Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda Integra

07 dub 2015, 19:06

Tak CTX už je doma. Tak asi jako každý i já nejel rovnou domů- což se asi ani nečeká a dal jsem první stovku kilometrů. Musím uznat, že pocit jsem měl nyní mnohem lepší, než při zkušební jízdě. Nejsem žádnej závodník, A přesto mi auta i do kopce uhýbala když šoféři viděli za sebou obludu. Člověk musí krotit zápěstí, protože 130 je tam opravdu bleskově. A to i do kopce. akorát je to těžký jak muflon, (ne při jízdě- to je naopak hrozně dobře a lehce ovladatelné) ale při parkování- budu muset jíst častěji špenát. Posez naprosto špičkovej jak na otomanu, Wave po 40 km člověk musel sesednout a necítil jsem zadek. Zde ani nevím, jak vzdálenost uběhla. S kuframa jsem si zatím proplejtačky mezi auty netroufl, ale nebylo ani moc zapotřebí. Na automat si člověk velice rychle zvykne ( zvláště v Praze naprosto perfektní) a potvrzuji, že je to silně návykové.

Re: Honda Integra

07 dub 2015, 21:01

Tak to je pekny kúsok,gratulujem nech ti to jazdí k spokojnosti.Presne to ma napadlo že velké ale mám chopra tak asi podobné akorát bez automatu :mrgreen: Jediné čo mi tam chýbalo je pekný predĺžený výfuk,možno aj dva,ale inák vydarený stroj.

Re: Honda Integra

07 dub 2015, 21:58

Milan gratulácie ! Dal si 130kmh v prvej zabehovej 100ke hmm. Inak koncom mesiaca je na Šumave zraz NC tak sa na to mrkni ci neprídeš. Veľa pohodovych km, ja idem zajtra prihlasovať NC. K povinnému ručeniu som si ako vzdy priplatil aj za rozšírené asistenčné služby.

Re: Honda Integra

08 dub 2015, 06:43

Díky Vám oběma.
já mám jetou- rok starou, testovací od novinářů měla najeto cca 8.500 km takže ji mám už zajetou (a občas někde škráblou) ale to nevadí. Proto jsem si troufl zkusit cca 135 km/hod. Jinak bych ji šetřil. Na sraz zatím nevím ( víkendy mám všechny kompletně obsazené)- jedině bych musel přesvědčit sám sebe- že jeden víkend obětuju.

EDIT 1: Já mám jako součást povinného ručení samozřejmě pojištění obou sedadel, pojištění na úraz, a v případě nepojízdnosti i odtah do servisu (případně oprava na místě)- vztahuje se prý i na píchnutí ( protože je moto nepojízdné)

Re: Honda Integra

08 dub 2015, 08:24

Milane, gratulace, máš hodně originální stroj, přeju spokojenost a mnoho šťasntě prožitých km - apropos, nezajedeš dnes večer na Strahov? Já se tam po dlouhé odmlce také chystám...

Re: Honda Integra

08 dub 2015, 11:16

Díky Honzo, Strahov- ani jsem nestačil zasledovat, že nějaká akce je. Měl jsem teď moc jiných běhání. Uvidím, jak mi to časově vyjde a taky jak popřeje počasí- zatím nemám moc najeto a v dešti po Praze bych se ještě tak trochu bál.

Re: Honda Integra

08 dub 2015, 11:48

Je tady o tom samostatné vlákno - planovane-akce-srazy-f68/skutrtkanicka-a-neb-pravidelne-stredy-na-strahove-t2484.html

Re: Honda Integra

08 dub 2015, 20:23

Honda sa prezentuje tým, že má tak kvalitne spravene motory že ich netreba zabehavat a možno im od nového dávať za uši......"doslova -plne gule"
Ja na to osobne srdce nemám , ale verím tomu že to tak veľa ľudí robí.....

Re: Honda Integra

09 dub 2015, 10:07

A to je odkud? Já měl hondy dosud jenom tři, ale pokaždé se mi dostalo stejných doporučení, notoricky známých. Taky bych to jinak nedělal.

Re: Honda Integra

12 dub 2015, 20:30

Trochu jsem vylepšoval. Mám takovou radost, že se musím podělit :P Tady ve vlákně máme ten stejný NC základ, tak snad nebudu vypískán :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda Integra

12 dub 2015, 20:49

Kde já jsem to jen už viděl ???

Re: Honda Integra

13 dub 2015, 09:22

Tome, no nevím. Někde na netu ? Já ještě nikde. Alespoň co se týče origo Hondích padáku, mlhovek, deflektorů, dále Givi racku s podpěrama brašen, zadního blatníčku, krytů rukou, atd. :idea: :wink:

Re: Honda Integra

13 dub 2015, 09:43

Jedna z najlepších v EU na takéto príslušenstvo je fi.Fehling,postupne robia na nové modely všetky nosiče držiaky a iné serepetičky.

http://www.fehling.de/index.php?content=start&lang=de
http://www.fehling.de/index.php?content ... 6&lang=eng

Re: Honda Integra

13 dub 2015, 10:02

Jj, jejich produkty jsem delší dobu sledoval na ebay

Re: Honda Integra

15 dub 2015, 21:07

Tak... dovolil bych si uvést nějaké praktické postřehy po cca 2tkm v sedle Integry. Pravděpodobně budu vše podvědomě srovnávat s mým předcházejícím SH300. Odhadem min. polovinu jízd mám po Praze, spotřebou (město) podle PP 4,2 jsem docela mile překvapen. Záběh jsem se snažil dělat mimo město, delšími výlety. Stabilitou v malých rychlostech jsem přímo nadšen - popojíždění v kolonách - ihned po rozjezdu drží přímou stopu, žádné balancování. Šířka 80cm v řídítkách je znát, ale Jiráskův most i Resslovku projíždím celkem bez většího zdržení (SH300 tady nemá konkurenci). Cukání při řazení - v režimu D není znát vůbec, S-ko při 3-2-1 trochu cukne, ale nevyvede to z míry. V opačném pořadí nic. Venku při "kochačce" se dá jet za 3l, obnáší to neporušovat rychl. limity, jet defenzivně. Teprve teď, po 2tkm se chystám změřit i opačný extrém spotřeby, a to, kolik je maximum, při jízdě brzda-plyn. Problém, zvlášť při záběhu je absence teploměru. Celá řada NC, všechny Hondy, co mají stejný palubní sdružený přístroj, nemají teploměr, jen kontrolku přehřátí motoru. Škoda, že tato kontrolka nedisponuje aspoň funkcí (jako třeba levnější modely Škodovek) kdy tato kontrolka svítí modře při studeném motoru. Takhle jsme nuceni teplotu po staru odhadovat. Podvozkově je to proti skútrům obecně vyšší liga, což se dá očekávat. ABS narozdíl od SH300 jsem dosud neaktivoval, ani na mokrých "čiči-stones". Tachometr ukazuje nachlup přesně, s ohledem na srovnání s radary v obcích. Posaz je vzpřímený, plotny na nohy dostatečně dlouhé i na mé 46ky. Výborná věc je, proti skútrům, možnost nastavení řídítek, to jsem hned využil a našel příjemnejší pozici. Původní plexi jsem prvně doplnil posuvným nástavcem Air-Flow od Givi. Na helmu mi sice vítr nešel, ale na ruce ano i na ramena (orig. plexi je poměrně úzké). Nakonec jsem pořídil vělké plexi Givi, které je prostě vymakané v aerodynamickém tunelu - výborně chrání ruce, i celé tělo. Brzdy jsem zatím neotestoval "nadoraz" dají se velmi účině šetřit ručním podřazováním. Mazání řetězu co 500km je skutečnost, se kterou je nutné se smířit. Taková daň za absenci kardanu... :wink:
Odeslat odpověď