Ahoj Myisho, vidim, ze me nasledujes a muzu ti jen gratulovat (At uz Jazz a ted Silverwing 600).
Ja bych se pri koupi zameril na motor - aby byl vporadku, nekouril, nemel vibrace a pak je potreba skutr projet. Dulezite aby tam nebyly zadne vibrace (oproti jednovalcovemu Jazzu je to nebe a dudy),
kdyz pustis riditka tak by mel jet rovne, jen ti budou v rychlosti cca 50-60 km/h vibrovat , ale to je pry normalni, dela to me i dalsim lidem,takze to povazujme za normalni
. Ja jsem mel (a stale mam) problem se spojkou, pri popojizdeni prokluzuje a piska, nove oblozeni stoji cca 5 tisic! ale pry se tam da nalepin i neorigo a to vyjde tak 10x levneji (ceka me to na jare). Kotouce by mely odpovidat kilometrum(nove jsou desne drahe), u pneumatik se muzes podivat na rok vyroby.
Ale zbytek uz poznas, prece jen se v tom orientujes
Co se tyka vykonu, je to neuveritelne co to dokaze, limitem je variator, tachometrove to jede az do 180 (na rovince zasahne omezovac otacek, nicmene do maxima to solidne zrychluje), v kopci bez problemu 170 i ve dvou!(tachometrovych, jeste jsem nemeril GPSkou). Kdyz tak pojedes, bude to dost zrat (i 8 litru),ale kdyz budes jezdit normalne, tak se dostanes do 6ti.
PS: Hlavne si vyber variantu s ABS. Je to ta nejlepsi vec co na motorce muze byt. Ja si uz moto bez ABS nekoupim.
Co se tyce rozdilu mezi 400 a 600, tak jsem si vsimnul ze maji jine tachometry (jak jsi psal, 400 ma do 180, 600 do 200) + 400 ma tmave sede kola, 600 je ma stribrne. Jinak jsou na prvni pohled totozne