Zdravím a pozdravuji,
tak mi přestal Silvouš jet (70km od baráku, paráda), na Hondu věc zcela nevídaná, neslýchaná, popíšu já problém:
jedu si tak jedu...a najednou otáčkoměr nic, tachometr nic a na ukazateli paliva a teploty taky tma. Skůtr ovšem pořád jede, tak jsem to otočil a dohrnul k benzince že juknu na pojistky a vemu benál...a jak chci zatočit k benzince a zastavím, tak to zdechlo. Takže tlačenka, projdu pojistky pod sedlem - cajk, různě s tím zahejbu, překontroluju kontakty na baterce - cajk, světýlko pod sedlem svítí, zavřu sedlo, otočím klíčkem a kontrolky normálně naskočily, zastartuju...a nic, jednou to otočilo motorem. No nakonec mě nakopl týpek přes káble, skůtr se tváří normálně, vše ukazuje jak má, jede jak má...tak vyrazím k domovu. No a za chvíli zase výpadky budíků a kontrolek, pak zase pár vteřin ukazují, pak zase ne, pak zase jo, vždy když začnou ukazovat tak se vše rozsvěcuje jak při otočením klíčku a tak pořád dokola. Ovšem zjišťuju v odraze že světla mi svítí, tak je vypínám...a ejhle ony se ty výpadky uklidní, dokonce když zastavím tak to nechce zdechnout, ale zdá se mi že to nejede jak má...
Můj závěr je ten že to přestalo dobíjet, dává to prostě málo a při vypnutých spotřebičích to jede. Zítra nabiju baterku a zajedu někam kde mi změří dobíjení. Proč ku*va nemá takovejhle skůtr kontrolku dobíjení, he???
Kamarád mi tvrdí že je to ale baterkou, že odešla do kytek když jsem ji přes zimu nenabil.
Má někdo šajn kolik by měl altík dávat?
Dikec za případné odpovědi.