Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
19 bře 2016, 08:53
Forster sa v cene servisu mýliš. Cena co píšeš platí pre autá. Konieckoncov kto z nás chodí do servisov Honda, minimálne v troch rôznych som už robil garancku.
19 bře 2016, 11:23
Forester mne to nevadi len som sa uistoval ci to je normalne. Ziadny stroj nenasyti 100% priorit, vzdy sa to niekde odrazi, niekde na ekonomike, niekde na stabilite/bezpecnosti na ceste, ekonomike, pohodli atd...aj tu sa musim prisposobit,ked chcem vyuzivat prednosti 2spojky
19 bře 2016, 13:21
faktúra PCX 4tis kontrola_do fóra – kópia.jpg
BrAtKo píše:Forster sa v cene servisu mýliš. Cena co píšeš platí pre autá. Konieckoncov kto z nás chodí do servisov Honda, minimálne v troch rôznych som už robil garancku.
Áno máš pravdu zmýlil som sa kapánek a správna cena je že 1h stojí 31,92€
Počítam že tu cenu odvtedy valorizovali
Moja faktúra z luxusnej 1GP z 3/2011 Honda.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
19 bře 2016, 13:44
hipisko: Především gratuluji k skvělému stroji a přeji mnoho šťastných dnů v sedle! DCT je slyšet, prostě je to robotizovaná manuální převodovka. Podtočení motoru v režimu D je zpočátku nezvyklé, ale pokud ti to "rve uši" jezdi na S. Anebo ovládej "manuálně" tlačítky. Já, zvláště po městě, jezdím především na tlačítka +-. Ber to tak, že D je na spotřebu a klidnou jízdu, pak jsi schopný jet pod 4l. Jinak není důvod to podtáčet, mně se ten zvuk podtočeného motoru také nelíbí.
19 bře 2016, 16:18
@hipisko: Ako sa ti na nej sedi? Lebo ja som od teba o 2 cm vyssi a kolena som mal skoro na doraz.
19 bře 2016, 17:22
Tak som sa pozrel do ucteniek z garanciek a potvrdzujem ze Honda TT ma 19.50EUR za hodinu bez DPH (uctenka PCX a aj NC750), este mam uctenku spred tyzdna z TT za 14,50 ale to bola vymena pneumatik na NC750 tak asi ina sadzba. Honda Fomi v CZ je hodina 550Kc.
20 bře 2016, 22:31
HonzaR, dnes sme dali s chalanmi z nc700.sk fora 250km a spotreba 3,4l, uplne super, pri tej dynamike by som mal na kymcu downtown vyssu spotrebu... naucil som sa jazdit tak, ze v obci jazdim 60 a menej aby mi neradilo na 6ku, rozbehy robim plynulo a ked potrebujem rozbehnut rychlejsie, tak stlacim minus, rovnako pri predbiehani stlacam minus a po predbehnuti plus. Nie je to blbuvzdorny variator, ale dnes ma to celkom bavilo.
dreamer, no poviem ti, som na limite. Mam k dobru asi 1cm, ked som obleceny, v lete to budu aj 2cm
Ale sedacka je menej pohodlna ako som mal predtym na downtown, tu budem riesit, rovnako som objednal aj turisticke plexi o 15cm vyssie, to uz bude ok potom. Najprv som trochu lutoval, ze mal som ist do bmw650gt (v KE jeden chalan predava za 7000e), lebo tam mas nekompromisne pohodlie a ja 196cm som tam narovnal pohodlne nohy, ale po dnesnej jazde nelutujem, 17" kolesa a sasi robia integru tak stabilnou, ze je to uplne ine vozenie. Navyse ekonomika tiez hovori jednoznacne v prospech integry.
-- 20 bře 2016, 21:34 --
Bratko ako dlho tam cakas, kym urobia servis?
20 bře 2016, 22:40
Ked ukončím predbiehací manéver uz nemusím ťukať na plus pretože automat opäť preberie riadenie sám.
Servis trvá zvyčajne tak 1-1.5h okrem toho naposledy som tam strávil vyše 3 hodín
Kúsok odtiaľ máš nakupak a McDonald. V CZ servise ked som, zasa idem na dve hodiny do blízkeho akvaparku.
20 bře 2016, 22:51
hipisko: Podle profilové fotky soudím, že máš trikoloru! Nejhezčí barva, podle mně, málem jsem ji měl také, jen kdybych neváhal. Mně to na 6ku řadí v režimu D už při 57km/h. Takže podobně. No, chce to jezdit a pozorovat. Možností, co využít, je více. Více zábavy
.
20 bře 2016, 23:24
Bratko, no ked si manualne podradim, tak dct nechava na pouzivatela niekolko sekund (nemam zratane, odhadom 10s?) a radi iba pri max a min otackach(nemam ale odsledovane, lebo ked som predbiehal, tak som mal oci na ceste a nie na otackomeri
, v kazodm pripade ked som podradil napr do 3, predbehol som , niekde pocas predbiehania to zaradilo 4ku, tak som potom siel par sekund na tej 4ke, ono by si to samo sice preralo a zaradilo 5ku a potom 6ku, ale az po niekolkych sekundach, preto po predbiehani som rovno daval plus.
HonzaR mne to hodi 6ku pri 62kmh a naopak, drzi to tu 6ku ked spomalujem do 60, pri 59 podradi na 5. Inac mne by sa asi viac pacila ta cierna farba:-)
https://www.google.sk/search?q=honda+in ... vzUSbRM%3ATeraz si chcem odjazdit jednu nadrz na Dcku a zistit spotrebu, potom dam jednu nadrz vysostne na Sku (snad sa zzijem s tym rezimom) a porovnat spotrebu a celkovy pocit. Ale uz teraz mi je jasne, ze by sa mi hodil rezim s1 ako ma model 2016, predajca mi tvrdil, ze s2 je rovnake ako S na modeli 2015, cize s1 je nieco medzi S a D u 2015 a s3 uz vytaca moc.
21 bře 2016, 14:42
Podle nekterych recenzi a promo informaci, by DCT prevodovka mela sledovat i styl jizdy kazdeho ridice a tomu upravovat razeni. V praxi jsem to nevidel a zajimalo by mne, jestli to opravdu funguje, ci je to jen kec.
Naposledy upravil
janon dne 22 bře 2016, 17:59, celkově upraveno 1
21 bře 2016, 15:10
Nie nic take neexistuje, bola to fama. Iba v novych 2016 verziach zistuje naklon v terene a podla toho zmeni rezim radenia.
21 bře 2016, 15:22
No dovolil bych si oponovat, mám trochu jiný poznatek z praxe. Jedeš na pohodu, v režimu D, šestku tam máš už při 60km/h. Pokud víc přidáš plyn, automat sám podřadí, třeba i o dva stupně. Po celou dobu, co dáváš víc plynu, se řazení posouvá do vyšších otáček, skoro jako bys přepnul na S. Jakmile se plynem vrátíš k pohodové jízdě, i řazení se vrací k normálu. Nevím, jestli se to dá brát, jako přizpůsobení se automatu jezdcově naturelu.
22 bře 2016, 08:01
mne aj podraduje, napr idem do dediny a zacnem brzdit, a hodi mi 5ku aj ked idem este 80kmh. Nerobi to vzdy (nemam este odsledovane) zda sa mi ze jedna z podmienok je, ze musim brzdit, ked nebrzdim, tak nepodradi. Musim kuknut, ci sleduje aj uhol sklonu, teraz nemyslim naklony do stran, ale do kopca a z kopca, toto uz mala aj 6st prevodovka aisin z roku 2006 pouzita v PSA, volvo, ford atd....
22 bře 2016, 11:38
Nie nesleduje uhol, to je novinka 2016 modelov, ako som pisal.