Tak... dovolil bych si uvést nějaké praktické postřehy po cca 2tkm v sedle Integry. Pravděpodobně budu vše podvědomě srovnávat s mým předcházejícím SH300. Odhadem min. polovinu jízd mám po Praze, spotřebou (město) podle PP 4,2 jsem docela mile překvapen. Záběh jsem se snažil dělat mimo město, delšími výlety. Stabilitou v malých rychlostech jsem přímo nadšen - popojíždění v kolonách - ihned po rozjezdu drží přímou stopu, žádné balancování. Šířka 80cm v řídítkách je znát, ale Jiráskův most i Resslovku projíždím celkem bez většího zdržení (SH300 tady nemá konkurenci). Cukání při řazení - v režimu D není znát vůbec, S-ko při 3-2-1 trochu cukne, ale nevyvede to z míry. V opačném pořadí nic. Venku při "kochačce" se dá jet za 3l, obnáší to neporušovat rychl. limity, jet defenzivně. Teprve teď, po 2tkm se chystám změřit i opačný extrém spotřeby, a to, kolik je maximum, při jízdě brzda-plyn. Problém, zvlášť při záběhu je absence teploměru. Celá řada NC, všechny Hondy, co mají stejný palubní sdružený přístroj, nemají teploměr, jen kontrolku přehřátí motoru. Škoda, že tato kontrolka nedisponuje aspoň funkcí (jako třeba levnější modely Škodovek) kdy tato kontrolka svítí modře při studeném motoru. Takhle jsme nuceni teplotu po staru odhadovat. Podvozkově je to proti skútrům obecně vyšší liga, což se dá očekávat. ABS narozdíl od SH300 jsem dosud neaktivoval, ani na mokrých "čiči-stones". Tachometr ukazuje nachlup přesně, s ohledem na srovnání s radary v obcích. Posaz je vzpřímený, plotny na nohy dostatečně dlouhé i na mé 46ky. Výborná věc je, proti skútrům, možnost nastavení řídítek, to jsem hned využil a našel příjemnejší pozici. Původní plexi jsem prvně doplnil posuvným nástavcem Air-Flow od Givi. Na helmu mi sice vítr nešel, ale na ruce ano i na ramena (orig. plexi je poměrně úzké). Nakonec jsem pořídil vělké plexi Givi, které je prostě vymakané v aerodynamickém tunelu - výborně chrání ruce, i celé tělo. Brzdy jsem zatím neotestoval "nadoraz" dají se velmi účině šetřit ručním podřazováním. Mazání řetězu co 500km je skutečnost, se kterou je nutné se smířit. Taková daň za absenci kardanu...
z ho*na bič neupleteš...