Honda Integra

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 16 dub 2015, 07:17

Ahoj, diky za postrehy, ja teda napisem po 1000km (dnes idem na prvu garancku). Teplota motora je nieco co mi ale vobec vobec nechyba, nepotrebujem to vediet presne, ved nakopnem a zatial sa obleciem, nachystam a pomalinky vyrazim po vytycenu krizovatku uz viem ze som zohriaty. Takze zaver, aj bez teplomera ma ta motorka prezije svojou zivotnostou.

Prepletanie v meste je porovnatelne s PCX (pre mna osobne), jazdim podobnym stylom a nenarazil som na obmedzenia na mojej trase do prace (a jazdim stale s velkym topcase). Riadidla som si nastavoval aj na PCX, tu nie je zmena, ale planujem nastavec na zvysenie a posun ku mne tu je linka. Spotreba asi 3.8-4.1L, jazdim vsetkymi sposobmi, D a aj S a aj manual a v meste aj mimo mesta, i lezerne, i brzda (brzdim prevazne podradovanim) plyn a pri predbiehani podradim (je jedno ci v D alebo S). Faktom ale je, ze v poslednom case v meste jazdim najviac na S, aby som bol sviznejsi. A jeden aktualny postreh - v sedle PCX som vydrzal dlhsie v kuse sediet, ale asi zaciatok sezony musim sa rozsedet :)

Zatial som nahodil spodne Honda deflektory a blatnicek na zadne koleso. Dalsie doplnky mam uz naskladnene doma, len ponahadzovat.

Plexisklo som vymenil za MRA Vario (37cm) a nie je to nejake velke zlepsenie, takze ma caka kupa plexi do CalSci ktore ma 46cm, origos ma 24.5cm.
Naposledy upravil BrAtKo dne 16 dub 2015, 08:34, celkově upraveno 2
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod Milan57 » 16 dub 2015, 07:53

Také se přidávám s postřehy. Mám zatím najeto jen pár stovek Km ( město silnice, dálnici). Opravdu nebolí zadek ani po delší jízdě. Jezdím hlavně v režimu D (občas brzdím podřazením) a podřazuji (nebo na chvíli zapínám režim S) jenom pro předjíždění. Na display mám jen základní info , které mi bohatě stačí. Teplotu jsem neřešil ani u auta ani ji neřeším u motorky. Než člověk navleče helmu, rukavice a nasedne- pomalu vyrážím. Ani auto jako 4 takt se nedoporučuje zahřívat na místě ale při pomalé jízdě- proč by by tedy mělo moto ? Spotřebě prozatím sotva můžu uvěřit- asi ji novináři zajeli opravdu dobře. Rozhodně nejezdím pod rychlostní limity. Ano mazání řetězu je trochu opruz- jak to mám vře kapotované a překryté- tak je nutné vždy trochu popojet, abych se k řetězu dostal. Mně to naopak trochu cukne při automatickém přeřazení z 3 na 2 v režimu D ( S jsem nezkoušel), ale není nic drastického. Rychloměr mi proti radarům v obcích proměřuje téměř stejně jako to bylo u Hondy Wave- cca ukazuje o 5 Km více. ( 46 radar obec , mně 51 Km), nohy- ačkoli je mám nataženy trochu dopředu naprosto v pohodě a mohu si je trochu posunout na stupačky ( opřít jen špičkami, nebo posunout k patám)
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 16 dub 2015, 10:46

Ad teploměr - jistě, kdo má cit pro motory, ví, kdy se motor (resp. olej) ohřeje na provozní teplotu a styl jízdy tomu přizpůsobí. Myslel jsem to spíš, jako drobnou výtku Hondě, kdy na strojích této kategorie by tato signalizace chybět neměla. Kontrolka i čidlo tam jsou, možná by stačila jen softwarová úprava.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod dreamer » 16 dub 2015, 13:14

Honda je vo vynechavani ukazovatelov expert. Na Varadere, coby cestovnom endure v kralovskej triede napr. nebol ukazovatel stavu paliva v nadrzi, len kontrolka rezervy. Clovek by si myslel, ze nieco take by v tejto kategorii nemalo chybat, ale Honda mala iny nazor. Da sa na to zvyknut a nulovat zakazdym po tankovani trip meter, ale... Ziadny ukazovatel stavu sice aj tak nie je totalne presny, ale aspon pre orientaciu je vhodne ho mat. Ten chybajuci teplomer na NCckach, ale nechapem uz vobec. Ked moze mat vsetky tieto ukazovatele skuter aj s voltmetrom na palubke, tak nechapem preco to nedat aj na motorku. Uz len pre dobry pocit.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Honda Integra

Příspěvekod Dusan14 » 16 dub 2015, 13:22

Aby ste si o rok kupili novsiu verziu a ra bude mat ten teplomer, tak ako to bolo z hodinamu u pcx :)
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 23 dub 2015, 09:25

Musím pochválit rychlost dodání náhradních dílů u Hondy. Vlastní blbostí jsem si poničil dva ze 4 silentbločků držáku plexištítu. V úterý poptávám, ani pořádně nevím, jak se díl jmenuje, mailem mi poslali k ujištění nákres dílů celého čumáku a dnes po ránu (ani ne celých 48h) telefon, že mám díly připravené...
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod Tomáš@125 » 23 dub 2015, 11:34

Tak to je roky u Hondy standartní postup, v případě že jsi toužil po poslouchání keců jak mají v itálii dovolenou nebo svátky tak hurá do něčeho italského.
Honda@125 prodáno po 11 letech :(, Honda SW-T 400 prodáno
Uživatelský avatar
Tomáš@125

750+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 896
Registrován: 13 črc 2010, 23:57
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300 / Suzuki Bandit 1250S

Re: Honda Integra

Příspěvekod Milan57 » 23 dub 2015, 12:59

Tak to já sám se radši do ničeho na moto hrabat nebudu, tak šikovnej už zdaleka nejsem, abych přidělával vyšší plexi apod... Je pravda, že u Wejvu mi někdo urval zamykání předního kola a čekal jsem na díl závratné 4 dny.
Jinak ---jak jsem se bál tohoto soudobého monstra po městě, tak musím říct- že jsem čím dál spokojenější. Opravdu se člověk (bez kufrů) nacpe skoro všude, a opravdu z křižovatky vyletí jak bodnutej včelou. Na váhu si začínám pomalu zvykat- nic jiného mi ani nezbyde.
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: Honda Integra

Příspěvekod janon » 24 dub 2015, 09:35

HonzaR píše:...Musím pochválit rychlost dodání náhradních dílů u Hondy...


To je u Hondy nomální Úďo. :wink:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 24 dub 2015, 23:43

Jj, normál, ale že i takovou netypickou maličkost, jako jsou právě tyto kříženci silentbloků a hmoždinek pod plexi budou držet skladem, aby byli obratem k dispozici, to mně dostalo...
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 30 dub 2015, 16:58

Integra má pod krytem řídítek standardní motorkové klemy, tak jsem toho využil a pořídil nástavce na zvednutí řídítek o 20mm. A světe div se - posaz je ještě víc komfortnější, záda se nekulatí, na hrbolech nebolí... Jinak po 2500km jen pozitiva.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 30 dub 2015, 17:07

Ahoj tiež plánujem zdvihnúť a prisunúť k sebe. Presne takéto nadstavce maju v Louis za 60€.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod Milan57 » 08 kvě 2015, 17:57

Za včerejšek + dnešek nakrouceno cca 550 km- musím se podělit. Dnes ruce a nohy ukroucené od zdravení- nevím co se dělo- ale fůra dvoukoláků na silnici. Dokonce jsem zezadu nohou zdravil i.. ... policistu- opětoval radostně pozdrav, když mě předjížděl. Zatím spokojenost obrovská. Pomalu, pomaličku si opravdu zvykám na váhu- proti Wejvině dvouapůlnásobnou, Na silnici sedí skutečně skvěle a to i když fouká silnější vítr, a ani po těch kilometrech mě výrazně nic nebolelo. Akorát mi přijde tvrdší rukověť plynu (což je asi dobře, jinak by člověk jako já při lehkém posunutí vylítl cobydup ze silnice), po delší jízdě mě pak tím pádem bolela dlaň, Buď to držím moc křečovitě nebo je to možná stářím, ne motkou. Nad 125 Km /hod ten mrňavej štítek opravdu už nestíhá. Ale dneska lítalo ve vzduchu i hodně hmyzu- neustále jsem čistil plexi na helmě- tak mít větší větrný štítek neuvidím asi nic a musel bych stejně koukat přes něj.

EDIT 1: včera jsem se nechal zvyklat blikáním kontrolky benzínu a vzal jsem ho na dálnici za nekřesťanský peníze- ale nebyl toho barel, tak to šlo snést. Zbytečně jsem to uspěchal- souhlasí ( oproti Wawu) to co píše manuál- i když jsem ještě něco najel bylo v nádrži skoro 3 litry (kontrolka opravdu začíná blikat při cca 3,5 litru v nádrži- což je naprosto dostatečná rezerva, při spotřebě tohoto stroje dojet téměř kamkoli.
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: Honda Integra

Příspěvekod angel2904 » 08 kvě 2015, 18:54

Máš výhodu s automatem. Je nemohl opětovat všechny pozdravy, musel jsem taky občas mačkat rukou tu levou páčku jinak v tom vždycky dost rachotí když dávám tu páku levou nohou nahoru nebo dolu :roll: :mrgreen:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda Integra

Příspěvekod Milan57 » 08 kvě 2015, 19:03

Já když chci jet a zařadím tam (D nebo S) aby se to rozjelo- tak v tom taky vystřelí asi abych to slyšel, že už lze jet. Ale to je normální. Jinak motor je docela tichej a víc lidí už mi řeklo, že neslyšeli, jak jsem přijížděl. Je pravda, že mávat na ní můžu kdečím. Protože i když uberu plyn- pěkně sama si sníží rychlost a podřadí naprosto bez problémů. Ale přeřazování automatu slyším taky není to úplně potichu- pěkně v tom někdy rachtá- zvlášť po městě- když si přehazuje sama mezi 1-3 rychlostním stupněm.

EDIT: ještě jsem zapomněl- zadní brzda (oproti Wavu) mi připadá, že na CTX nebrzdí- na Wajvu jsem ji téměř okamžitě zablokoval. Na CTX brzdí o poznání vlažněji, přední brzdí mnohem razantněji
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 21 návštevníků