Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
13 bře 2017, 13:10
Měl jsi to těmi starty totálně uchlastané - stačilo se podívat na mokrou svíčku.
Pokud na opakované starty nechytne a při startování je již cítit benzín, musí se následně startovat s plným plynem, aby se to vyvětralo.
Pokud jsi na dílně, demontovat svíčku a jiskřištěm nahoru naplnit kapkami benzínu a vypálit. Motor s demont svíci krátce protočením odvětrat. To ohřátí a a sušení svíce také pomáhá.
28 bře 2017, 19:47
Čau,počasí nám přeje ,pár kilometrů už mám najeto letos a ejhle,začala mi prolínat brzdovka na odvzdušňováku na přední brzdě-ten vrchní.Na podzim jsem měnil desky a kapalinu a začalo to prolínat až teď.Je způsob jak vyměnit ventilek a nezavzdušnit?
29 bře 2017, 07:14
Normálně bych ho vyšrouboval a rychle našrouboval novej . Předtím bych nalil plnou nádržku u páčky , aby když něco spodem vyteče , nenacuclo to nahoře vzduch . Pak zkusil namačkat a odvzdušnit . Nemělo by se to nějak zavzdušnit . Předek jde dobře odvzdušňovat .
29 bře 2017, 15:01
Jojo,tak nějak jsem jsem to plánoval,dík.
04 dub 2017, 19:47
Ahoj po zimě všem, tak jsem dnes chtěl konečně odzimovat Silvouše, ale poprvé mě zradil, stejný problém se startem jako kolega nahoře, startér motal jak vzteklý, ale motor jen občas blafl a nic. Tak jsem vyndal svíčky, nic zvláštního, jen byly mokré od benzínu, ten tam evidentně jde, je cítit i z výfuku. Předpokládal jsem, že motor je uchlastaný, svíčky jsem osušil, dal zpět, a pořád nic, jen občas blafl. Nakonec to vzdala baterka. Bohužel jsem startoval bez plynu, jak jsem zvyklý. Tak nabíjím a pokud to zas nechytne, zkusím to startování s plynem, o tom jsem neměl tušení.
04 dub 2017, 20:26
Pokud máš svíčky NGK, vyhoď je a dej tam jiné, nevydrží uchlastání. Klidně zase NGK, ale znovu jen do uchlastání
05 dub 2017, 06:04
krizik: Díky, to je pro mě nová informace, mám tam standardní NGK CR8EH-9 a nikdy jsem s nimi neměl problém, ani u předchozích motorek. Říkal jsem si, že bych teď koupil nové iridiové, CR8EHIX-9, ale trochu jsi mě nahlodal. Myslíš, že by teda byly lepší třeba Densa nebo Bosche?
05 dub 2017, 07:00
Můj osobní názor je, že Bosch ne (v autě jsem si s nima užil peklo). Co takhle Brisk? Počítej ale, i s možností, že svíčkami to není.
05 dub 2017, 09:14
krizik1 píše:Pokud máš svíčky NGK, vyhoď je a dej tam jiné, nevydrží uchlastání. Klidně zase NGK, ale znovu jen do uchlastání
Co to znamená: nevydrží uchlastání ? To je vlastnost svíček jednoho výrobce ?To pokud, vím, nevydrží žádná svíce ... Nebo je to pokus o žert
05 dub 2017, 11:01
Něco si o tom přečti.
09 dub 2017, 13:44
Tak dneska druhý pokus startu, nejdřív jsem to zkusil se starými svíčkami a ani ťuk, startér točil jak o život, benzín smrděl, svíčky mokré, ale ani ťuk, jen občas škytnutí. Tak jsem dal nové svíčky (koupil jsem nakonec ty stávající NGK), motor občas blafl, ale pořád nic, s plynem i bez plynu. Tak svíčky ven, osušit, vyvětrat motor, zpátky (manipulace s dlouhými fajfkami v malém prostoru je opravdu super
a... zase nic. Nakonec přítomný kamarád při jednom startu bez plynu a následném zaškytání motoru duchapřítomně rychle přidal plyn, a motor se konečně chytl. Kouř z výfuku všechny barvy, asi vylítával pěkný bordel, ale po chvilce se už všechno ustálilo a teď už zase startuje na ťuk a běží, jak má. Tak si myslím, že to nakonec svíčkami ani nebylo, nejspíš se tam přes zimu usadil nějaký sajrajt, navíc, jak to bylo bez benzínu, tak asi jedno s druhým.
10 dub 2017, 19:23
Zdravim. Jsem zde novackem. Nevedel by nekdo jaky ma rozmer vypousteci sroub na olej?
Nejaky pako prede mnou to fakt pretahl a ja to ozvejkal. Novej original je za 650,- Oops.
Diky za odpovedi.
11 dub 2017, 08:38
urazeny_pedal: Ahoj, vítej na fóru. Ten vypoušťák jsem měnil loni, taky jsem ho měl už hrozně ožvejkaný, nicméně to není klasický šroub, ale šroubovací víčko o velkém průměru, do kterého přijde ještě zasunout pružina a filtrační sítko, tak si myslím, že to asi nahradit nepůjde. Ale na Partsdepot:
http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/skutry/Honda/2002/FSC600/31333/ho mají jako originální díl za 461 Kč, pokud ti bude stačit dodací lhůta cca. 2 týdny, do týdne je za 523 Kč. Taky jsem ho tam kupoval.
27 kvě 2017, 09:09
Tak se podelim o dnesni prblem. Dnes jsem prisel k moto klicem zapnu zapalovani probehne standardni budikova estrada, s tim rozdílem, ze po skonceni nezhasla kontrolka imobilizeru (H.I.I.S) a kontrolka FI, nezabzucelo cerpadlo a nasledene neslo nastartovat. Toto se nekolikrat se stejnym klicem opakovvalo. Donesl jsem tedy nahradni klic a vse fungovalo jak ma. Nasledne jsem zpet vymenil nahradni klic za puvodni a vse funguje (zatím) normalne. Moje otazka zni, ma klic nejakou baterku jako v hodinkach, kterou je mozne vymenit, nebo ne a bude problem spise nekde v jednotce imo? Podotykam, ze moto jsem startoval na obvyklem miste (garaz), kde parkuji leta, takze ruseni IMO okolim spise ne, ikdyz v tomto state je mozne uplne vsechno. Diky za nazory.
27 kvě 2017, 10:45
Vidím to na problém v imobilizéru. V klíčku žádná baterie není, je tam jen broušený krystal na určitou frekvenci. Leda, že by krystal v klíčku byl prasklý. Ale to by jsi asi nedokázal, s tím toliko praštit. Zatím raději jezdi s druhým klíčkem a časem uvidíš.
To co popisuješ mi přijde spíše jako, že v imob. nesepnulo relátko nebo jiný spínací člen, který aktivuje čerpadlo atd...