Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
19 úno 2017, 16:44
Ahoj všem, tak jsem dnes provedl výměnu svíček a vzducháče. Objednal jsem levnější papírák, o to víc mě překvapil ten původní. Je z obou stran opatřen jemnou kovovou síťkou a připadá mi jako by byl prací, ale to je asi blbost, co. Je K a N, nádherně pasoval. To o tom novým se říct nedá. Sr**ka za pěťikilo. Jinak po připojení baterky, dočerpání benzinu čerpadlem čapla na první ťuknutí. No HONDA. Byla to dobrá volba. Jen mám na cestě u garáže ještě ujetej sníh, tak jsem se nechtěl hned válet. Ale za tejden to už pude. Pěkný jaro a brzkej výjezd.
Jirka
19 úno 2017, 20:43
Zdravím,
scháním na Silver Winga 600 zadní plast na variátor s nápisem HONDA a hliníkový kryt (karter) variátoru.
mail:
00123456789@seznam.cz
20 úno 2017, 08:01
Jirka_Tce píše:....Je z obou stran opatřen jemnou kovovou síťkou a připadá mi jako by byl prací, ale to je asi blbost, co. Je K a N, nádherně pasoval.
Tak si odpovím sám,
nedalo mi to a sháněl jsem info na netu a je fakt prací a zas tam dací. Našel jsem i sady na čištění a aplikaci speciálního oleje na zachytávání nečistot.
A teď dotaz: používáte tyto spešl sady nebo filtr vymejete v třeba v benzinu, vyfoukáte a štříknete něčím mastným? Patřím mezi pamětníky a když jsem v minulým století jezdi Tatrou 148, tak to byl přesně výše popsaný postup. A taky vím, že už je století nové
.
Díky za radu a sorry za trochu horší dotaz výše.
Zdravím, Jirka
22 úno 2017, 09:49
Já jsem příznivce nového čistého fitru. Nevěřím na dokonalé vyčištění již použitého.
Ale je to jenom můj názor, nemám to nějak ověřené.
Jura
22 úno 2017, 12:28
Original se vždycky vyhazuje. Cisti se pouze když je to molitanová vlozka, a nebo tuningovy filtr typu KN. A to pouze v oleji tomu uřčenýmu.
Sent from mTalk w10m
23 úno 2017, 08:55
Jo, je to KN a na jejich stránkách dávaj záruku milion mil
Ty sady na čištění jsem taky našel. Teď tam je novej papírák a ten původní zkusím vyčistit. Má mít údajně lepší propustnost vzduchu a měl by i změnit zvuk. Tož tak. J
23 úno 2017, 12:13
kN nato prodává čistící sadu, mají tam spešl cistitko a ten olej ve spreji... KN už jezdím 60 000 km a super.
Sent from mTalk w10m
07 bře 2017, 01:49
Zdravím všechny Silverwingáře, mám na Vás dotaz, setkal jste se někdo s tím, že z nějakého důvodu vyskočila, nebo praskla segerovka, která drží kontrastní prožina na variátoru a pružina se za jízdy provrtala hliníkovým krytem variátoru i plastovým krytem???
Jde mi o to, zda je tato závada běžná, nebo mám opět něco spešl. Silvra jsem koupil v říjnu, kdy jsem najel asi 70km a v únoru jsem osedlal netrpělivě stříbrná křídla a asi po 15km jsem takto dopadl. Takže začátek sezóny jak se patří. Kdyby jste měl někdo díly na SW600, tak neváhejte napsat nabídku do mailu.
Díky za odpovědi a názory zkušenějších křídlařů.
Ahoj MilanBAT
00123456789@seznam.cz
08 bře 2017, 06:39
K&N filtr jezdím na motorce a pohoda. Jen kup tu sadu na čištění. Hlavní je ten impregnační olej, ta voda na mytí je obyč jarová voda. Hlavně nechat vyschnout pořádně.
08 bře 2017, 18:08
Zdarec,
prosím o radu
Silvouš po zimě ne a ne naskočit. Motor točí, pak to jakoby blafne...a nic. Po několika pokusech je cítit benzín...a po pár dalších už slábne baterka. Na podzim jezdil normálně, startoval normálně...přes zimu měl baterku venku na ponku. Takže jsem koupil nový svíce, dobil batyšu...a nic, pořád to stejný
Točí, po chvíli blafne jako že má snahu...ale nic.
Někdo nějakej nápad? Někde jsem zaslechl že by se mohl zbláznit immo, ale HISS po otočení klíčkem normálně po chvíli zhasne, po překlapnutí červ. tl. zavrčí pumpa...točí a nic.
Díky
08 bře 2017, 21:40
Stříkni mu do sání trochu benzinu.
09 bře 2017, 06:53
Taky to muže byt baterkou - nedostatečná kapacita startovacího proudu. To samé jsem řešil v roce 2014. Koupil jsem novou a bafl na první pokus. Samozřejmě jsem těmi neustálými pokusy ulil i svíčky. Pokud máš možnost nechej si změřit napětí baterky
09 bře 2017, 15:06
MilanBAT píše: že z nějakého důvodu vyskočila, nebo praskla segerovka, která drží kontrastní prožina na variátoru a pružina se za jízdy provrtala hliníkovým krytem variátoru i plastovým krytem???
No to nejen že jsem neviděl - a viděl jsem toho hodně , nejen na skůtrech , ale ani jsem o tom neslyšel . Segrovku jsi našel ? Tak je vcelku ( vyskočila ) ? Nebo praskla , a je na víc částí ?
V každým případě si dokážu představit co ta napružená pružina když vyskočí a je roztočená na x-tisíc otáček dokáže vytvořit v deklu .
Máš nějaký foto ?
11 bře 2017, 21:52
Stalo se to za jízdy, segerovku ani pružinu jsem nemašel, fotku nemám, ale pokusím se jí udělat až pojedu do servisu.
13 bře 2017, 11:37
Takže žijem
Pripojil jsem to pres kable, zacal startovat...a nic, furt stejny. Tak jsem kable odpojl, vztekle hodil do auta...a rekl si jeste jednou...naposled. Zacal jsem startovat a u toho pridal plnej plyn. Zacalo se to chytat, postupne cim dal vic, jakoby napred jeden valec, pak druhej a bylo to! Z laufu sel slusne sedej dym, chvili to melo trochu nepravidelny chod, ale za chvilku to dymit prestalo. Nechal jsem to zahrat, pak to parkrat orostoval...no trochu to cerne kourilo, ale az to protahnu tak se usazeniny vypali a snad bude vsechno cajk. Chcipl jsem to, zkusil za chvili a normalne naskocil. Takze jeste s veterankem neco najezdime