Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 říj 2016, 11:59
Napiš to na ministerstvo dopravy (myslím to vážně) --- to co chtěl je kravina. Stejně moh narazit na výšku skútru se zadní topcase
Naposledy upravil
JardaB dne 15 říj 2016, 18:51, celkově upraveno 1
15 říj 2016, 12:18
Bohuzel neni, top case pokud ho lze odmontovat bez pouziti naradi byt muze.
Pokud musis pouzit naradi uz ne.
15 říj 2016, 17:33
To, že tento požadavek technické kontroly je blbost, se shodneme všichni. Byla kvůli tomu demonstrace před Ministerstvem dopravy. Mluvčí ministerstva prohlásil, že o takových extrémních požadavcích chtějí být informováni !! Když nemají informace - nemohou to usměrnit.
To by při technické na auto mohli měřit výšku auta a co zahrádka, hágusy a kufr na střeše. Nebo přehustíš gumy a budeš o cenťák vyšší a jsi kde ?, v pr.... !
Ještě jednou opakuji - Slušně a věcně popsat, co a kde se stalo a poslat tam, kde to mohou řešit.
Takové koxxxx někdy potkáš a je třeba je poslat do patřičných mezí. Jinak jich za chvíli bude víc než normálních lidí - prostě se přemnoží, když jim to bude procházet !
06 lis 2016, 12:20
Ahoj.
Již delší dobu pokukuji po Integře a v pátek jsem jednu našel. Původně jsem chtěl koupit novou někdy na jaře, ale tahle je model 2015, najeto 12k a cena o 80k dolů. Což je super. Nechci řešit stav (je v pohodě), ale mám jiný dotaz. Jak značný je rozdíl mezi rokem 2015 a 2016? Jde o zásadní změny, kvůli kterým je lepší připlatit za novější model? A je nějaké info, že v roce 2017 bude nějaká nová?
Díky Honza
06 lis 2016, 18:25
Asi nejpodstatnější rozdíl je rozšíření režimů automatu DCT, kdy se nabízí S1,S2,S3. Pak kravinky, jako je měnící se barva podsvícení, myslím, že i diodové svícení to má.
07 lis 2016, 08:20
Tak vznesu další dotaz:-) Mám nově Integru 700D a při popojíždění v koloně má tendenci cukat. Na 1 to chápu, ale ona to dělá i mezi 2 a 3. Je to normální a nebo mám zavítat do servisu? Řetěz je správně napnutý, benzín je v pořádku, motor není přehřátý a v normální jízdě je klidná a správně řadí a podřazuje. A dělá to na D i na S.
07 lis 2016, 09:17
Sedmistovka cuká trochu víc, než sedmpade, takhle ale těžko posoudit, zda je to normál, nebo příliš. Každopádně, já jsem si zvykl v kolonách dávat kvalty manuálně. To neustálé řazení nohoru-dolů mi štvalo.
07 lis 2016, 09:29
Skúšal som Integru 1 generácie a tiež mi vadilo mierne trhanie pri ustálenej rýchlosti a preraďovanie ale asi si na to treba zvyknúť ináč dávať rýchlosti manuálne to potom stráca zmysel mať automat.
Naposledy upravil
forester dne 07 lis 2016, 10:37, celkově upraveno 1
07 lis 2016, 09:43
Copak o to, já v těch kolonách tak často nejezdím a tak si asi zvyknu, jen šlo o to, zda není něco "polámaného"
Jo manuální režim to trochu řeší, leč rychlost kolem 10km/h je docela utrpením. Spíš pro Hondici
Problém bude spíš u mě, protože jsem najezdil zhruba 50tis na maxiscooteru s variátorem a tam ten gumovej efekt tlumí kde co.
07 lis 2016, 13:38
připojuji se s CTX 700, ano je to normální cca 10-30 km je jako na divoký krávě. Nepřetržitě cvaká a cuká při přeřazování ( 2. generace)- ale u mě na režim S to mylo mnohem lepší, prakticky z 10-30 km to moc nepřeřadilo a jelo to mnohem plynuleji. ( na D- přeřadila 3x). Takže asi opravdu kolona = si zvyknout.
07 lis 2016, 14:15
Dávkování plynu je při pomalé jízdě hodně citlivé. Chce to do ruky praxí nabrat cit.
07 lis 2016, 15:25
Práve že sa to prejavovalo pri citlivom pridávanía a uberaní plynu.Keď som mu pridal na hulváta a potom ubral do minima tak to nebolo vôbec cítiť,len potom tá jazda bola dosť chaotická.Ale bolo to pri úplne novej Integre keď sa začali predávať, teraz už majú novú prevodovku.
08 lis 2016, 00:48
Nu bezva, tím jste mi to vysvětlili a přestávám se tolik bát, že jsem něco na Hondici rozbil. Škoda, že už jí budu muset zazimovat:-( Už začíná být opravdu zima.
09 lis 2016, 15:42
ja z zapchach prehadzujem manualne, bud idem na jednotke alebo na dvojke. Ide o to, ze v zapche sa casto rozbiehas a brzdis, tak je to zahul aj na samotnu prevodovku, ktora stale preraduje, podraduje a pri podradovani ide krutak aj do retaze, ktorou trhne a ta nasledne trhne druhy krat.
Inac v poslednej dobe radim manualne stale okrem sport rezimu a stale vidim obrovsky prinos dct oproti manualu.
Ja som bol tiez v rozhodovani, ci novu 2016, alebo starsiu 2015, jedine, co mi trochu chyba je viac programov pre DCT, co mi na druhe strane vobec nechyba, su LED svetla, na ktore nadavaju NCckari. Navyse, ak sa mi vypali ziarovka, vymenim ziarovku za 10e, ak led dioda, menim drahy svetlomet
09 lis 2016, 19:39
Doporučujem jednu vec ktorú nám na kurze Sršeň rovno všetkým dal na mieste nastaviť. Zrušiť úplne vôľu na plyne. Pomôže k plynulejsiemu dávkovaniu plynu. Inak žiadne cukanie na 750 neregistrujem.
Model 2016 sníma aj uhol jazdy do kopca a podla toho doladi radenie. LED svetlá sú v pohode a kto vie ci a kedy odídu. Ale vývoj nezastavis.