No, jak se to vezme. Mám Transalpa XL 600V ročník 1998. Tudíž dle odkazu E10 ready. Ovšem počátek výroby modelu je v roce 1987... Po delší stání bylo obtížnější startování i s E5. Na zimu jsem tudíž vždy dával čistý nebo 98, z jara potom startoval na "brnk". Teď ho vytáhnu velmi občas, tudíž je palivo "bez" E takřka nutností. Mimochodem, je to dvojkarburátor.
Pak mám Fiata Bravo 1,6 ročník 1996, koupil jsem ho v super stavu za "pár" korun pro děcka na naučení. Ač je motor jinak velmi povedený a spolehlivý, patří mezi těch pár stříkaček, co E10 nepapají.
Astra G 1,6 cabrio ročník 2001 uvedená v odmítačích E10 není. Je ale na "hraní", tudíž dost stojí, a rozdíl mezi E5 a 98 je na startech znát. Mimo to 98 takřka eliminuje cvrlikání motoru, na které tento typ s 95tkou a více kilometry trpí.
Jawku netřeba rozebírat.
No, a moje ostatní jezdítka s E10 problém nemají...