Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
02 čer 2011, 16:34
Posledni spotreba 5,47. Tankuju po cca 230ti km, coz je docela malo, ale vetsi nadrz na skutrech snad uz neni.
Se sundanim variatoru neporadim, jinak nez razovou pistoli to asi nepujde. Chci se zeptat, jestli je nejakej zadrhel pri sundavani spojky a kontrastni pruziny. Je to prece jen kus napruzenyho zeleza, tak aby mi to nenafackovalo. Musim mit ten specialni klic na spojku, nebo muzu matku povolit jen pres parkovaci brzdu?
02 čer 2011, 18:21
SLAVEK na youtube.com sú krásne videá čo a ako sa skladá a rozoberá, daj si do vyhľadávača "SWCI"
02 čer 2011, 20:56
HALU> Dekuji ti 6x. Je to toto video a je to jasny
http://www.youtube.com/watch?v=tvVywhFbryo
03 čer 2011, 19:27
Vcera vecer jsem do zasuvky v SW dal navigaci a vyrazil. Pri 50ti na tachometru ukazovala navigace 49. Pri 100kmh na tachometru ukazovala 98
Takhle presnej tachometr jsem jeste nemel...
03 čer 2011, 21:40
SLAVEK - koľko otáčok musíš mať, sa SW pohlo z miesta?
04 čer 2011, 12:11
HALU> nevim presne, asi 2000?
06 čer 2011, 16:37
Já mam na rozjezd z klidu na rovině 2200-2300 ot./min
09 čer 2011, 21:19
Tak, skutr se pohne kupredu na cca 2100 otackach.
Posledni spotreba 5,3 litru a nerozumim tomu, protoze jsem jel asi 40 kilaku s bratrankem (tedy s nakladem asi 210 kilo) a sviznym tempem a spotreba je nizsi nez predtim...
10 čer 2011, 00:24
Je fakt,pokud chceš spořit palivo není třeba otáčet plynem zbytečně moc od začátku při rozjezdu. Nechat lidově těžké SW rozjet cca na 80km/hod a pak mu třeba naložit. Rychlé přidávání z Okm/hod na doraz nemá moc velký význam a hlavně se projeví ve spotřebě.I při provozu a předjíždění na okrsce plynulost a bez zbytečného brždění a přidávání se ušetří a efekt,co najedeš při jízdě plyn-brzda, není skoro žádný. Chci jen říci,že na to musí každý přijít, jak jezdit efektivně a spořivě.Na druhou stranu ,když si koupím dvouválec a chci si užívat průběh a krouťák motoru a sílu v kopci,kdy zrychluje,to je paráda a o tom to je. A litr, nebo dva jsou mi ukradený,hlavně,že se svezu. Je fakt,když mluvím za sebe, tak SW hodně překvapí i motorkáře svou odhodlaností se vrhat do zatáček až na stojan od kterého létají jiskry,zatáčky ,kde má problém vás předjet na papírově silnějším a rychlejším stroji atd.Je obecně výhoda,že vás motorkáři podcení,skútr,kufr,variátor apod.A pak koukají.Mluvím z vlatní zkušenosti, stroje se 100PS v zatáčkovém terénu s převýšeními na úzkých okrskách se nechytají.S kufrem a ještě spoustu krámu, co člověk vozí je to docela sranda a někdy si to užívám na silnicích, které mám najeté a se supersporty se někteří nechytají.Tak udělám značce a skútrařúm reklamu,že skútry už zdaleka nejsou jen přibližovadla po městě,ale plnohodnotné stroje min. v kubatuře,ale troufám si tvrdit,že většinu 600ccm na suchu po okrskách spláchnete uplně v klidu.Nechci, aby to vyznělo jako nějaká výzva,vychloubání atd.Je to jen můj názor,rád se svezu a jde to s SW velmi svižně,rychle,mohl by mít o 20kw více, ale to po zvyku na stroj každé moto.Jak píše Honda,budete "králem okrsek". Je to skútr na cesty,pohodlný a rychlý!!Závěr spotřeba vyšší,je to dvouválec s krásným zvukem.
12 čer 2011, 20:19
Tak jsem vcera prodal XJecko jednomu starsim panovi z Chocne. Snad s nim bude stejne spokojenej jako ja. Tudiz uz mam jen skutr a maly endurko... Pomalu si na Silvouse zvykam, ale porad to jeste neni ono. Zatim jsem nasel vhodnou pozici za riditkama, takze uz se nekopu do kolen. Cit pro predni kolo ale stale hledam, na Bridgestonech co jsou tam obuty si zvlast na mokru nepripadam jistej. Zvyknul jsem si na dualni brzdy tak moc, ze vubec nepouzivam pravou brzdu, coz se mi nedavno malem vymstilo a jen tesne jsem minul kocku. Rozjezdy jsou stale vlazene, takze me urcite ceka vymena kontrastni pruziny, je to jen otazka casu...
13 čer 2011, 16:24
Silver je rozhodně hooodně dobrá volba. Mě nikdy nezklamal a že už jsem pár skútrů vyzkoušel
. Jediné, co bych mu vytknul, je ta vzpěra sedla, která drží podle nálady. Celkově je to podle mého názoru špička mezi skútry
15 čer 2011, 20:29
Chtěl bych si na svém SW vyměnit nízké (origo) plégo za vyšší - turistické. Měřím 190 cm a při vyšších rychlostech už docela fouká
Jaké by jste mi doporučili, prosím?
15 čer 2011, 20:58
šnek> ja mam 192 a na SWecku mam velky plego z prislusenstvi Honda. Sice na me tolik nefouka, ale zato se pri vyssich rychlostech delaji turbulence a tlaci mi helmu a zada dopredu. Stejnou zkusenost mam i z jinych motorek, skoro vzdy bylo puvodni plexi to nejlepsi...