od janon » 15 srp 2017, 10:41
Pohodli pro dva lidi je na normálních silnicih v pohode. na nasich tankodromech je to trochu uskakana koza. V Rakousku a na zapad od nas, jedes jak na letajicim koberci. Dali jsme takhle za 4 sezony ve dvou nekolik dovolenych Italie, Slovensko, Rakousko, Nemecko. Pritelkyne se svezla i na B650 a jednoznacne rekla, ze ty stupacky (SW600) proti podlazkam (B650) spolujezdce, jsou nesrovnatelne lepsi. Pri zrychlenych presunech po dalnicich bez problemu udrzujujes 120-130 a hlavne, pokud je potreba, tak ve 130 to porad ma dost sily a zrychluje to az nekam ke 150, pak uz to slabne, ale 160-170 to po chvili taky da. Ikdyz uz to chvili trva. Nejsem zadnej strelec a na dalnici jezdim nejcsteji 110-130. Ale co me proti jinym skutrum dostava, je ta moznost kdykoliv i ve dvou zrychlovat az nekam do 150. Jezdim obcas na chalupu do Svetle pod Jestedem. Co se tyka otacek, zalezi na stavu remenu, orientacne kdyz je novy tocis ve 130 6000, ve 140 6500, ve 150 7000. pokud uz se remen blizi vymene, tak pocitej +500 otacek.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)