Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda Integra

16 dub 2015, 07:17

Ahoj, diky za postrehy, ja teda napisem po 1000km (dnes idem na prvu garancku). Teplota motora je nieco co mi ale vobec vobec nechyba, nepotrebujem to vediet presne, ved nakopnem a zatial sa obleciem, nachystam a pomalinky vyrazim po vytycenu krizovatku uz viem ze som zohriaty. Takze zaver, aj bez teplomera ma ta motorka prezije svojou zivotnostou.

Prepletanie v meste je porovnatelne s PCX (pre mna osobne), jazdim podobnym stylom a nenarazil som na obmedzenia na mojej trase do prace (a jazdim stale s velkym topcase). Riadidla som si nastavoval aj na PCX, tu nie je zmena, ale planujem nastavec na zvysenie a posun ku mne tu je linka. Spotreba asi 3.8-4.1L, jazdim vsetkymi sposobmi, D a aj S a aj manual a v meste aj mimo mesta, i lezerne, i brzda (brzdim prevazne podradovanim) plyn a pri predbiehani podradim (je jedno ci v D alebo S). Faktom ale je, ze v poslednom case v meste jazdim najviac na S, aby som bol sviznejsi. A jeden aktualny postreh - v sedle PCX som vydrzal dlhsie v kuse sediet, ale asi zaciatok sezony musim sa rozsedet :)

Zatial som nahodil spodne Honda deflektory a blatnicek na zadne koleso. Dalsie doplnky mam uz naskladnene doma, len ponahadzovat.

Plexisklo som vymenil za MRA Vario (37cm) a nie je to nejake velke zlepsenie, takze ma caka kupa plexi do CalSci ktore ma 46cm, origos ma 24.5cm.
Naposledy upravil BrAtKo dne 16 dub 2015, 08:34, celkově upraveno 2

Re: Honda Integra

16 dub 2015, 07:53

Také se přidávám s postřehy. Mám zatím najeto jen pár stovek Km ( město silnice, dálnici). Opravdu nebolí zadek ani po delší jízdě. Jezdím hlavně v režimu D (občas brzdím podřazením) a podřazuji (nebo na chvíli zapínám režim S) jenom pro předjíždění. Na display mám jen základní info , které mi bohatě stačí. Teplotu jsem neřešil ani u auta ani ji neřeším u motorky. Než člověk navleče helmu, rukavice a nasedne- pomalu vyrážím. Ani auto jako 4 takt se nedoporučuje zahřívat na místě ale při pomalé jízdě- proč by by tedy mělo moto ? Spotřebě prozatím sotva můžu uvěřit- asi ji novináři zajeli opravdu dobře. Rozhodně nejezdím pod rychlostní limity. Ano mazání řetězu je trochu opruz- jak to mám vře kapotované a překryté- tak je nutné vždy trochu popojet, abych se k řetězu dostal. Mně to naopak trochu cukne při automatickém přeřazení z 3 na 2 v režimu D ( S jsem nezkoušel), ale není nic drastického. Rychloměr mi proti radarům v obcích proměřuje téměř stejně jako to bylo u Hondy Wave- cca ukazuje o 5 Km více. ( 46 radar obec , mně 51 Km), nohy- ačkoli je mám nataženy trochu dopředu naprosto v pohodě a mohu si je trochu posunout na stupačky ( opřít jen špičkami, nebo posunout k patám)

Re: Honda Integra

16 dub 2015, 10:46

Ad teploměr - jistě, kdo má cit pro motory, ví, kdy se motor (resp. olej) ohřeje na provozní teplotu a styl jízdy tomu přizpůsobí. Myslel jsem to spíš, jako drobnou výtku Hondě, kdy na strojích této kategorie by tato signalizace chybět neměla. Kontrolka i čidlo tam jsou, možná by stačila jen softwarová úprava.

Re: Honda Integra

16 dub 2015, 13:14

Honda je vo vynechavani ukazovatelov expert. Na Varadere, coby cestovnom endure v kralovskej triede napr. nebol ukazovatel stavu paliva v nadrzi, len kontrolka rezervy. Clovek by si myslel, ze nieco take by v tejto kategorii nemalo chybat, ale Honda mala iny nazor. Da sa na to zvyknut a nulovat zakazdym po tankovani trip meter, ale... Ziadny ukazovatel stavu sice aj tak nie je totalne presny, ale aspon pre orientaciu je vhodne ho mat. Ten chybajuci teplomer na NCckach, ale nechapem uz vobec. Ked moze mat vsetky tieto ukazovatele skuter aj s voltmetrom na palubke, tak nechapem preco to nedat aj na motorku. Uz len pre dobry pocit.

Re: Honda Integra

16 dub 2015, 13:22

Aby ste si o rok kupili novsiu verziu a ra bude mat ten teplomer, tak ako to bolo z hodinamu u pcx :)

Re: Honda Integra

23 dub 2015, 09:25

Musím pochválit rychlost dodání náhradních dílů u Hondy. Vlastní blbostí jsem si poničil dva ze 4 silentbločků držáku plexištítu. V úterý poptávám, ani pořádně nevím, jak se díl jmenuje, mailem mi poslali k ujištění nákres dílů celého čumáku a dnes po ránu (ani ne celých 48h) telefon, že mám díly připravené...

Re: Honda Integra

23 dub 2015, 11:34

Tak to je roky u Hondy standartní postup, v případě že jsi toužil po poslouchání keců jak mají v itálii dovolenou nebo svátky tak hurá do něčeho italského.

Re: Honda Integra

23 dub 2015, 12:59

Tak to já sám se radši do ničeho na moto hrabat nebudu, tak šikovnej už zdaleka nejsem, abych přidělával vyšší plexi apod... Je pravda, že u Wejvu mi někdo urval zamykání předního kola a čekal jsem na díl závratné 4 dny.
Jinak ---jak jsem se bál tohoto soudobého monstra po městě, tak musím říct- že jsem čím dál spokojenější. Opravdu se člověk (bez kufrů) nacpe skoro všude, a opravdu z křižovatky vyletí jak bodnutej včelou. Na váhu si začínám pomalu zvykat- nic jiného mi ani nezbyde.

Re: Honda Integra

24 dub 2015, 09:35

HonzaR píše:...Musím pochválit rychlost dodání náhradních dílů u Hondy...


To je u Hondy nomální Úďo. :wink:

Re: Honda Integra

24 dub 2015, 23:43

Jj, normál, ale že i takovou netypickou maličkost, jako jsou právě tyto kříženci silentbloků a hmoždinek pod plexi budou držet skladem, aby byli obratem k dispozici, to mně dostalo...

Re: Honda Integra

30 dub 2015, 16:58

Integra má pod krytem řídítek standardní motorkové klemy, tak jsem toho využil a pořídil nástavce na zvednutí řídítek o 20mm. A světe div se - posaz je ještě víc komfortnější, záda se nekulatí, na hrbolech nebolí... Jinak po 2500km jen pozitiva.

Re: Honda Integra

30 dub 2015, 17:07

Ahoj tiež plánujem zdvihnúť a prisunúť k sebe. Presne takéto nadstavce maju v Louis za 60€.

Re: Honda Integra

08 kvě 2015, 17:57

Za včerejšek + dnešek nakrouceno cca 550 km- musím se podělit. Dnes ruce a nohy ukroucené od zdravení- nevím co se dělo- ale fůra dvoukoláků na silnici. Dokonce jsem zezadu nohou zdravil i.. ... policistu- opětoval radostně pozdrav, když mě předjížděl. Zatím spokojenost obrovská. Pomalu, pomaličku si opravdu zvykám na váhu- proti Wejvině dvouapůlnásobnou, Na silnici sedí skutečně skvěle a to i když fouká silnější vítr, a ani po těch kilometrech mě výrazně nic nebolelo. Akorát mi přijde tvrdší rukověť plynu (což je asi dobře, jinak by člověk jako já při lehkém posunutí vylítl cobydup ze silnice), po delší jízdě mě pak tím pádem bolela dlaň, Buď to držím moc křečovitě nebo je to možná stářím, ne motkou. Nad 125 Km /hod ten mrňavej štítek opravdu už nestíhá. Ale dneska lítalo ve vzduchu i hodně hmyzu- neustále jsem čistil plexi na helmě- tak mít větší větrný štítek neuvidím asi nic a musel bych stejně koukat přes něj.

EDIT 1: včera jsem se nechal zvyklat blikáním kontrolky benzínu a vzal jsem ho na dálnici za nekřesťanský peníze- ale nebyl toho barel, tak to šlo snést. Zbytečně jsem to uspěchal- souhlasí ( oproti Wawu) to co píše manuál- i když jsem ještě něco najel bylo v nádrži skoro 3 litry (kontrolka opravdu začíná blikat při cca 3,5 litru v nádrži- což je naprosto dostatečná rezerva, při spotřebě tohoto stroje dojet téměř kamkoli.

Re: Honda Integra

08 kvě 2015, 18:54

Máš výhodu s automatem. Je nemohl opětovat všechny pozdravy, musel jsem taky občas mačkat rukou tu levou páčku jinak v tom vždycky dost rachotí když dávám tu páku levou nohou nahoru nebo dolu :roll: :mrgreen:

Re: Honda Integra

08 kvě 2015, 19:03

Já když chci jet a zařadím tam (D nebo S) aby se to rozjelo- tak v tom taky vystřelí asi abych to slyšel, že už lze jet. Ale to je normální. Jinak motor je docela tichej a víc lidí už mi řeklo, že neslyšeli, jak jsem přijížděl. Je pravda, že mávat na ní můžu kdečím. Protože i když uberu plyn- pěkně sama si sníží rychlost a podřadí naprosto bez problémů. Ale přeřazování automatu slyším taky není to úplně potichu- pěkně v tom někdy rachtá- zvlášť po městě- když si přehazuje sama mezi 1-3 rychlostním stupněm.

EDIT: ještě jsem zapomněl- zadní brzda (oproti Wavu) mi připadá, že na CTX nebrzdí- na Wajvu jsem ji téměř okamžitě zablokoval. Na CTX brzdí o poznání vlažněji, přední brzdí mnohem razantněji
Odeslat odpověď