Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 čer 2013, 12:33
Losky píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat, v čem je problém, když zůstává viset plynová rukojeť? Potřebuje promazat lanko nebo nějak ta rukojeť. Celkem mi to vyhovuje, že se ten plyn sám nevrací a je to jak tempomat, ale byl bych nerad, aby se někde to lanko prodřelo a pak v nejblbější chvíli prasklo.
Díky
Problém může být v zatuhlé nebo zhrudkovatělé originální vazelíně v tom "domečku" s přepínači nebo na řidíku. Další problém můžou být roztřepaná lanka. Rozeber opatrně ten domeček, sunej i závažíčko a grip plynu a podívej se - domeček drží na dvou šroubech. Jsou tam dvě lanka, jedno je přidávací a druhé je vracející. Pak se teda podívej ještě na stav vazelíny pod gripem plynu a všechno očisti a promaž třeba WD.
10 čer 2013, 12:57
hmm, snad to pak dám dohromady. Ta vazelína tam je jako v nějaké jakoby nádobce?
10 čer 2013, 13:48
Znamená to, že si SH už prodal a sedláš FJS600SW ? Jinak, možná blbost, ale jestli je už orig.grip "vymačkaný" do stran, netáhne ti třeba jen o závaží ? Jak říkám, blbost, ale přesně tohle jsem řešil já na svém bývalém a brácha shodou okolností taky. Nebylo to vidět na první pohled, resp. to jednoho hned nenapadne..
10 čer 2013, 14:29
Zdar mistři!
Je to doslova tak! Pavel koupil SW ode mě. Lanko je v pořádku a řekl bych, že ani mazat nepotřebuje. Možné však je, že ta závažíčka na koncích řídítek jsou dotažena víc než je potřeba. Opravdu to ale nevím. Ten grip je těsný, nezadrhává, prostě je tužší. Zůstane v takové poloze, ve které ho necháš.
Možná by to šlo řešit nějakou podložkou, ale fakt nevím, já už to se závažíčky koupil.
10 čer 2013, 14:41
Já to tušil !
10 čer 2013, 14:52
Ono mi to docela vyhovuje, ale v létě s tím hodlám jet někam do zahraničí a byl bych pak nerad překvapen, když by prdlo lanko nebo tak něco. Na to závažíčko mrknu, možná to tím bude, protože plyn jde jinak lehce.
Jinak je SH pořád doma. Kupci volají, ale ve finále nikde nepřijede...
10 čer 2013, 15:30
Mám stejné boční brašny jako Defender,plná spokojenost,manželka našila sucháče a dá se to dobře přichytit z jedné strany na druhou,ani se to nehne,i když byly zvětšeny ,aby pojmuly věci pro dva na týden,jen jsem v místech ,kde se to přitahuje,nalepil průhlednou fólii,aby se skútr neodřel.Mohu GIVI doporučit.
10 čer 2013, 19:52
Taky jsem dnes koupil ty Givi EA100 a jsou super a myslím, že se tam nějak přichytí, ale asi to polepím taky pro sichr nějakou tou fólií. Jinak z brašen jsem fakt nadšenej
Jinak jsem se koukal na ten heft jen na rychlo a jak lehce otočím plynem, je lehce slyšet tření gumy u závažíčka, takže to vypadá, že je veškerý problém jen v tomhle.
Jinak co se týče samotného stroje, tak je to první skútr, z kterého jsem opravdu nadšen. Nikdy jsem si nemyslel, že by se mi mohl líbit tenhle čoprácký posez, ale prostě mi to perfektně sedlo. Mám rád ideálně rychlost mezi 60-110 a tohle je perfektní, jen si to brblá a výkonu to má dostatek
12 čer 2013, 21:44
Dnes brašna dorazila a to uchycení nějak musím pořádně promyslet. Nějak je to tam těsný
16 čer 2013, 11:18
Chlapy.Doviezli mi jedneho silverwinga 600,r.v 2002.Taliansko,odkial inak,že?Ma to servisku ale nikde neni nič,aky olej tam davali.Pred tym som mal dve hondy a išlo tam do nich Castrol GP 10w-40.Teraz by som tam dal,kedže tam neni nič pisane Valvoline 10w-40.Je to problem?Oleja tam mam vela,takže na nom ani nebeham,kedže tam je až nad max. risku,preto to chcem dat preč a urobit vymenu.No a kedže som si prečital aj "hadkovu" diskusiu aky olej do toho zadneho prevodu,ostalo mi ešte z Pana europeana trochu hypoidneho,tak čo vy na to.Môžem tam dať aj ten?Dik za každu radu.
No a taka otazka,mam ho prikriteho zatial vonku,pod moto plachtou.Išiel som ho naštartovat,chytil hned ale všimol som si,že ta prva riska na teplote chladiacej,už tam bola.Na Pane europeane mi to nabiehalo postupne.Je to možne,ked je vonku velke teplo,že by to pomohlo k tej riske?
No a posledna otazka,ked som jemne pridal na mieste a hned pustil plyn,par krat to malo strelilo z vyfuku.Včera ked som to skušal,išiel pekne,plynulo ale nevšimol som si toho.
ezachyl-otazka na teba.To zadne koleso je zložite dat dolu?Mam hladku gumu a chcem to prv,než prihlasim dat trochu do pucu,ako ten olej tak aj tu gumu.Dik.
16 čer 2013, 20:26
IMG_0697.JPG
"Povodňová turistika", tak takto to vyzeralo včera 15 km za Ostrihomom, smerom na Komárom. Týždeň po povodniach! Brodivosť: min. 20 cm!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
16 čer 2013, 21:31
Taky bych měl menší dotaz. Při pomalým rozjíždění trochu píská variátor. Kdysi jsem slyšel, že je to u těchto velkých obsahů normální, ale radši se ptám, jestli není třeba přeobložit spojku.
Díky
16 čer 2013, 22:16
Ahoj,
už jsem to tady někde ve vlákně kdysi psal, nechce se mi to znova hledat
Rozebrat spojku, koš, vyfoukat prach z řemenu a spojky, vyčistit acetonem, je na 5tis.km zase klid. Rozjezdy parádní.
Nemusí se to hned nechat obložit, když to teda není už kov na kov.
16 čer 2013, 22:40
Losky vždyť tam máš novej řemen od předchozího majitele a vyčištěnej varec. To co popisuješ dělá pravděpodobně kontrastní pružina. Defenderovi to dělá taky a furt jezdí. Měl jsem stejnou zkušenost na bývalém stroji, tedy také FJS600.. Myslim, že můžeš být v klidu
17 čer 2013, 08:59
Vím, co tam Zdenda měnil a vím, že je vše v pořádku a taky že je to férovej chlap, jen mě zajímalo, jestli se to povrzávání dá prostě odstranit, prostě jen kosmetika. Je to prostě divný, když to vrže jak trakař při rozjezdu