od angel2904 » 05 bře 2012, 16:29
Zdravim SW-éčkaře, mám dotaz ohledně hlučnosti vycházející z variátoru při rozjezdu. Po lehkém položení na levý bok z té oblasti od variátoru začalo až kovově drhnout, nic příjemnýho. Rozebral jsem ho, válečky ok, spojka ok, řemen ok, vše jsem vyčistil a sesadil do kupy. Kolo také není hnuté, vše se točí jak má. Motor má 16tis.km a netuším co jiného by to mohlo dělat. Jak říkám, žádný velký pád to nebyl aby se něco poškodilo něco víc (tedy podle mne - odnesly to hlavně plasty L boku . Zatím neproběhla zkušebka, ale kdyby drhlo i potom, nevím si rady. Poradí někdo ? Ještě před rozebráním jsem na stojanu zkoušel. Na volno to bylo bez drhnutí, ale šla cítit spálenina jako ze spálené spojky nebo gumy (řemen). Spálenina z elektroinstalace by smrděla jinak. Řemen ok, pakny spojky jsem sjel šmirglem, vše ok na pohled. Předem díky za nápady. Standa
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...