Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
12 zář 2016, 13:07
Taky mám dojem, že s tím skončili. Resp.letos nebylo nic a vloni? Už nevím, ale taky myslím nic nebylo..
16 zář 2016, 18:41
Měl bych takovou prosbu - máte někdo na Integře velké plexi Ermax? Nebo jiné velké plexi - Puig, MRA. Potřeboval bych pro porovnání změřit délku x šířku. Mám změřené od Givi, ale podle fotek se zdá dobře tvarované pávě to od Ermaxu. Tak kdyby někdo měl... Děkuji.
20 zář 2016, 19:57
Trocha(propagace) info k modelu 2016.
Model Integra je vybaven kapalinou chlazeným motorem o obsahu 750 ccm a opatřen štíhlou kapotáží. Představuje jedinečnou syntézu elegantního stylového vzhledu skútru a nadupaných jízdních vlastností motocyklu. Nyní ještě luxusnější s modernějšími funkcemi. Silnice je vaše.
Integra má vše – luxusní styl, prvotřídní pohodlí i vysoký výkon.
Nový model Integra vám poskytne ryzí příval motocyklového výkonu, ale neztrácí přitom pohodlí a praktičnost luxusního skútru. Vyznačuje se nejen hbitostí a ovladatelností se sportovní charakteristikou, ale rovněž spotřebou paliva, která patří mezi špičku ve své třídě, včetně plnění emisních norem Euro 4. Zajeďte si do města nebo vyrazte z města – každá zatáčka bude vaše.
Multifunkční displej LCD
Oživte přístrojový displej modelu Integra zářivými barvami odpovídajícími vaší jízdě.
Větší a jasnější přístrojový panel LCD modelu Integra zobrazuje kromě obvyklých údajů, jako je spotřeba paliva, teplota vyhřívání rukojetí a rychlost, také informace o aktuálních výkonových parametrech pomocí intuitivních barevných kontrolek.
Pět režimů na výběr
Přístrojový panel disponuje pěti různými režimy: DCT, Gear, Rev, Eco a Shift – každý s vlastní sadou barev odpovídající výkonu motocyklu. To znamená, že můžete zjistit, který převodový stupeň je zařazený, úroveň otáček nebo dokonce jak úsporně jedete. To vše jediným pohledem na displej.
Užijte si jízdu.
Kochejte se krajinou a unikátní dvouspojková převodovka (DCT) modelu Integra se postará o řazení.
Převodovka DCT zajišťuje modelu Integra maximálně plynulé řazení bez jakékoli ztráty záběru. Nikdy vás proto nenechá na holičkách, ať už jedete do práce nebo za víkendovou zábavou. K dispozici jsou tři různé režimy pro rozdílná prostředí, například dynamický režim S (Sport), který vám přepnutím spínače zajistí smělejší jízdu.
Integra při jízdě na silnici
Prvním z automatických nastavení je režim D – zajišťuje nejvhodnější poměr mezi nízkou spotřebou paliva a pohodlím na dlouhých cestách.
Model Integra při průjezdu zatáčkou
V režimu S se model NC750S změní – nabízí sportovní výkon navíc se třemi různými schématy řazení S1, S2 a S3, které postupně přikládají pod kotel.
Plně pod kontrolou
Nový systém dvouspojkové převodovky (DCT) je vybaven také detekcí sklonu, která automaticky mění řazení podle úhlu sklonu svahu. Díky tomu máte k dispozici potřebný točivý moment ve strmých stoupáních a lepší kontrolu motoru v prudkých klesáních.
21 zář 2016, 08:53
Rozšíření režimů DCT je jasné plus. Co bych ještě Hondě doporučil, tak zapracovat na tvaru a polstrování sedla. Když uvážím, o kolik se mi podařilo zvednout komfort po dohodě s dobrým čalouníkem... Převedeno na čas, kdy se dostaví nepříjemná bolest zadele, tak o stovky procent
21 zář 2016, 09:09
Nevíte jak DCT reaguje při zablokování(brzděním) zadního kola.
21 zář 2016, 09:30
Cau nuz neviem presne co mas na mysli, avsak akonahle spomalis (snimac rychlosti), DCT podradi, vyradi, ved si daj moto na hlavny stojan a prudko zabrzdi. O DCT by som sa nebal, ta sa o seba postara a rychlost vyhodi.
21 zář 2016, 10:20
S největší pravděpodobností by to asi mělo vyřadit, ale má stím někdo osobní zkušenost.
21 zář 2016, 10:34
Nerozumím tomu co řešíš? Bojíš se, že si s takovou situací elektronika neporadí? Že se něco poničí? Nebo, že se snad už někomu něco poničilo při takovém manévru? Víš třeba vůbec jak funguje dvouspojka? Neřeš nesmysli
Udělej si pokus jak píše Bratko.
21 zář 2016, 14:01
cibada píše:Nevíte jak DCT reaguje při zablokování(brzděním) zadního kola.
Těžko kolo zablokuješ, sériově má Integra ABS. Párkrát jsem už brzdil tak, že jsem cítil v páčkách práci ABS, a DCT normálně podřazovala. Častěji však při brzdění podřazuji ručně, abych zvětšil brzdný účinek motoru.
21 zář 2016, 14:50
Díky za poznatek, chování DCT při téhle situaci mě přesně zajímalo.
21 zář 2016, 16:14
Kolega na NC foru řešil případ, kdy po pádu zůstala v DCT zařazená trojka. Nakonec pomohlo po nastartování pohnout mašinou, aby se hřídele převodovky pootočily a už tam byl zpět neutrál.
12 říj 2016, 19:29
Tak i já jsem šťastným majitelem Integry 2012 a jelikož jsem vyšší, tak bych vetší plégo. Můžete mi prosím poradit, jaké plégo koupit? Dík
13 říj 2016, 09:26
Gratuluji k výbornému stroji. Jedna možnost je rovnou vyšší plexi, druhá je nechat stávající a doplnit ho deflektorem, což má velký přínos, je to variabilní a řeší to i turbolence, které jednodílného plexi vytváří.
MRA.jpg
edit: jinak na straně 13 jsou fotky mého řešení...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
15 říj 2016, 07:01
Díky za tip na plégo. Moc se mi řešení pomocí nástavce nelíbí, ale asi to bude účinější, než zvětšené plexi:-( A ještě jeden dotázek. Kde najdu číslo motoru a číslo má nějak souviset s VIN?
Jo tak číslo jsem již našel
15 říj 2016, 11:07
Jen krátká technická, byť to není k Integře, ale k aktuálnímu tématu plexi. Včera jsem byl na STK (samozřejmě je to případ od případu). Technik koukal na skútr, pak vytáhl metr a změřil si výšku stroje s mým turistickým plexi Givi, porovnal s údaji v TP a závěr byl, že jde o závadu, protože veškeré součásti pevně spojené s vozidlem nesmí vést k překročení vnějších rozměrů vozidla uvedených v TP
Pokud se tato praxe rozšíří, tak bude výhodnějším řešením demontovat deflektor spíš než celé plexi, což u některých skútrů nemusí být práce na pár minut.