angel2904 píše:Mám něco podobného, resp. při rozjezdu, ale jen za tepla když se varec ohřeje. Čili městský provoz, stálé rozjezdy. Když jedu po dálnici třeba 100km/h alespoň 10-15minut, ochladí se to a zas pak na pár následujících rozjezdů je klid.. Tomu předcházelo: rozborka variátoru (komplet údržba , čištění), šlo to svépomocí.. Chvíli to dalo pokoj, ale jen na asi 50km. Už se tu někde objevila i nformace, že některé ročníky trpěly na "vadný" materiál obložení paken spojky. To je nejspíš můj případ. Nepochybně na to má vliv provozní teplota a zvuk je to jako když jdou pakny kov na kov.. Bráchovi na jeho SW to zapíská vždy jen při rozjezdu. Někdo mu říkal, že asi kontrastní pružina, ale varec zatím nerozebíral.. Osobně bych ti doporučil ten varec rozebrat. Jak píše "vraver". Nic složitého. Lze i bez spec.nářadí. Jen doporučuji utahovací pistoli (bouchačku).
vlastak píše:angel2904 píše:Mám něco podobného, resp. při rozjezdu, ale jen za tepla když se varec ohřeje. Čili městský provoz, stálé rozjezdy. Když jedu po dálnici třeba 100km/h alespoň 10-15minut, ochladí se to a zas pak na pár následujících rozjezdů je klid.. Tomu předcházelo: rozborka variátoru (komplet údržba , čištění), šlo to svépomocí.. Chvíli to dalo pokoj, ale jen na asi 50km. Už se tu někde objevila i nformace, že některé ročníky trpěly na "vadný" materiál obložení paken spojky. To je nejspíš můj případ. Nepochybně na to má vliv provozní teplota a zvuk je to jako když jdou pakny kov na kov.. Bráchovi na jeho SW to zapíská vždy jen při rozjezdu. Někdo mu říkal, že asi kontrastní pružina, ale varec zatím nerozebíral.. Osobně bych ti doporučil ten varec rozebrat. Jak píše "vraver". Nic složitého. Lze i bez spec.nářadí. Jen doporučuji utahovací pistoli (bouchačku).
Podobný zvuk jsem hledal na X MAX variátor byl v pohodě spojka taky.Nakonec jsem zjisti, že když se přibrzdí byl klid. Potvory brzdový destičky šustily o kotouč. Většinou to dělají neoriginály
angel2904 píše:"gombo": Děkuji ! Tím výpustným jsem si nebyl jistej. Čekal bych ho hlavičkou dolů. Ale ten kanálek v karteru a šroub je každopádně nejnižší bod, tak je to jasné. Dnes provedu výměnu (když najdu správný imbus klíč)
gombo píše:angel2904 píše:"gombo": Děkuji ! Tím výpustným jsem si nebyl jistej. Čekal bych ho hlavičkou dolů. Ale ten kanálek v karteru a šroub je každopádně nejnižší bod, tak je to jasné. Dnes provedu výměnu (když najdu správný imbus klíč)
No ale ten imbus si priprav poriadny,lebo ja som zodral dva "blatove" a potom som kupil nadstavec na golu.Cislo je to asi 6.A uz si vyriesil dilemu ci tam naliat motorovy(ako sa uvadza v servisnom manuale a ako tvrdia v honde),alebo klasicky prevodovy?
ezachyl píše:Protože nemám servisní manuál, a německy také moc neumím, chci si jen ujasnit maličkost. Ten kontrolní imbus je zároveň nalévací? Fakt jsem ten variátor nerozebíral a ani jsem nevěděl, že je vzadu ještě nějaký olej. Není tam už žádný jiný šroub nebo nějaký další olej? Tedy samozřejmě kromě těch běžně známých (motorový, tlumičový...)
Jezdím do motorkového servisu, který se moc skútry nezabývá a tak myslím, že to ani nevědí.
No a na dotaz, zda motorový olej nebo speciální fakt nevím. Myslím si ale, že pokud to dáš do servisu nalejou Ti tam motorák a naúčtujou ten speciální.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků