od Peťas » 10 čer 2011, 00:24
Je fakt,pokud chceš spořit palivo není třeba otáčet plynem zbytečně moc od začátku při rozjezdu. Nechat lidově těžké SW rozjet cca na 80km/hod a pak mu třeba naložit. Rychlé přidávání z Okm/hod na doraz nemá moc velký význam a hlavně se projeví ve spotřebě.I při provozu a předjíždění na okrsce plynulost a bez zbytečného brždění a přidávání se ušetří a efekt,co najedeš při jízdě plyn-brzda, není skoro žádný. Chci jen říci,že na to musí každý přijít, jak jezdit efektivně a spořivě.Na druhou stranu ,když si koupím dvouválec a chci si užívat průběh a krouťák motoru a sílu v kopci,kdy zrychluje,to je paráda a o tom to je. A litr, nebo dva jsou mi ukradený,hlavně,že se svezu. Je fakt,když mluvím za sebe, tak SW hodně překvapí i motorkáře svou odhodlaností se vrhat do zatáček až na stojan od kterého létají jiskry,zatáčky ,kde má problém vás předjet na papírově silnějším a rychlejším stroji atd.Je obecně výhoda,že vás motorkáři podcení,skútr,kufr,variátor apod.A pak koukají.Mluvím z vlatní zkušenosti, stroje se 100PS v zatáčkovém terénu s převýšeními na úzkých okrskách se nechytají.S kufrem a ještě spoustu krámu, co člověk vozí je to docela sranda a někdy si to užívám na silnicích, které mám najeté a se supersporty se někteří nechytají.Tak udělám značce a skútrařúm reklamu,že skútry už zdaleka nejsou jen přibližovadla po městě,ale plnohodnotné stroje min. v kubatuře,ale troufám si tvrdit,že většinu 600ccm na suchu po okrskách spláchnete uplně v klidu.Nechci, aby to vyznělo jako nějaká výzva,vychloubání atd.Je to jen můj názor,rád se svezu a jde to s SW velmi svižně,rychle,mohl by mít o 20kw více, ale to po zvyku na stroj každé moto.Jak píše Honda,budete "králem okrsek". Je to skútr na cesty,pohodlný a rychlý!!Závěr spotřeba vyšší,je to dvouválec s krásným zvukem.