Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

31 bře 2024, 23:24

sollik píše:Dnes najeto prvních letošních 240 km a pomalu bude potřeba doplnit palivo takže přemýšlím: tankovat dál N95 byť s větším obsahem lihu a neřešit nebo tankovat N95 a 100 oktan až na zazimování a nebo přejít rovnou na 100 oktanový benzín ?

Jak budete řešit vy?


Do svých "veteránů", tankuji N98 u ONO. BIO má stejné jako 100, a je levnější. Na zimu nejlépe čistý benzín od Euroilu, ten je ale nutno hlídat - ne vždy ho mají. Resp. mají ho málokdy, alespoň u nás.

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

01 dub 2024, 09:29

All Honda motorcycles produced for the EU market since 1993 YM (year model), are compatible with E10 petrol.
Pokud nemáte skutečného veterána netřeba se E10 bát.

Re: Honda FSJ 600 Silver Wing - souhrnné téma

01 dub 2024, 20:03

No, jak se to vezme. Mám Transalpa XL 600V ročník 1998. Tudíž dle odkazu E10 ready. Ovšem počátek výroby modelu je v roce 1987... Po delší stání bylo obtížnější startování i s E5. Na zimu jsem tudíž vždy dával čistý nebo 98, z jara potom startoval na "brnk". Teď ho vytáhnu velmi občas, tudíž je palivo "bez" E takřka nutností. Mimochodem, je to dvojkarburátor.

Pak mám Fiata Bravo 1,6 ročník 1996, koupil jsem ho v super stavu za "pár" korun pro děcka na naučení. Ač je motor jinak velmi povedený a spolehlivý, patří mezi těch pár stříkaček, co E10 nepapají.

Astra G 1,6 cabrio ročník 2001 uvedená v odmítačích E10 není. Je ale na "hraní", tudíž dost stojí, a rozdíl mezi E5 a 98 je na startech znát. Mimo to 98 takřka eliminuje cvrlikání motoru, na které tento typ s 95tkou a více kilometry trpí.

Jawku netřeba rozebírat.

No, a moje ostatní jezdítka s E10 problém nemají... :D
Odeslat odpověď