Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

16 zář 2012, 09:16

Á, dobré ráno na "samotu u lesa" ! :wink: Teda nevim, ale kotouče s tím členitým okrajem mi přijdou jak "pouťouvá atrakce" :roll: Nevim jak je to s funkčností, s odvodem tepla, atd., to nemůžu hodnotit. Ale vzhled ... :? Takové mám spojené třeba s Kymcem nebo jinými čínami. Nějak jsem nepochopil je-li to věc funkce či designu :?: Užívejte slunečnou neděli, zejména k vyjížďkám :!: :idea: :P

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

16 zář 2012, 09:33

Nazdar, odpadlíku! :mrgreen: Jistě, že nejdůležitější je design! Proto taky máme skútry! Kdybychom chtěli rychlost, jezdíme na odporné hajabůze! 8)
Mně se ty kotouče líbí a proto je tam dám! Cena taky není zdrcující (i když neříkám, že bych nenašel levnější) a tak přes zimu budu měnit a měnit a měnit! :D

PS: Dneska jedu na týden do Brna do školy, takže si užiju překrásnou Moravu na dvou kolech! Se těšim víc než na Vánoce! :mrgreen:

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

19 zář 2012, 11:26

Zdar, kamarádi!

Chci se vás, odborníků, zeptat na kotouče NG. Máte někdo s nimi zkušenost? Znáte někoho, kdo zkušenost má?

http://www.motonet.cz/dokumentace/sorti ... e-kotouce/

Díky a pěkný deštivý den všem! :wink:

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

29 zář 2012, 03:09

Tak nak sleduju tuhle diskuzi, jsem malitelem SW r.v. 2008 docela me zaujala diskuze o spotrebe myslim, ze jsem na toto jiz prispival a chtel jsem jenom potvrdit teorii, ze novejsi modely SW jsou uspornejsi. Bezne do prace jezdim na Innove minuly mesic jsem vsak vytahl SW, doslova hnil v garazi. A tak nak meril spotrebu a vychazi mi 4.6l/100km do prace to mam 21km rano nejdu pod 110km/h(dvouproudovka Bilina-Teplice) odpoledne pohoda 90km/h max. Presto mi to neprijde zrovna nak ekonomicky s ohledem na mdly vykon tohoto vozitka. Ja uprimne reknu na to jak to jede by si to melo brat tak ma 4l max. Nicmene prakticka stranka je bez debat 90%. Zabavna(fun factor) 10% proste pro me druhy auto. Predtim jsem mel Buell XB9SX (984ccm) stylem jakym jezdim na SW jsem se dostaval hluboce pod 4,5l/100km nicmene prakticnost 10%(pod sedlo se vesel kartacek na zuby s ulomenou rukojeti) coz je docela zajimavy proc neco co ma skoro litr obsah jede oproti SW jako krava a zere v pohode 4,2-4,3L pri podobnym stylu jizdy?
Naposledy upravil Vali dne 29 zář 2012, 08:08, celkově upraveno 1

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

29 zář 2012, 03:18

Jeste mi by me zajimalo je nekde udana hodnota SW z 0-100km? To bude tak kolem 8s ne?

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

29 zář 2012, 14:53

Vali nemuzes porovnavat klasickou prevodovku s variem. Vario bude, vzdy vic zrat. Na YB je jich mraky. Akceleraci bych videl nekde mezi 5-7s. podle uprav.

A pak ze se SW nedela z vyroby s vystraznymi blinkry (na videu minuta 2:00) VYSTRAZKY

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

01 říj 2012, 23:33

Ja spotrebu neriešim, v lete to mám zmerané 5,3 - 5,4 l a v zime aj 5,8, naplno využívam výkon motora a pred jazdou poctivo zahrievam na dve čiarky.
Na videu ma zaujala ešte jedna vec, tacháč končí na 180-ke, môj na 200-ke! Máme obaja 600-ku (videl som tú nálepku FJS600A7 v kufri)?
A ešte k tým kotúčom, ak si dobre pamätám, tak prvýkrát boli použité na motokrose. Zlepšilo sa chladenie a brzdný účinok, ten tvarovaný kotúč sa dokáže ľahšie zbaviť blata a prachu (vraj).

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

02 říj 2012, 17:47

Takže mně to papá stejně jako čikymu a to téměř identicky! Co se týče tachometru, i já mám vrchol 200km/h. Možná, že japončíci zjistili, že takový skútr, který by běžně jezdil dvě stě, se ještě nenarodil a tak na škále ubrali, kdo ví? No a možná, že to není šestistovka, ale menší obsah a proto tam má jen 180.

Jinak je překrásný podzim a tak vyrazím na večerní projížďku! 8)

Všem hezký večer!

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

08 říj 2012, 10:39

Nazdar, kamarádi!
Vracím se k omílanému tématu - plexi!

Koupil jsem si originální plexi, protože mám namontované turistické od GIVI, no a chtěl jsem vyzkoušet ten rozdíl.
Rozdíl je tedy velmi markantní!!! Originál plexi (nízké a bez bočních deflektorů na ruce) je dobré tak akorát na léto! Na druhou stranu je přes něj moc hezky vidět, myslím nad ním, protože přes plexi je vidět tak akorát na silnici před skútr. :roll: To samozřejmě dává jízdě úplně jiný rozměr než koukat přes cestovní plexi. :shock:

Jenže!

Turistické plexi je podle mě lepší a to nejen pro řidiče, ale i pro baťůžek! Testoval jsem co to šlo a testoval i baťůžek (jen jednu jízdu, protože řekla, že víckrát si za mě do takové vichřice nesedne! :roll: Nefouká na ruce, do ksichtu a ani na spolujezdce! Na druhou stranu vysoké plexi má jedinou nevýhodu: Při rychlosti nad 100 km/h začne tlačit vzduch zezadu do hlavy a to mi při delší jízdě nedělá moc dobře na krční páteř. Jenže to je ale jenom jediná nevýhoda. Hold nebudu jezdit jak urvanej a bude to GOOD! :mrgreen:

Vlastně ještě jedna věc: měřím 183 cm a přes vysoké plexi koukám tak akorát zrovna přes horní hranu a to taky není bůhvíco! Nicméně jak jsem napsal výše, ten komfort se naprosto nedá srovnat!

Přeju všem pěkný den! :mrgreen:

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

08 říj 2012, 10:48

ezachyl - Já mám taky turistické na Burákovi a mně to dělá přesně, jak píšeš, že okolo té stovky to hodně tlačí ze zadu na hlavu neboli na krk dost fouká. :cry:

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

08 říj 2012, 10:59

.. to se nám pomalejším s menšímy kubatůrami stát nemůže :mrgreen: Co takhle zkusit bundu s vysokým límcem, kuklu, rolák, šálu, cokoli :idea: :?: Není to praktičtější a v konečném důsledku i levnější řešení, co Zdendo ? :roll: :P Jám mám Givi Air Flow. Regulace výšky plega je super věc. Jak pro vyšší rychlost, tak třeba pro jízdu v dešti a když už na zkoušku kupovat další plego, měls zkusit právě toto: http://givi.cz/af-214-plexi-cire-honda- ... 22128.html :idea:

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

08 říj 2012, 15:36

to není o objemu a rychlostech. I na SH při max. rychlosti nic podobného cítit není.

podle mě jde výšku a sklon plexi. Jediné co zkusit nebo počkat na odpověd někoho kdo airflow od givi má.

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

08 říj 2012, 20:35

Přidám svojí zkušenost s plexi. Měl jsem na svém šnečkovi originál (nízké) - krásný výhled přes něj, trochu mi chybělo to rozšíření na ruce. Vysoký turistický jsem po zkušenostech na B400 nechtěl - sice za ním nefouká, ale v dešti přes něj zase není nic moc vidět. A tak jsem se rozhodl pro to výškově stavitelný - airflow. Ale ouha, pokud jsem si jej dal tak nějak do "optimální" výšky, zjistil jsem, že je skrz něj - hlavně ty okraje - blbě vidět - tak nějak podobně jako přes dno půllitru . Když jsem ho vysunul do maximální polohy - uletěl mi v rychlosti cca 120 při předjíždění kamionu horní díl. Naštěstí se nrozbil, je jen odřený od asfaltu. Takže nyní mám vysunuté plexi do výšky toho originálu, díky té štěrbině je o něco lepší turbulence a tak jediná věc, která bez problému funguje, je to rozšíření na ruce.
Je to ale jen moje osobní zkušenost - možná to neumím správně používat - inu obrázkový návod v italštině je asi nad mé rozumové schopnosti :lol:
Jo a měřím 190 cm. :wink:

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

09 říj 2012, 04:26

Mate nekdo na SW nakej tankbag? Chtel bych neco co na SW pasuje(jako pr... na hrnec :0) ) Videl jsem tady na foru Evog jestli to rikam spravne, ale fotky s nim na SW nejsou, ani na strankach vyrobce, je tam kde co jen SW ne. Vim ze dela neco i Givi, ale zase nake foto jak to sedi?
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 11:24, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: Honda FSJ 600 SilverWing - souhrnné téma

09 říj 2012, 08:40

Paní z Havířova - Ewog - ti bag udělá na míru (osobní zkušenost). Jinak tady foru ten přední někdo prodává viewtopic.php?f=15&t=7920. Je to ten její univ. Nicméně jako prd*l nahrnec nebude sedět asi žádný, ale do toho prostoru se přízpůsobí a záleží jak ho a čím narveš (nemá nijak moc pevné stěny).
Odeslat odpověď