Energy píše:S tou plynovou vzpěrou asi zkusím tu repasi u p. Gočára, to je dobrý tip, díky.
Narazil jsem na problém při výměně oleje... nějakej expert přede mnou ten vypouštěcí šroub tak zarval (nebo snad něčím zalepil), že za boha nejde povolit. Hlava šroubu už je nevíc dost omačkaná, tak jsem to "na krev" raději ani nezkoušel, abych si nezničil i ten zbytek. Jako poslední řešení mě napadlo zajet k tchánovi do dílny a zkusit to povolit vzduchovou rázovou utahovačkou, jestli se s tím teda pod to dostanu, a pak už nevím. Neexistuje na to nějaká finta? Odvrtávání nechávám až jako úplně poslední možnost, nehledě na to, jakej je ten vypoušťák obrovskej bazmek (na Kawě jsem měl normální 13 šroub...)
... jestli se nepetu je to na 22-cítku, že ? Já to měl podobně utažené. Základem je uzavřený klíč (prstýnek, ořech z goly - žádnej stranovej !!! ). Klasickou ráčnou to nešlo. Takže pevné prodloužení, na něj půl metru trubka a bylo ! Povolit musí ! Doporučuju vypouštět přes něco aby ti výpušťák, takový košík(hrubý filtr) a pružina nespadli do nádoby s horkým vyjetým olejem jako mě
(pružina ti výpušťák na posledním závitu vystřelí). Ale když se podíváš někam do manuálu, bude ti jasné o čem mluvím
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...