekod dreamer » 12 bře 2017, 11:09

Chlapi, da sa niekde zohnat/kupit servisny manual na Integru? Ma ho niekto? Pripadne info poprosim do sukromnej spravy, dakujem.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků