Honda Integra

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 09 lis 2016, 21:06

Děkuji za názory. Zatím vzhledem k ceně se přikláním k té 2015. Jen bych se chtěl zeptat BrAtKa, kde jsi vzal tu informaci o tom kopci. Já to nikde nemůžu najít. Já se na tohle vysloveně ptal v Hondě techniků a nevědí o tom, teprve jeden z nových modelů 2017 ( a nevzpomenu si jaký, ale je to vysloveně motorka) má gyroskop. Integra 2016 ho nemá. Jen mi potvrdili, že 2015 i 2016 se trochu přizpůsobuje řidiči řadí podle jeho způsobu jízdy. Nemyslíš tohle? Jinak LED mi chybět nebude, více režimů na DCT taky ne, EURO 4 by možná bylo dobré, lepší display taky mi chybět nebude a kastle je stejná - s nohama se vejdu :-) Je tam ještě nějaký rozdíl?
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod mart.fish » 09 lis 2016, 21:25

Aha, tak to jsem si myslel, že u 750D to již vyřešili:-( Ale já jsem jinak moc spokojený, protože jsem ukrutně línej řadit, ale přitom už mám těch malejch koleček u maxiscooterů plný zuby. Jo a taky podvozkový skupiny a to vše Honda bezezbytku řeší. Já jsem nadšenej, byť to je starší model. Jen to poškubávání, ale to jste mi vysvětlili a tak jen co vjedu do kolony, tak přecházím na MAN a je po ptákách.
Uživatelský avatar
mart.fish

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 11 lis 2012, 22:23
Skútr / moto: Honda NC700D, Aprilia Atlantic 500 sprint

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 09 lis 2016, 21:33

750 by neměla škubat, tedy alespoň ne tolik, jako 700.
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 09 lis 2016, 22:45

Máš pravdu prepáč. Som si neuvedomil. Platí to pre NC750 modely 2016 co sa týka toho merania prevýšenie naklonu.
Naposledy upravil BrAtKo dne 10 lis 2016, 09:59, celkově upraveno 1
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 10 lis 2016, 08:50

Úplně v pohodě, děkuji za konzultaci. Jinak ta motorka s gyroskopem by měla být podle prodejce Fireblade.
A našel jsem hezky popsané novinky u 2016 modelu:
http://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pr ... da-integra
Totéž u 2017 modelu:
http://hondanews.eu/eu/cs/motorcycles/m ... da-integra
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 24 lis 2016, 08:52

HonzaR píše:Navštívil jsem pana čalouníka a trochu jsem nechal upravit původní sedlo:
DSC07700.JPG

DSC07701.JPG


Rok jsem jezdil s Shad Comfort Seat, což bylo lepší, než původní "trestná lavice", ale k dokonalosti to mělo ještě stále daleko. Nešlo ani tak o městské přibližování a jízdy do 40minut, ale jakmile jsem jel dál, nevydržel jsem sedět déle, jak hodinu.


Ty jsi měl i Shad, byl vyhřívaný? Teď tedy jezdíš tedy na org, ale přečalouněném? A nechal jsi si do něj dodělat i to vyhřívání?
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 24 lis 2016, 13:52

Vyhřívání jsem neměl ani v Shadu, ani teď. V současné době jezdím na přepracovaném orig. sedle.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 28 lis 2016, 10:09

Díky za odpověď.
Jinak jsem tedy již ofiko majitelem Integry 750, r.v.2015. Tenhle víkend byl vysloveně pracovní, tak jsem instaloval vyhřívané rukojeti, zabezpečovačku, kabel pro nabíjení baterie a navigaci. Zároveň jsem ještě měnil plexi. Původní majitel tam měl velké cestovní od Givi, ale na můj vkus bylo až moc velké, tak jsem tom vrátil org. To plexi se ale mírně klepe. Je přiděláno čtyřmi šrouby k takovým kovovým hrazdičkám. A jedna z nich je lehce povolená. Bohužel je v té palubce u přístrojovky a já nevím, jak se tam dostat. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Ď.
Honza
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 28 lis 2016, 10:16

Jo, tak do přídě k základně držáku plexi jsem se pokoušel několikrát proniknout, ale bez úspěchu. Plexi je pružně uložené záměrně, tak bych kmitání neřešil, mně se taky třese, jak drahej pes. Opatrně akorát při utahování šroubů plexi, zašroubovávají se do matic zavulkanizovaných v gumových silentblocích a při přílišném utahovacím momentu se z gumy vyrvou.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod hipisko » 14 pro 2016, 07:51

mne to cestovne givi plexi tiez pripadalo byt uz moc vysoke, aj ked komfort bezkonkurencny. Origo plexi zase moc male, kupil som ermax, taky rozumny kompromis vsetkeho.
Inac ja uz radim manualne vkuse, len pre sportovu jazdu pouzivam Sko. Dcko mi velmi podtaca, absolutne mi to nesedi, Mko mi nakoniec ani nepride vobec obmedzujuce
predtym Kymco Downtown 300i
Uživatelský avatar
hipisko

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 71
Registrován: 26 črc 2014, 18:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Integra 750 2015

Re: Honda Integra

Příspěvekod forester » 14 pro 2016, 11:18

Tento trend ladiť automaty na nízke otáčky je patrný aj u áut a to za honbou čo najnižšej spotreby ale je to na úkor životnosti motora a spôsobuje postupné zakarbónovanie spalovacieho priestoru.Vlastne aj Integra má polovinu auto motora :D
Mne u manuálu na Mazde vypíše rádca na prístrojovke preradiť zo 5>6 už pri rýchlosti 70km ale ja tam mám ešte 4 :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5579
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 14 pro 2016, 16:03

Ano, přesně to samé je u koncernových motorů TSI. Rve mi to uši, jak je to podtočené. Ale do paliv dávám už dva roky VIF, tak věřím, že spalovací prostory mám čisté 8)

Edit: pardon za OT
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod hipisko » 30 pro 2016, 15:02

honzar, mne ani vif nepomohol pri zakarbonovani mojho predosleho auta. kupil som ho ok, po case tahalo slabsie, dymilo, spotreba sa zvysila.... dal som odkarbonizovat a rozdiel som citil hned, ze sa vsetko vratilo do normalu.
inac mne by tie nizke otacky az tak nevadili pri rozumnom zatazeni, ale kolko krat sa mi stalo ze to podtacalo na 1500 a ja som potreboval zrychlit a aj razantne, tak to stale nechavalo na 1500rpm....teraz si dajte masinu pri 30kmh na trojku a potocte pravou rukou na doraz, to je vylozene nezdrave aj pre laika. Typicke pri kruhacoch, spomalim, zistim, ze este mozem prejst, tak pridam a vlastne mi to nezrychluje, len poskakavam do kruhacu
predtym Kymco Downtown 300i
Uživatelský avatar
hipisko

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 71
Registrován: 26 črc 2014, 18:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Integra 750 2015

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 09 led 2017, 18:05

Jednoducho mám už návyk automaticky pri spomaleni podľa situácie podraďujem ručne o toľko dole koľko potrebujem aby som bol svižný.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 14 led 2017, 13:16

Od podzimu jsem se chystal na změnu plexi. Nástavec airflow v kombinaci s kryty rukou fungovaly docela dobře, ale projevovala se malá šířka orig. plexi - táhlo mi na paže a boky hrudníku. Přesně tomu odpovídalo i zasvinění bundy. Plánoval jsem velké Givi, které je z dostupných plexi nejširší a kryje i ruce. Musel jsem však vyvrtat jiné otvory pro upevnění, protože mám řídítka o 2,5cm výše - aby fungovaly správně kryty rukou. Pak jsem ho snížil, tak, aby bylo jen o cca 3cm vyšší, než origo - krásně se to řízlo flexou a zabrousilo vibrační bruskou. No a navrch deflektor MRA. Teď jen vyjet... :D

download/file.php?id=22663&mode=view - takhle to bylo před tím
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků