od cibada » 20 zář 2016, 19:57
Trocha(propagace) info k modelu 2016.
Model Integra je vybaven kapalinou chlazeným motorem o obsahu 750 ccm a opatřen štíhlou kapotáží. Představuje jedinečnou syntézu elegantního stylového vzhledu skútru a nadupaných jízdních vlastností motocyklu. Nyní ještě luxusnější s modernějšími funkcemi. Silnice je vaše.
Integra má vše – luxusní styl, prvotřídní pohodlí i vysoký výkon.
Nový model Integra vám poskytne ryzí příval motocyklového výkonu, ale neztrácí přitom pohodlí a praktičnost luxusního skútru. Vyznačuje se nejen hbitostí a ovladatelností se sportovní charakteristikou, ale rovněž spotřebou paliva, která patří mezi špičku ve své třídě, včetně plnění emisních norem Euro 4. Zajeďte si do města nebo vyrazte z města – každá zatáčka bude vaše.
Multifunkční displej LCD
Oživte přístrojový displej modelu Integra zářivými barvami odpovídajícími vaší jízdě.
Větší a jasnější přístrojový panel LCD modelu Integra zobrazuje kromě obvyklých údajů, jako je spotřeba paliva, teplota vyhřívání rukojetí a rychlost, také informace o aktuálních výkonových parametrech pomocí intuitivních barevných kontrolek.
Pět režimů na výběr
Přístrojový panel disponuje pěti různými režimy: DCT, Gear, Rev, Eco a Shift – každý s vlastní sadou barev odpovídající výkonu motocyklu. To znamená, že můžete zjistit, který převodový stupeň je zařazený, úroveň otáček nebo dokonce jak úsporně jedete. To vše jediným pohledem na displej.
Užijte si jízdu.
Kochejte se krajinou a unikátní dvouspojková převodovka (DCT) modelu Integra se postará o řazení.
Převodovka DCT zajišťuje modelu Integra maximálně plynulé řazení bez jakékoli ztráty záběru. Nikdy vás proto nenechá na holičkách, ať už jedete do práce nebo za víkendovou zábavou. K dispozici jsou tři různé režimy pro rozdílná prostředí, například dynamický režim S (Sport), který vám přepnutím spínače zajistí smělejší jízdu.
Integra při jízdě na silnici
Prvním z automatických nastavení je režim D – zajišťuje nejvhodnější poměr mezi nízkou spotřebou paliva a pohodlím na dlouhých cestách.
Model Integra při průjezdu zatáčkou
V režimu S se model NC750S změní – nabízí sportovní výkon navíc se třemi různými schématy řazení S1, S2 a S3, které postupně přikládají pod kotel.
Plně pod kontrolou
Nový systém dvouspojkové převodovky (DCT) je vybaven také detekcí sklonu, která automaticky mění řazení podle úhlu sklonu svahu. Díky tomu máte k dispozici potřebný točivý moment ve strmých stoupáních a lepší kontrolu motoru v prudkých klesáních.