Ahoj, jsem tady při "metě" nájezdu 10.000km se snad již souhrnnými a vypovídajícími poznatky. Od začátku jsem řešil plexi, protože původní je na mou (190) postavu malé. Givi plexi bylo fajn, vyšší i široké, krylo ruce, ale jen do té doby, než jsem zvedl řídítka o 2,5cm. Přestal jsem se sice hrbit, ale na ruce začalo foukat. Nakonec jsem, jako ideál, vyřešil kombinací původního plexi s posuvným nástavcem Givi Airflow a kryty rukou Givi HP1111 pro NC700-750. S Oxfordími vyhřívanými gripy je to pohodička. Řídítka jsem podkládal o 2,5cm, jak jsem již zmínil, protože po delší době jízdy v kuse (60-90minut) jsem měl záda mírně dokulata a z toho pramenící bolesti. Stejně tak zadek byl na původním sedle vystaven tlakům bránících prokrvení, ale to zase vyřešilo komfortní sedlo Shad. Tedy ne zcela, ale komfort se zlepšil, bolest je menší a dostavuje se až po cca 2 hodinách souvislé jízdy, kdy je rozumné i tak udělat přestávku. Ovládání a jízdní vlastnosti - k tomu není co vytýkat. Po městě se propletu téměř bez omezení, nemám pocit, že by široká řídítka nějak limitovala, pocitově bych řekl, že kde jsem projel s SH300, tak projedu nyní také. Planované zúžení řídítek, jsem zavrhl. Mezi 6 a 7 najetými tkm se začalo projevovat mírné kmitání řídítek, když jsem je na hladkém asfaltu pustil. To se postupně zhoršovalo, nyní je jasné, že to dělá pneumatika, která má už nejlepší věk za sebou. Na doporučení NC-čkářů pořizuji dvousměsové Michelin Pilot Road 4. Spotřeba je stále 4l, s tím, že minimum se dá stlačit až na 3l a maximum jsem zatím nebyl schopen určit... I celá nádrž po městě vychází na 4,2. Ani dálnice se 130km/h spotřebu zásadně nezvedne (SH300 mělo při dálničním přesunu vír v nádrži). Co ještě uvažuji provést - původní sedlo bych možná svěřil čalouníkovi, aby ho víc vycpal, zejména do šířky, pod stehny, aby kontaktní plocha byla větší. Možná by to předčilo i Shadové comfortseat...
z ho*na bič neupleteš...