Jsem měl naspořený to samý, ale SW nebo burák 650 bylo pro mě velký sousto. Skouknul jsem pár spotřebních dílů a popřemýšlel o cenách servisu a rychle jsem se vrátil (v mém vnímání situace) nohama na zem. I když jsem koupil s těmito stroji stroj neporovnatelný (neporovnatelně horší), jsem spokojen. Ale proč to píšu. Ihned po koupi tam 10 000,- zahučelo jako prd a to počítám opravdu nutné. I tak si myslím, že jsem koupil vcelku dobře. Oleje a filtry (to beru jako automatický u koupené ojetiny), přední guma, repas přední vidle, baterka a co jsem nevěděl a nevěděli to ani v prodejně kde jsem kupoval, podrbanej altec. Neorigo fungl altec i s prací, těsněním a už i uděláním ventilů stál polovinu co ta částka co uvádím. Takže s těma prachama hodně bacha. Určitě to něco sežere:
1) suma povinná rovnající se nutnému (nevím co bude třeba - gumy atd)
2) suma nepovinná rovnající se obnosu, který ti bude stát za tu jistotu, že jsi eliminoval nějakou budoucí poruchu (oleje apod.)
Tak jako tak u obou (jak té 2001, tak 2008) budeš po koupi investovat, akorát jde o to kolik u čeho, ale ten novější ti bude zřejmě dýl sloužit a nesporné je i to, že se v případě potřeby určitě lépe prodá.
Já jsem to koupil s tím, že na další moto co bych chtěl (zase jednobucha pětikilo, ale funglovku) našetřím obnos bez započítání peněz z případného prodeje toho mého "děla ", protože v nějaký výhodný prodej už samozřejmě nedoufám a to platí i u toho SW z 2001. Je to fakt starý.
Pokud je to s prachama jak píšeš, taková blbost jako altec nebo nějaký čerpadlo, startér či co ti zlomí vaz. Ale zase když to jede, je to paráda
Jen upozorňuju na to, že je třeba u takové ojetiny fakt prolézt co se dá, nejlíp až na úroveň řemene a eliminovat případnou nežádoucí investici. Jinak kupuješ už tu nejvyšší ligu, na které donedávna jezdilo opravdu jen horních 10 000 a s tímto se na to musíš dívat.