Ahoj, diky za postrehy, ja teda napisem po 1000km (dnes idem na prvu garancku). Teplota motora je nieco co mi ale vobec vobec nechyba, nepotrebujem to vediet presne, ved nakopnem a zatial sa obleciem, nachystam a pomalinky vyrazim po vytycenu krizovatku uz viem ze som zohriaty. Takze zaver, aj bez teplomera ma ta motorka prezije svojou zivotnostou.
Prepletanie v meste je porovnatelne s PCX (pre mna osobne), jazdim podobnym stylom a nenarazil som na obmedzenia na mojej trase do prace (a jazdim stale s velkym topcase). Riadidla som si nastavoval aj na PCX, tu nie je zmena, ale planujem nastavec na zvysenie a posun ku mne tu je linka. Spotreba asi 3.8-4.1L, jazdim vsetkymi sposobmi, D a aj S a aj manual a v meste aj mimo mesta, i lezerne, i brzda (brzdim prevazne podradovanim) plyn a pri predbiehani podradim (je jedno ci v D alebo S). Faktom ale je, ze v poslednom case v meste jazdim najviac na S, aby som bol sviznejsi. A jeden aktualny postreh - v sedle PCX som vydrzal dlhsie v kuse sediet, ale asi zaciatok sezony musim sa rozsedet
Zatial som nahodil spodne Honda deflektory a blatnicek na zadne koleso. Dalsie doplnky mam uz naskladnene doma, len ponahadzovat.
Plexisklo som vymenil za MRA Vario (37cm) a nie je to nejake velke zlepsenie, takze ma caka kupa plexi do CalSci ktore ma 46cm, origos ma 24.5cm.