Honda Integra

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 27 črc 2015, 16:04

Ahojte, pomaly sa mi prva garancka 12000km blizi a zistoval som cenu vo svojom oblubenom servise Honda FoMi, takze do 2000Kc a max. 2 hodiny prace. Este cakam na cenovku z Honda Trnava, tu uz nie su na mail taky promptny ako vo FoMi.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod medved.m » 27 črc 2015, 16:18

A nechceš si, BrAtKo, třeba udělat výlet do Janova (kluk je tam šikovnej a možná to máš ještě blíž než do F-M :roll:) a zastavit se na kafe v Brně?
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 27 črc 2015, 16:21

A jaku cenu maju v Janove asi nevies ci ano ? Je to bliz to jo, ale Valassko to je zdibek krajsi kraj na vylet :) Ale kaficko u medveda stoji za zvazenie...
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod medved.m » 27 črc 2015, 16:47

S cenami těžko říci - mně stačilo, že byli levnější, ale hlavně to bylo příjemnější a takové nějaké slušnější jednání než v Brně. Kontakt http://www.motojanov.cz/

Pravda, aspoň cesta Brno-Svitavy je dost utrpení. Místy se to dá zpestřit odbočkou, když má člověk chuť, čas a peníze na benzín (umím i cestu skoro komplet po okreskách), ale po státní fakt nic moc.
Proti Valašsku... :|
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 03 zář 2015, 11:17

Ahoj, jsem tady při "metě" nájezdu 10.000km se snad již souhrnnými a vypovídajícími poznatky. Od začátku jsem řešil plexi, protože původní je na mou (190) postavu malé. Givi plexi bylo fajn, vyšší i široké, krylo ruce, ale jen do té doby, než jsem zvedl řídítka o 2,5cm. Přestal jsem se sice hrbit, ale na ruce začalo foukat. Nakonec jsem, jako ideál, vyřešil kombinací původního plexi s posuvným nástavcem Givi Airflow a kryty rukou Givi HP1111 pro NC700-750. S Oxfordími vyhřívanými gripy je to pohodička. Řídítka jsem podkládal o 2,5cm, jak jsem již zmínil, protože po delší době jízdy v kuse (60-90minut) jsem měl záda mírně dokulata a z toho pramenící bolesti. Stejně tak zadek byl na původním sedle vystaven tlakům bránících prokrvení, ale to zase vyřešilo komfortní sedlo Shad. Tedy ne zcela, ale komfort se zlepšil, bolest je menší a dostavuje se až po cca 2 hodinách souvislé jízdy, kdy je rozumné i tak udělat přestávku. Ovládání a jízdní vlastnosti - k tomu není co vytýkat. Po městě se propletu téměř bez omezení, nemám pocit, že by široká řídítka nějak limitovala, pocitově bych řekl, že kde jsem projel s SH300, tak projedu nyní také. Planované zúžení řídítek, jsem zavrhl. Mezi 6 a 7 najetými tkm se začalo projevovat mírné kmitání řídítek, když jsem je na hladkém asfaltu pustil. To se postupně zhoršovalo, nyní je jasné, že to dělá pneumatika, která má už nejlepší věk za sebou. Na doporučení NC-čkářů pořizuji dvousměsové Michelin Pilot Road 4. Spotřeba je stále 4l, s tím, že minimum se dá stlačit až na 3l a maximum jsem zatím nebyl schopen určit... I celá nádrž po městě vychází na 4,2. Ani dálnice se 130km/h spotřebu zásadně nezvedne (SH300 mělo při dálničním přesunu vír v nádrži). Co ještě uvažuji provést - původní sedlo bych možná svěřil čalouníkovi, aby ho víc vycpal, zejména do šířky, pod stehny, aby kontaktní plocha byla větší. Možná by to předčilo i Shadové comfortseat... 8)
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 03 zář 2015, 13:27

Honzo dik za report. V podstate s tebou suhlasim, podobne zmeny som riesil resp. budem riesit, prepletanie vo velkomeste v pohode. Momentalne mam najetych 14400km, vyhrievane gripy Oxford sa mi nepacia najma ich ovladac, takze zatial neplanujem, tiez nemam chranice ruk, na jesen nahodim TucanoUrbano neoprenove chnapky plus nahodim TucanoUrbano termodeku. Plexi som ponechal MRA, ale na tu jesen asi dokoncim modifikaciu na Givi Airflow. No a sedlo, ano, po celodennom jazdeni asi po 8 hodinach uz to citim na zadnu ze neobsedim. Mam v plane skusit gelove podprdelniky z Louis. Inak spotreba dlhodoba priemerna 3.6L a nesetrim sa, proste aj dialnice, ked sa da, tak nakladam tomu. Retaz mazem tak raz za 1500-2000km a to sprejom Elaskon, este chcem dat ziarovku svietiacu skor do biela (PIAA). Aha a vyrazne zlepsienie som spravil kupou prilby Schuberth C3.
Naposledy upravil BrAtKo dne 09 zář 2015, 12:12, celkově upraveno 1
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 09 zář 2015, 11:24

Musím opět pochválit Horoměřický PM-pneuservis. Přezuli mi Integru během necelé hodiny, ani jsem nestačil přečíst Reflex... :D
A opět ten pocit z nových bačkor, to je najednou adheze!
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod hstanislav » 09 zář 2015, 12:58

Zdravim ,

omlouvám se, že narušuji vlákno s jiným strojem, ale všiml jsem si ,že jste dávali nástavec od givi -Airflow a rád bych se zeptal čím jste to vrtali-frézovali. Koupil jsem ho také, ale bojím se hurá akce, abych nezničil origo plexi. Děkuji za případné info.

Při hledání Givi Airflow je nejvíce příspěvků v tomto vlákně :-)
Naposledy upravil hstanislav dne 09 zář 2015, 13:28, celkově upraveno 1
Bývalky: Scarabeo 500, Aprilia Mana 850, Honda ADV 350
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 216
Registrován: 15 kvě 2013, 23:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Honda Forza 750

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 09 zář 2015, 13:02

Prosim debatit vo vlakne o plexi... Hledat Givi Airflow... Skusme tu post197819.html
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 09 zář 2015, 14:32

Napíšu odpověď sem, když tak se to přesune celé... Vrtal jsem vrtáky na dřevo. Původní plexi je z polykarbonáru (PC) a ten se vrtá dobře. Malá díra 5mm klasickým vrtákem do dřeva a ta velká (myslím, že 20mm) plochým na dřevo. Podstatné je, že tyto vrtáky mají hroty i p oobvodě a navzniká tak ve vrtaném materiálu pnutí, které by mohlo způsobit prasknutí.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod tomikm » 09 zář 2015, 17:09

Vrtal jsem tzv. "stromečkem".
tomikm

250+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 278
Registrován: 07 črc 2012, 16:14
Bydliště: Tábor

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 13 zář 2015, 18:09

Mám za sebou test "maximální" spotřeby. Na "německé" dálnici asi 70km pořád 140-150, spotřeba po tu dobu 5,5l. Jinak Praha - Karlovy Vary 4,6 při razantní jízdě. Vše podle PP.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod hstanislav » 13 úno 2016, 18:14

Nová "Enduro" kolegyně na videu https://www.youtube.com/watch?v=Mmco3Ak6LPU
Bývalky: Scarabeo 500, Aprilia Mana 850, Honda ADV 350
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 216
Registrován: 15 kvě 2013, 23:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Honda Forza 750

Re: Honda Integra

Příspěvekod rfarsky » 13 úno 2016, 20:23

Vypadá to zajímavě.Ví se, kdy to má přijít na trh.

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
rfarsky

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 87
Registrován: 23 bře 2015, 20:27

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 13 úno 2016, 20:45

Možná další variace na podvozku NC. Drátěná kola a zdá se mi, že i dvojitý kotouč vepředu. Integra off road? :D Na pražské čiči-stones jak dělané! 8)
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků