Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 zář 2016, 04:50
Znamená to výměnu řemene po 24 tis km. Manuály jsou na motorkářích.
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
06 zář 2016, 14:43
Vlastní výroba celé z nerezu nastříkané mat černou. Dlouho jsem hledal držák na mobil nabo na navigaci. Na SW ale nenašel jsem nic tak jsem vzal osud do vlastních rukou.
Kdyby nakdo chtel pošlu lepší foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
07 zář 2016, 07:17
janon píše:Pary46: Pochybuji velice, ze 2001 mela ABS. Pocitej, ze starsi rocniky byly zravejsi, Pri dalnicnim presunu pry nebyl problem jet za 7-8l Novejsi rocniky s lambdou uz neprelezou 5,7l Jezdim dlouhodobe za 4,6l Na krev max 5,7.
Já mám 2004 a už má ABS, ale ještě nemá Lambdasondu. Spotřebu moc nesleduji, jen řádově cca 5 - 6 l/100km.
Startování je již funkční, pomohla oprava spínače startéru na řídítkách.
Pěkný podzim, Jirka
13 zář 2016, 10:04
K té kontrolce výměny řemene... To kontrolka prostě odpočítá 24tkm a rozsvítí se, nebo variátor nějak pozná že je řemen vytahanej a dá to vědět rožnutím kontrolky?
13 zář 2016, 10:53
Ano, ale nejen počet km, ale i poměr otáček a rychlosti. Mám na SW-T400 válečky Pulley a když se jede dost rychle, rozsvítí se taky. S originály by to dělat nemělo. Dá se zhasnout vypnutím zapalování, podržet stisklé Mode a Reset, zapnout zapalování. Rozbliká se a po puštění tlačítek zhasne. Takhle to dělám (asi 2x), najeto mám 16 000, do výměny řemenu daleko.
15 zář 2016, 22:35
Páni kolegové na stříbrných křídlech ... všimněte si změny v mém podpisu a profilu pod avatarem .
Ať Vás vaše stříbrný křídla dovezou vždy ve zdraví do cíle vašich cest , vždy pevně kolama na zemi .
16 zář 2016, 08:17
Tak i u mě se udály změny a nejen v podpisu
Díky moc Michale (MP), žes mi přenechal Tvé Stříbrné křídlo
.
Všechny nové kolegy zdravím a těším se, až se někde potkáme.
22 zář 2016, 05:28
Zatím jsem se prolouskal zde 70 stranami. Předevčírem jsem byl zkoušet FJS 400 rv. 2006. Svezeni super, vzhled pěkný, místa dost na mou vysokou postavu a to operka nebyla ještě vzadu, ulozne prostory super, perovani pohodlne a zehlici nerovnosti pekne (holt 20 let rozdíl oproti memu současnému stroji
), zatah motoru moc hezky do stovky i když to je jen 400, ale to je stejne oblast kde se pohybuji. Váha třeba na kruhácích mi přišlo ze docela poznat jde pri preklapeni, takový divnejsi pocit a taky strach o plasty, kmitající pustene riditka okolo 50 - 60 to jsem po cteni že nejak cekal, ale co jsem naprosto necekal byl naprostý RACHOT od originálního plexi. To můj nahac je oazou klidu a bezvetri proti tomu a to same naše PCX se středním plexi. Jezdit s tim třeba hodinu, tak jdu asi k psychiatrovi
Nevím jestli tobtreba nemůže byt i helmou, integralka, nebo to fakt tak ma dělat, ale je to opravdu nepříjemné a zrovna v rychlostech po městě okolo 50 kde jsem nejčastěji
28 zář 2016, 18:27
Zdravím pánové,měnil jsem na svém silvru r.v. 2007 s abs brzdové destičky a brzdovou kapalinu v předu i vzadu.Brzdy brzdí pěkně, páčky jsou tvrdé,ale destičky drhnou o kotouče a to tak,že po roztočení kola ve vzduchu se po půl otáčce zastaví.Na destičkách mám najeto 400km a ještě si nesedly,zkoušel jsem vše co jsem kde vyčetl.Pístky vyčištěné-chodí krásně,plovoucí brzdiče chodí krásně,destičky SBS sintrované trošku jsem srazil hrany- ve třmenech nikde nedrhnou,zkoušel jsem sundat plíšky z destiček-bez výsledku,vrátil jsem je zpět.Při výměně kapaliny několikrát už odvzdušňoval.Už mne nic nenapadá,nechci si odrovnat destičky i kotouče.Neměl jste někdo podobný problém?
28 zář 2016, 18:39
Viděl bych te ze se málo vrací písty,zkusil bych je rozhýbat.
Odesláno z mého HUAWEI RIO-L01 pomocí Tapatalk
28 zář 2016, 18:41
puffybodie píše:Zatím jsem se prolouskal zde 70 stranami. Předevčírem jsem byl zkoušet FJS 400 rv. 2006. Svezeni super, vzhled pěkný, místa dost na mou vysokou postavu a to operka nebyla ještě vzadu, ulozne prostory super, perovani pohodlne a zehlici nerovnosti pekne (holt 20 let rozdíl oproti memu současnému stroji
), zatah motoru moc hezky do stovky i když to je jen 400, ale to je stejne oblast kde se pohybuji. Váha třeba na kruhácích mi přišlo ze docela poznat jde pri preklapeni, takový divnejsi pocit a taky strach o plasty, kmitající pustene riditka okolo 50 - 60 to jsem po cteni že nejak cekal, ale co jsem naprosto necekal byl naprostý RACHOT od originálního plexi. To můj nahac je oazou klidu a bezvetri proti tomu a to same naše PCX se středním plexi. Jezdit s tim třeba hodinu, tak jdu asi k psychiatrovi
Nevím jestli tobtreba nemůže byt i helmou, integralka, nebo to fakt tak ma dělat, ale je to opravdu nepříjemné a zrovna v rychlostech po městě okolo 50 kde jsem nejčastěji
Mě to dela to plexisklo taky,stačí přidat deflektor a bude klid.Jinak můj Silva taky 400 bude na prodej.
Odesláno z mého HUAWEI RIO-L01 pomocí Tapatalk
29 zář 2016, 11:08
mars píše:Zdravím pánové,měnil jsem na svém silvru r.v. 2007 s abs brzdové destičky a brzdovou kapalinu v předu i vzadu.Brzdy brzdí pěkně, páčky jsou tvrdé,ale destičky drhnou o kotouče a to tak,že po roztočení kola ve vzduchu se po půl otáčce zastaví.Na destičkách mám najeto 400km a ještě si nesedly,zkoušel jsem vše co jsem kde vyčetl.Pístky vyčištěné-chodí krásně,plovoucí brzdiče chodí krásně,destičky SBS sintrované trošku jsem srazil hrany- ve třmenech nikde nedrhnou,zkoušel jsem sundat plíšky z destiček-bez výsledku,vrátil jsem je zpět.Při výměně kapaliny několikrát už odvzdušňoval.Už mne nic nenapadá,nechci si odrovnat destičky i kotouče.Neměl jste někdo podobný problém?
Jestli jsi měl rozebrane vodící čepy třmenu, tak jsi je možná hodně namazal. Tím se utěsnily, vzniká v nich tlak a nevraceji se.
01 říj 2016, 21:45
Díky za rady,zkusím a uvidím.Kámoš mechanik tvrdí že sintrované destičky potřebují delší dobu na usazení a na víc,že když to má ABS se může stát ,že brzdiče povolí trošku až po rozjezdu jak zhasne kontrolka abs.Zatím dík a čau.
01 říj 2016, 23:26
nene, ABS se takto v žádném případě nechová a to že si "sednou" destičky znamená, že chvíli trvá, než okopírují rýhy na kotouči a do té doby budou mít nižší brzdný účinek. Odbržďovat musí perfektně od samé výměny. Jo a doufám, žes nové destičky před montáží malinko obrousil smirkem. Ani to nemá nic společného se správným odbržďováním, jen je třeba strhnout "glazůru" z výroby pro lepší účinek nových destiček.
04 říj 2016, 19:24
Tak jsem třmeny znovu rozdělal pístky vysunul promazal WD těsnění,několikrát vysunul a zatlačil zpět.Poté odvzdušnil-bublinky žádné a namačkal páčky.
Kola se otočí ve vzduchu tak o 1.5 otáčky.Zadní lepší, přední horší.Při projížďce jsem zkusil brzdit na max a když se dostávalo kolo do smyku,páčka jako by se promáčkla a kopala.Po opětovném pozvolném zmáčknutí znovu tvrdá a brzdí.Zkusil jsem to párkrát,pomalu se to zlepšuje ,ale destičky stále trochu drhnou.Nemůže to tedy být zavzdušněné někde v abs i když bublinky nevychází?